Alfa Romeo započeo 2023. sa rekordnim prvim tromesečjem

Nakon izuzetno pozitivne 2022. godine, Alfa Romeo nastavlja sa oporavkom i ostvaruje rekordni prvi kvartal, što je rezultat čvrstog strateškog plana koji je rigorozno sproveden sa stalnim fokusom na kvalitet, sa perspektivom od 360 stepeni.

Godina 2023. će biti kompleksna i puna izazova, iako je odličan komercijalni rezultat u prvom tromesečju obuhvatao jasan rast u Evropi, sa registracijama koje su se više nego udvostručile, što predstavlja povećanje od 136%. Tržišni udeo se takođe udvostručio, za više od 100%.

Što se tiče ujednačenog rasta tržišnog udela u regionu, kada govorimo o „najboljim rezultatima“, moramo obuhvatiti podatke za zemlje kao što su Austrija i Portugal, gde su registracije porasle za 317% odnosno 400%, čime je tržišni udeo povećan više nego trostruko. Rezultati u ključnim zemljama kao što su Italija, Francuska, Nemačka i Holandija su se udvostručili, a tržišni udeo je više nego udvostručen u poređenju sa prvim tromesečjem 2022. Povećanja broja registracija bila su sledeća: Italija 188%; Francuska 174%; Nemačka 112%; Španija 121%; Holandija 186%.

Brojke na globalnom nivou takođe su izuzetno pozitivne, sa porastom registracija od 64% u poređenju sa prvim tromesečjem 2022. godine. Odlični rezultati predstavljaju jasan rast od kraja 2022. godine, što pokazuje stabilnost komercijalnih rezultata u skladu sa konsolidovanim rezultatima u 2021. godini.

Na Bliskom istoku, uzbudljivi rast se nastavlja i nakon rekordne 2022. godine. Turska se u 2022. godini pozicionirala na globalnoj sceni kao tržište sa najbržim rastom, a obim se utrostručio u odnosu na prethodnu godinu. Ove cifre su potvrđene u 1. tromesečju 2023, kada je u regionu zabeležen rast od 149%, pri čemu je Turska doprinela sa 55% ukupnog rasta na Bliskom istoku.

Godina 2023. obećava velike poslovne uspehe za italijanski brend na globalnom nivou, koji može da računa na potpuno obnovljen asortiman zahvaljujući novim modelima Giulia i Stelvio. Ove perjanice game i stubovi budućeg plana proizvoda brenda evoluirali su u pogledu dizajna i tehnologije i spremni su da se pozicioniraju kao referentne tačke u svojim segmentima, baš kao i do sad. Pored toga, Tonale je kompletirao gamu u Evropi sa verzijom Q4 Plug-In Hybrid i sprema se da prihvati uzbudljive poslovne izazove u regionima širom sveta.

 

Žan-Filip Imparato (Jean-Philippe Imparato), glavni izvršni direktor brenda Alfa Romeo:

„Rezultati koje je brend ostvario u prvom tromesečju ove godine opravdavaju rad tima i predstavljaju rezultat discipline s kojom sprovodimo našu strategiju, koja ima dva apsolutna prioriteta: nepokolebljiv kvalitet od 360° u svakom smislu, i stabilnost. Tim radi s istinskim osećajem skromnosti, postižući postavljene ciljeve, što nas čini ponosnima, ali smo svesni potrebe da nastavimo putovanje sa posvećenošću i odlučnošću po kojima se ističemo ako želimo da ostvarimo ambiciozne ciljeve u našem planu“.

*Izvor: Stellantis Analytics, na osnovu zvaničnih podataka o registracijama iz država.

 

Stellantis

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *