Kia ostvarila rekordni tržišni udeo u Evropi i svoj najbolji treći kvartal u istoriji

Prema podacima koje je nedavno objavilo evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA) Kia je ostvarila istorijski najveći tržišni udeo u Evropi (Kia tu ubraja zemlje članice EU, EFTA i Veliku Britaniju). Njen tržišni udeo je u trećem kvartalu ove godine iznosio 4,2 %. Ove brojke su poboljšanje ionako rekordnih 3,9 % tržišnog udela u prvoj polovini godine.

Kijina prodaja viša za 24,5 % na tržištu koje je u trećem kvartalu poraslo za 6,9 %
Tržište putničkih vozila u zemljama članicama EU, EFTA i Velikoj Britaniji je u odnosu na isti period prošle godine porastao za 6,9 %. U prvih devet meseci ove godine Kijina prodaja se sa ukupno 387.716 prodatih vozila povećala za 24,5% (311.326 vozila u istom periodu prošle godine).

Sportage, Niro i porodica Ceed najzaslužniji za impresivne prodajne rezultate
U Evropi proizvedeni sportski terenac Sportage sa ukupno prodatih 88.580 primeraka bio je najtraženiji model Kije u Evropi. Krosover Niro bio je drugi prodajno najuspešniji model (70.537 vozila) koji je kupce oduševio svojim impresivnim dometom elektrifikovanog i ekološki prihvatljivijeg pogona. Treći bestseler je dizajniran, konstruisan i napravljen u Evropi, model Ceed koji je sa svoje 4 varijante (hečbek, karavan Sportswagon, shooting brake ProCeed i SUV XCeed) ukupno našao 67.230 kupaca.

 

Jason Jeong, predsednik Kia Europe, o rezultatima je rekao: “Dok se automobilska industrija i dalje oporavlja nakon posledica pandemije Covid-19 i zbog nedostatka poluprovodnika u Kiji se susrećemo sa vrlo visokim rastom prodaje i rekordnim tržišnim udelom. To je dokaz snage nove marke Kia i naše bogate ponude elektrifikovanih i nisko emisijskih vozila.” “Ono što je zaista uzbudljivo je to da je to za Kiju tek početak putovanja. Skorim dolaskom potpuno novog električnog krosovera EV6 i novog Sportaga radujemo se dolasku novih članova porodice Kia.”

 

KIA Motors

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.