Jeep®, Ram i FIAT sklopili su partnerstvo sa brendom (RED)®

Udružujući snage sa brendom (RED) povodom sklapanja prvog multibrend partnerstva sa automobilskom industrijim, brendovi Jeep®, Ram i FIAT predstaviće specijalne (RED) modele vozila

  • Globalna marketinška kampanja za vozila sa oznakom (RED) podiže svest o kampanji brenda (RED); višegodišnje partnerstvo će izdvojiti najmanje 4 miliona dolara od prihoda brendova za borbu protiv globalnih vanrednih zdravstvenih situacija, uključujući sidu i COVID-19, između 2021. i 2023. godine
  • Novi model brenda Jeep, (Jeep)REDCompass 2022, biće predstavljen u SAD-u prvom kvartalu 2022 godine; Ubrzo nakon toga (Jeep)RED Renegade 2022 biće predstavljen u SAD-u i Kanadi, a potom u Evropi u drugoj polovini 2022. godine
  • Model Ram 1500 Limited (RAM)RED2022 – zasnovan na modelu Ram 1500 Limited Night – biće predstavljen krajem 2021. godine
  • „The (RED) Mission“kampanja brenda Jeep predstavljena je na digitalnim i društvenim mrežama
  • „Born to Save“kampanja brenda Ram biće predstavljena je na društvenim mrežama
  • Fiat Novi (500)REDelektrični model je sada dostupan za poručivanje samo u Evropi

 

Brendovi Jeep®, FIAT i Ram se, zajedno sa brendom (RED), odazivaju na poziv da učestvuju u svetskoj borbi protiv pandemije putem lansiranja posebnog izdanja (RED) vozila, tako pomažući da se prikupi više od  4 miliona dolara za podršku ključnom radu Globalnog fonda u naredne tri godine.

„Ovo partnerstvo sa brendom FIAT, Jeep i Ram predstavlja snažan udarac u borbi brenda (RED) protiv pandemije, i zadovoljstvo je koje ih motiviše. Teško je poverovati da se 15 godina od osnivanja organizacije (RED) sada borimo protiv još jednog sićušnog virusa, ali je još teže biti svedok virusa nepravde koji je obeležio pandemiju side, koja je i dalje aktivna tokom pandemije COVID-19”, rekao je Bono, suosnivač organizacije (RED). „Manje od 5% ljudi u Africi je potpuno vakcinisano, dok je vakcina dostupna u izobilju u Evropi i Americi. Moramo raditi više i brže kako bismo podržali stotine miliona ljudi koji još nemaju pristup vakcinama, terapiji ili dovoljnoj količini zaštitne opreme. Jer ako se ova pandemija ne pobedi svuda, niko nigde neće biti siguran“.

„Kao prvi automobilski brendovi koji su se udružili sa organizacijom (RED), liderom u svetskoj borbi protiv pandemije, naš trenutni cilj je da pozovemo i druge da pomognu u borbi protiv ovih zdravstvenih vanrednih situacija, uključujući i napore u borbi protiv koronavirusa”, rekao je Olivije Fransoa, direktor marketinga u kompaniji „Stellantis. „Ovaj plan za dopiranje do šire publike kada su naša tri unikatna brenda u pitanju i jačanje njihovog uticaja, vrednosti i značajnije svetske svesti o partnerstvu, omogućava nam da u naredne tri godine pretvorimo 4 miliona dolara u nešto daleko veće”.

„Sada je 15. godina organizacije (RED) i ne možemo biti ponosniji što smo pokrenuli ovu uzbudljivo višegodišnje partnerstvo. Globalne razmere i kreativna energija koju će ovo uneti u borbu protiv kovida i side upravo su ono što nam je potrebno kako bismo okončali njihov razorni uticaj na milione ljudi. Veoma smo zahvalni mnogim timovima koji su omogućili ovo lansiranje – i budući uticaj,“ izjavila je predsednica i izvršna direktorka organizacije „(RED)“ Dženifer Lotito.

„Neizmerno smo zahvalni organizaciji (RED) što je sklopila ovo vredno partnerstvo s brendovima FIAT, Jeep i Ram“, izjavio je Piter Sands, izvršni direktor Globalnog fonda. „U vreme kada pandemija koronavirusa  preti da poremeti napredak koji smo postigli u borbi protiv HIV-a, ovo novo partnerstvo pomoći će nam da dopremo do više zajednica uz podršku koja im je potrebna nad koronavirusom i zaštitu postignutih rezultata u borbi protiv HIV-a“.

(Jeep)RED | „(RED) misija“: Brend „Jeep“ predstavlja simbol slobode i avanture bez premca. Po izbijanju pandemije, brend je zatražio od svojih vlasnika, fanova i pratilaca da se odreknu te slobode na otvorenom putu zarad svoje i tuđe sigurnosti, pokrenuvši kampanju na društvenim mrežama s heštegom #DržiSeDaljeOdPuta (#StayOfftheRoad), što je bila iznenađujuća, ali neophodna poruka kako bi legendarni terenski brend komunicirao s publikom.

Sada, zajedno sa brendom „(RED)“, brend „Jeep“ pokreće „Red misiju“ čiji cilj nije da traži život, avanturu i slobodu na crvenoj planeti, već da to isporuči ovde, na planeti Zemlji.
„(RED) misija“ stvorena je u partnerstvu sa agencijom „Migrante“.

(RAM)RED | „Rođen da spase“ Brend Ram je „rođen da služi“, pomažući vlasnicima ne samo u njihovom poslu, već i u trenucima kada je potrebno pomoći drugima. Ram Nation je osnovan kako bi pomogao drugima u vreme krize, od poplava i tornada do pomoći poljoprivrednoj zajednici zemlje u prehrani nacije. Sada, „Rođen da služi“ evolvira u „Rođen da spase“. Za više informacija o „Rođen da spase“, posetite www.ramtrucks.com/red.

Kamionet 2022 Ram 1500 Limited (RAM)RED izdanje biće predstavljeno na državnom sajmu u Teksasu 23. septembra i biće izložen do završetka sajma.  Dodatne prilike za brend i medije u četvrtom kvartalu će pomoći da se podigne svest o partnerstvu u 2022.

„Rođen da spase“ kreiran je u partnerstvu sa agencijom Sheet Metal Arts.

(FIAT)RED: FIAT, sa potpuno električnim modelom Fiat Novi (500)RED započeo je svoju misiju održivosti: briga i zaštita planete i ljudi, bez zaboravljanja šta Fiat predstavlja: italijanski duh Dolce vita. Gama (RED) modela odiše dobrodošlicom, topla je, radosna, zabavna i šarena… to je otelotvorenje Dolce vita.

Svaka edicija (FIAT)RED, (Jeep)RED i (RAM)RED vozila biće jedinstvena za svoj naziv. Fiat 500, Jeep Compass i Ram 1500 (RED) edicije imaće svi sopstvene (RED) dizajnerske elemente brenda, uključujućo (RED) značke na spoljašnosti i unutrašnjosti svakog vozila.

Potpuno električna edicija modela Fiat New (500)RED   predstavljena je u Torinu. Dodatni detalji i cene vozila Jeep i Ram brenda biće uskoro objavljene.

Brendovi Jeep, Ram i FIAT će pružiti kupcima širok izbor prilika da pomognu u borbi protiv pandemija tokom trogodišnjeg programa.

(RED)
(RED), nazvan po boji za hitne slučajeve, osnovali su Bono i Bobi Šrajver 2006. godine kako bi se kompanije pretvorile u konjicu za borbu protiv pandemije AIDS-a. Danas se ta konjica takođe bori sa hitnom pretnjom virusa COVID-19 i njegovim razornim uticajem na najugroženije zajednice na svetu, odgovarajući na potrebu za konkretnim globalnim odgovorom.

(RED) su partneri najpoznatijih brendova i ljudi i stvaraju (RED) proizvode i pružaju (RED) iskustava – i svi prikupljaju novac za Globalni fond, jedan od najvećih svetskih finansijera globalnog zdravlja. Među (RED) partnerima su kompanije: Amazon, Anova Culinary, Apple, Balmain, Bank of America, Beats by Dr. Dre, Buffalo Games, Claro, eos, Girl Skateboards, The Honey Pot Co. , Louis Vuitton, Mavin Records, Montblanc, Primark, Salesforce, Starbucks, Stellantis, Telcel, Therabody, TRUFF, U-Mask i Vespa i FIAT, Jeep i RAM. Među pokroviteljima (RED) su i kompanije: Merck i Roche.

(RED) je do sada za Globalni fond prikupio skoro 700 miliona dolara, pomažući tako više od 220 miliona ljudi. Novac koji prikupe (RED) partneri i kampanje namenjen je direktnom jačanju zdravstvenih sistema i podršku programima za spašavanje života u zajednicama koje su najteže pogođene pandemijom.

 

FCA Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *