CUPRA nastavlja svoju multimedijalnu i čulnu avanturu u Nemačkoj dolaskom CUPRA Drink-a u saradnji sa Vichy Catalan-om, nakon uspešnog predstavljanja na IAA Mobility sajmu u Minhenu. Nakon uspeha u Španiji i Velikoj Britaniji, ovo nekonvencionalno piće koje predstavlja DNK brenda donosi svoj jedinstveni ukus u nemačke CUPRA Garages i City Garages.
„CUPRA Drink predstavlja duh izazivača i jedinstveni stil koji nas definišu i sve pretočeno u osvežavajuće piće. Saradnja sa Vichy Catalan-om, brendom koji je takođe rođen u Barseloni da inspiriše svet, omogućila nam je da stvorimo nešto zaista posebno. Ponosni smo što sada možemo da podelimo to iskustvo i sa nemačkom publikom“, izjavio je Ignasi Prieto, Chief Brand Officer u CUPRA-i.
CUPRA Drink je bezalkoholno, osvežavajuće piće napravljeno isključivo od prirodnih sastojaka. Začinjeni ukus đumbira pruža karakterističan ukus i podseća na nekonvencionalnog duha brenda, dok kiselkast miris limete oslikava elektrifikovanu snagu CUPRA-e i pokreće čulnu avanturu. Legendarni ukus gazirane vode Vichy Catalan dodatno pojačava celokupni doživljaj, reflektujući stil CUPRA-e, brenda rođenog pored obale Sredozemnog mora.

„Ova saradnja sa CUPRA-om predstavlja značajan korak napred u inovacijama naših pića, spajajući dva brenda koja odišu jedinstvenim duhom i stilom. Radujemo se što ćemo ovo iskustvo sada proširiti na Nemačku i povezati se sa novim potrošačima kroz CUPRA Drink“, izjavila je Laura Álvarez, direktorka marketinga Vichy Catalan Corporation.
CUPRA Drink je prvo piće koje je Vichy Catalan kreirao u saradnji sa automobilskim brendom, donoseći jedinstvenu harmoniju prirodnih sastojaka i osvežavajućeg ukusa nemačkoj publici.
Dostupno u CUPRA City Garages, ovo piće predstavlja deo bogatog i višeslojnog brend iskustva koje verno odražava odvažan i progresivan duh CUPRA-e. Uskoro će biti dostupno i u pažljivo odabranim maloprodajnim objektima, omogućavajući da njegova jedinstvena energija dopre do još šire zajednice lifestyle entuzijasta.
Promene zahtevaju pokretače — i CUPRA veruje da pravi napredak dolazi kroz radikalne promene, suprotstavljajući se očekivanjima i izazivajući ustaljene norme. Od svog osnivanja 2018. godine, brend je transformisao automobilski sektor kao pokretač kreativnosti i katalizator promena.
Za samo sedam godina, CUPRA je lansirala sedam modela i prodala preko 800.000 vozila širom sveta. Svaki CUPRA model odiše snažnim izrazom, vođen je dizajnom i usmeren ka performansama. Portfolio obuhvata CUPRA Ateca, prvi automobil sa CUPRA znakom; CUPRA Leon, redizajniran i unapređen kao samostalni model; CUPRA Formentor, prvi automobil razvijen isključivo od strane brenda i trenutno najprodavaniji model; CUPRA Born, prvi 100% električni automobil brenda; CUPRA Tavascan, potpuno električni SUV coupe; i CUPRA Terramar, sportski SUV brenda. U 2026. godini u ponudu će biti uveden CUPRA Raval, radikalna interpretacija električnog gradskog automobila.
CUPRA nije samo automobil. To je uverenje. CUPRA zajednica okuplja ambasadore koji odbacuju konvencije i prelaze granice koje koče druge, uključujući najuspešnijeg španskog olimpijca Saúla Craviotta, filmskog reditelja J.A. Bayonu, nemačkog golmana Marka ter Štegana i dvostruku osvajačicu Zlatne lopte i najboljeg FIFA igrača Aleksiju Puteljas. Strastveni u podizanju emocija na i van puta, CUPRA je takođe zvanični automobilski i mobilnost partner FC Barselone, premium sponzor Premier Padel turnira i ponosni učesnik trka u Formuli E sa Kiro Race Co.
CUPRA Srbija
