CUPRA ubrzava svoj put rasta svetskom premijerom modela Tindaya, novim Tribe izdanjima i ambicijama na Bliskom istoku

Koncept automobil CUPRA Tindaya debituje na CUPRA IAA Open Space, predstavljajući viziju brenda i budući dizajnerski jezik. Kao deo svoje strategije globalizacije, CUPRA, brend koji pomera granice, istražuje mogućnost ulaska na tržište Bliskog istoka. Svetska premijera modela CUPRA Raval zakazana je za mart 2026. u Barseloni, a lansiranje na tržište uslediće ubrzo nakon toga. CUPRA Design House je na Open Space-u predstavio kolekciju prtljaga Harper Collective x CUPRA, obogaćujući prostor i prepoznatljivim mirisom brenda.

CUPRA ubrzava svoj nezaustavljivi put rasta nizom hrabrih najava na sajmu IAA Mobility 2025 u Minhenu. Brend predstavlja CUPRA Tindaya, ekskluzivna Tribe izdanja i potvrđuje da će svetska premijera modela CUPRA Raval biti održana u Barseloni u martu 2026. Pored automobila, CUPRA nastavlja sa širenjem globalne prisutnosti, istražujući potencijalni ulazak na tržište Bliskog istoka. CUPRA Design House takođe zauzima centralno mesto lansiranjem kolekcije prtljaga Harper Collective x CUPRA.

CUPRA otkriva model CUPRA Tindaya, oličenje vizije brenda i nosioca budućeg dizajnerskog jezika.

„CUPRA Tindaya nije san, nije ni ambicija. Ovo je naša izjava i postaće stvarnost“, rekao je Markus Haupt, privremeni CEO CUPRA-e. „Dok se mnogi udaljavaju od vozača, mi se fokusiramo na ono što je najvažnije – povezanost za volanom. Naš prioritet uvek ostaje emocija vožnje.“

Inspirisan dramatičnim karakterom svog imenjaka, model Tindaya donosi radikalan, ali jednostavan koncept: „Bez vozača, nema CUPRA-e“. Koncept automobil predstavlja maksimalni izraz vozački orijentisanog dizajna i iskustva koje pojačava emocije za volanom.

Nakon što je tokom 2025. proširila svoju globalnu mrežu otvaranjem CUPRA City Garage lokacija u Beču i Mančesteru (ukupno 12 globalnih lokacija), CUPRA sada istražuje potencijalni rast na tržištu Bliskog istoka.

CUPRA predstavlja Tribe izdanja modela Formentor, Leon, Leon Sportstourer i Terramar, kombinujući buntovni duh sa održivim inovacijama. Ove ekskluzivne verzije nude novi pristup personalizaciji za klijente koji teže upečatljivom dizajnu i savremenoj održivosti.

Tribe izdanja donose novu boju spoljašnjosti – Manganese Matt, kao i inovativne detalje poput 3D pletenih sedišta, bio-boja za elemente kao što su ventilacioni otvori i komandna tabla, kao i alu-felne sa 20% recikliranog materijala.

Na specijalnom događaju Volkswagen grupe, uoči otvaranja sajma IAA, CUPRA je predstavila kamuflirani serijski model CUPRA Raval, svoj budući električni gradski automobil.

Model Raval prevazilazi tradicionalne granice, spajajući upečatljiv dizajn, električne performanse i nekonvencionalne karakteristike. Baziran na Volkswagen MEB+ platformi, sa pogonom na prednje točkove, Raval nudi dinamično iskustvo vožnje sa fokusom na vozača. Sa samo 4 metra dužine, idealan je za grad, ali spreman za mnogo više.

Sve verzije Ravala nose trkački DNK brenda, sa šasijom spuštenom za 15 mm, progresivnim upravljanjem, ESC Sport režimom, dok Raval VZ (166 kW) ide i korak dalje – CUPBucket sedišta, DCC Sport ogibljenje, ESC OFF, 19″ točkovi sa širim gumama (235 mm) i VAQ elektronski diferencijal pružaju jedinstveno vozačko iskustvo.

CUPRA Universe: širenje identiteta brenda

  • Harper Collective x CUPRA: u saradnji sa brendom koji su osnovali Džejden Smit i Sebastijan Manes, CUPRA lansira održivu kolekciju prtljaga, koja spaja inovaciju, funkcionalnost i jedinstven stil. Ekskluzivno dostupna u Minhenu dve nedelje – u Oberpollingeru i CUPRA City Garage – a zatim online od 22. septembra.
  • Vichy Catalan x CUPRA: nakon uspeha u Španiji i Velikoj Britaniji, osvežavajući napitak CUPRA Taste lansira se i u Nemačkoj ovog septembra. Kombinuje đumbir, limetu i prepoznatljiv gazirani ukus prirodne vode Vichy Catalan.
  • MAM x CUPRA: najava nove kolekcije lifestyle dodataka – torbe i privesci koji oslikavaju emocionalni dizajn i inovativnost brenda.
  • CUPRA Scent: novi brend miris razvijen u saradnji sa LUCTA i uz podršku Fundación Ernesto Ventós, koji prenosi električnu energiju, izraženi dizajn i nekonvencionalni duh brenda.

Sennheiser x CUPRA: tokom predstavljanja modela Tindaya, publika je bila uronjena u zvučni pejzaž zahvaljujući Sennheiser AMBEO tehnologiji, koja klasični stereo sistem pretvara u višedimenzionalno zvučno iskustvo.

CUPRA-ina ekspanzija se nastavlja

CUPRA nastavlja da ruši granice – između januara i avgusta 2025. isporučeno je 216.000 vozila, što predstavlja rast od 36% u odnosu na isti period prethodne godine. Sa kompletnim portfoliom i sve većom bazom fanova, brend je na dobrom putu da uskoro dostigne milion isporučenih vozila.
U 2026. CUPRA će proslaviti osmogodišnjicu postojanja i lansiranje svog osmog modela – CUPRA Raval.
Promene zahtevaju lidere – a CUPRA veruje da se istinski napredak dešava kroz radikalnu transformaciju, rušenje očekivanja i izazivanje konvencija.
Od osnivanja 2018. godine, CUPRA je lansirala 7 modela i prodala preko 800.000 vozila širom sveta. Portfolio uključuje:

  • CUPRA Ateca – prvi model sa CUPRA znakom
  • CUPRA Leon – unapređen i redizajniran kao samostalni model
  • CUPRA Formentor – prvi model razvijen isključivo od strane brenda i najprodavaniji do sada
  • CUPRA Born – prvi potpuno električni model
  • CUPRA Tavascan – potpuno električni SUV kupe
  • CUPRA Terramar, sportski SUV brenda

Godine 2026. u ponudu će se pridružiti CUPRA Raval, radikalna interpretacija brenda za električni gradski automobil.
Promene zahtevaju pokretače — i CUPRA veruje da pravi napredak dolazi kroz radikalne promene, suprotstavljajući se očekivanjima i izazivajući ustaljene norme. Od svog osnivanja 2018. godine, brend je transformisao automobilski sektor kao pokretač kreativnosti i katalizator promena.

Za samo sedam godina, CUPRA je lansirala sedam modela i prodala preko 800.000 vozila širom sveta. Svaki CUPRA model odiše snažnim izrazom, vođen je dizajnom i usmeren ka performansama. Portfolio obuhvata CUPRA Ateca, prvi automobil sa CUPRA znakom; CUPRA Leon, redizajniran i unapređen kao samostalni model; CUPRA Formentor, prvi automobil razvijen isključivo od strane brenda i trenutno najprodavaniji model; CUPRA Born, prvi 100% električni automobil brenda; CUPRA Tavascan, potpuno električni SUV coupe; i CUPRA Terramar, sportski SUV brenda. U 2026. godini u ponudu će biti uveden CUPRA Raval, radikalna interpretacija električnog gradskog automobila.

CUPRA nije samo automobil. To je uverenje. CUPRA zajednica okuplja ambasadore koji odbacuju konvencije i prelaze granice koje koče druge, uključujući najuspešnijeg španskog olimpijca Saúla Craviotta, filmskog reditelja J.A. Bayonu, nemačkog golmana Marka ter Štegana i dvostruku osvajačicu Zlatne lopte i najboljeg FIFA igrača Aleksiju Puteljas. Strastveni u podizanju emocija na i van puta, CUPRA je takođe zvanični automobilski i mobilnost partner FC Barselone, premium sponzor Premier Padel turnira i ponosni učesnik trka u Formuli E sa Kiro Race Co.

 

Cupra Srbija