Kijin tržišni udeo u Evropi doseže 5,2% dok prodaja i dalje raste

Podaci koje je nedavno objavilo Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA) pokazuju da se Kijin tržišni udeo u Evropi u prvih osam meseci ove godine povećao na impresivnih 5,2%, što je porast od 0,6% u odnosu na isti period prošle godine.

Odlični prodajni rezultati prate Kijinu sve bogatiju ponudu elektrifikovanih vozila
Kia i dalje privlači kupce svojom sve bogatijom ponudom višestruko nagrađivanih elektrifikovanih vozila.

Kia je u Evropi do kraja avgusta prodala ukupno 372.729 vozila, 12% više u odnosu na prošlu godinu
Prvi put registrovanih Kia vozila u Evropi (Kia tu ubraja zemlje članice EU, EFTA i Ujedinjenog kraljevstva) do kraja avgusta bilo je 372.729, što je povećanje od 12 posto u odnosu na isti period prošle godine kada je ovaj brend prodao 331.624 primerka.

Prodaja Kije u kontrastu sa tržištem koje se smanjilo za 12 %
Ovi rezultati značajno se razlikuju od ukupnog evropskog tržišta putničkih vozila koje se u tom periodu sa skoro 6 miliona prodatih novih putničkih vozila smanjilo za 12 %.

Grupacija Hyundai, Kia i Genesis ukupno treća po prodaji vozila u Evropi
Najnoviji podaci ACEA takođe naglašavaju posebno uspešan jul Kije, sa ukupno prodatih 45.238 vozila. To predstavlja tržišni udeo od 5,2 posto, u odnosu na 4,6 posto u julu prošle godine. Jul je i prvi mesec u kom je Kijina matična kompanija Hyundai Motor Group, koju čine brendovi sestre Hyundai, Kia i Genesis, završila na trećem mestu u ukupnoj prodaji vozila u Evropi.
Jason Jeong, predsednik Kia Europe, rekao je: “Međunarodno tržište automobila se i dalje suočava sa značajnim izazovima, uključujući nestašicu komponenti i potražnju potrošača na koje utiču sve veću životni troškovi. Uprkos tome Kia i dalje beleži impresivne prodajne rezultate. Naša izuzetna ponuda modela koja uključuje sve veću gamu nagrađenih elektrifikovanih modela postavlja nas u dobar položaj, jer sve više evropskih potrošača traži efikasna i privlačna rešenja održive mobilnosti prilagođena njihovim potrebama.”

Novi Niro raspoloživ kao hibridni, plug-in hibridni ili potpuno električni krosover
Početkom ove godine Kia je predstavila potpuno novi Niro, beskompromisno rešenje za sve one koji traže elegantan i praktičan ekološki prihvatljiviji krosover. Potpuno novi Niro, raspoloživ kao hibrid (HEV), plug-in hibrid (PHEV) i potpuno električni (EV) krosover, idealan je izbor za one koji žele smanjiti troškove vlasništva svog vozila. HEV i PHEV varijanta opremljene su sa 1,6-litarskim benzinskim motorom GDI Smartstream, dok Niro EV pruža isključivo električni domet do 460 km (WLTP standard, kombinovano).

 

KIA Motors

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *