Kia prošle godine prvi put sa pola miliona prodatih vozila u Evropi

 

Kijina ukupna prodaja u Evropi je prošle godine dostigla 502.845 vozila, što predstavlja rast prodaje od 1,7 posto i rast prodaje čak 11 godina zaredom. Brend je prošle godine prvi put dostigao rekordan tržišni udeo i to 3,2% evropskog tržišta automobila (tu Kia svrstava države članice EU i EFTA).

Rast je posledica većeg zanimanja za Kijinu sve veću ponudu hibridnih, plug-in hibridnih i električnih vozila, a delimično i prodajnog uspeha nedavno lansiranih i unapređenih modela, kao što su Ceed i Stonic.

Emilio Herera, izvršni direktor Kia Motors Europe, rekao je: “2019. godina je za nas predstavljala prekretnicu, jer smo prvi put predstavili novu generaciju električnih vozila i lansirali nove izvedbe i pogone naših najpopularnijih modela. Kao jedan od najaktivnijih igrača na tržištu električnih vozila Kia uspešno implementira nastojanja klijenata da smanje svoj ekološki otisak i troškove vožnje.”

“Prošle godine je Kia gotovo udvostručila prodaju električnih vozila u odnosu na godinu pre, zbog čega smo uvereni da će nam veći kapaciteti omogućiti da udovoljimo rastućoj tražnji za ovakvim vozilima,” zaključio je Herera.

Osetan skok prodaje elektrifikovanih vozila Sve veća potražnja klijenata za naprednim pogonima značajno je doprinela Kijinom prošlogodišnjem uspehu. Prodaja hibridnih, plug-in hibridnih i potpuno električnih vozila se sa 58.029 vozila, prodatih u 2018., povećala na 66.386 vozila (+14 %) u 2019. godini.

Model Niro (u hibridnoj, plug-in hibridnoj i potpuno električnoj varijanti) i dalje ostaje Kijin najtraženiji elektrifikovan model, koji je ukupno našao 57.519 novih kupaca (+27 % u odnosu na 2018). Hibridni Niro dobio je 37.475 novih vlasnika (+8 %), a dobro su se iskazali i Niro Plug-in Hybrid (10.144 primerka, +1.9 %) i novi potpuno električni e-Niro (9.900 primeraka).

Skoro udvostručena prodaja električnih Kija Uključujući i potpuno novog električnog e-Soula, koji je raspoloživ samo na nekim tržištima, Kia je skoro udvostručila prodaju električnih vozila – sa 7.064 vozila u 2018. na 13.132 vozila u 2019. (+86 %). Optima Plug-in Hybrid, raspoloživa kao limuzina i karavan, prošle je godine sa 5.635 prodatih primeraka takođe poboljšala svoju prodajnu statistiku (+23 %).

Porodica Ceed je novi prodajni hit – prodaja novog Ceeda bolja za čak 46 %

Media Contact: Azer Šarić, PR Manager, Kia Motors Adria Group Tel: +386-(0)1-5843-400 E-mail: as@kmag.net

2019. godina je porodici Ceed donela titulu najprodavanijeg modela Kije u Evropi. Prvi put je registrovan tačno 110.201 Ceed, što je rast od 46 posto. Prethodni bestseler ovog brenda, Kia Sportage, bio je jako blizu sa 109.838 primeraka.

Velikom interesovanju za novu generaciju Ceeda kumovali su i dolazak shooting brake izvedbe ProCeed i urbanog krosovera XCeed, mada su baš sve četiri varijante zabeležile rast prodaje. Hečbek Ceed našao je 45.917 kupaca (+13 %), a karavanski Ceed Sportswagon 34.041 (+22 %). ProCeed, koji je prodat u 19.644 primerka, doživio je čak 11 puta bolju prodaju od svog prethodnika, kupeovskog pro_cee’da. U jesen lansirani Xceed je za samo tri meseca već oduševio 10.599 kupaca.

Gradski mališan Picanto je među svim Kijinim modelima u Evropi opet zauzeo treće mesto. Sa prodatih 75.187 primeraka je gotovo izjednačio rezultat iz 2018. godine (75.315 vozila). Rastuća potražnja za malim krosoverom Stonicom se odrazila kroz poboljšanje prodaje od 20 posto (66.749 prodatih primeraka u 2019., 55.742 u 2018. godini).

 

Kia Motors

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *