Kia Europe sa kadrovskim pojačanjem

Kia Europe nedavno je imenovala Sjoerda Knippinga kao novog direktora proizvoda i planiranja. Knipping će raditi u Kijinoj evropskoj centrali u Frankfurtu gde će direktno da sarađuje sa izvršnim menadžerima.

Knipping će biti zadužen za implementaciju marketinške strategije lansiranja novih modela i uvođenja usluga Kia UVO Connect
Knipping će biti odgovoran za oblikovanje Kijine evropske strategije lansiranja novih proizvoda, koji će biti deo rebrendinga, kao i lansiranja brojnih novih modela, među kojima će do 2027. biti sedam novih potpuno električnih vozila. Knipping će pomagati i kod uspostavljanja digitalnog okvira proizvoda koji će se fokusirati na tehnologije povezivosti i usluge Kia UVO Connect (KUC).

Stručnjak sa više od 20 godina iskustva u automobilskom sektoru
Knippinga odlikuje više od 20 godina iskustva na području automobilske delatnosti. Između ostalog je 2011. obavljao različite funkcije u marketingu i prodaji u Kijinoj holandskoj podružnici gde je na kraju bio direktor komercijale.

Prilikom imenovanja na položaj direktora proizvoda i planiranja u Kia Europe Knipping je rekao: “Vrlo sam radostan, a ujedno i ponosan, što mi se ponudila ovakva jedinstvena prilika. U prethodnim godinama Kia je zauzela čvrst položaj među najprodavanijim automobilskim brendovima, ne samo u Holandiji, već i u Evropi. Za ovaj uspeh zaslužni su moderna, svestrana i dobro popunjena ponuda modela, nenadmašiva 7-godišnja fabrička garancija i snažna zastupnička mreža. Pored svega toga Kia se razvila u jednog od glavnih igrača na području elektrifikovane mobilnosti.”

“Radujem se izazovima na evropskom nivou gde ćemo učiti iz prethodnih izuzetnih dostignuća i uspešno nastaviti.”

Jason Jeong, predsednik Kia Europe, rekao je: “Ovo je vrlo uzbudljiv period za Kiju, jer sledimo naš strateški rebranding. Krećemo u novi, uzbudljiv period razvoja električnih vozila koji počinje u drugoj polovini godine dolaskom isključivo električnog modela visokih performansi.

“Sjoerdova stručnost na tom području, kao i njegovo bogato iskustvo na svim područjima planiranja i pozicioniranja cena vozila za nas su neprocenjivi u trenutku kada naše evropsko putovanje upravo hvata zalet.”

Knipping, rođen 1973. godine u Amsterdamu, završio je studije međunarodnog poslovanja na univerzitetu u Mastrihtu. Svoju automobilsku karijeru počeo je u Fordu u Kelnu, gde je radio na području finansija i pozicioniranja cena. 2011. godine pridružio se holandskoj podružnici Kije koja se 2018. na tamošnjem tržištu plasirala među pet najboljih marki. Dve godine kasnije, kada je Covid-19 dobro promešao karte na tržištu automobila, imali su tržišni udeo od 7,5 posto, što je najviše u istoriji ovog brenda u Holandiji čime su odlučno doprineli uspehu Kije u Evropi.

 

KIA

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *