Nova HONDA CMX1100 Rebel

 

Honda sa zadovoljstvom predstavlja novog člana svoje game za predstojeću sezonu 2021- model CMX1100 Rebel koji se u Srbiji očekuje u drugoj polovini sledeće godine.

Dvocilindrični CMX Rebel od 500cc, predstavljen 2017, svim vozačima sa A2 dozvolom pružio je jedinstvenu priliku da uživaju u fuziji prilagođenog ‘bobbera’ – modela koji je na „kul“ način spojio tradiciju i savremene inovacije. Dopadljiv, zabavan za vožnju i jednostavan za održavanje, našao je mesto u životima vozača širom Evrope, te je 2019. dogurao do trećeg mesta najprodavanijih „custom“ mašina.

Za predstojeću 2021, CMX500 Rebel dobija većeg, smelijeg brata: CMX1100 Rebel. Kada se definiše suština onoga što manje motocikle čini posebnim, i kada na to dodate bolje performanse, dominantniji karakter i obilje najnaprednijih tehnologija koje potpisuje Honda, onda je ponuda znatno viša.

Svi oni koji su dosad vozili male motocikle uživaće u Rebelovim dimenzijama podesnim za upravljanje – 700mm visokim sedištem i neto težinom od 221 kg. Iskusniji vozači momentalno će se zaljubiti u izuzetno upravljivu šasiju – krutog cevastog rama, prednjom viljuškom nalik na ketridž punjenje visine od 43mm, buckastim zadnjim amortizerima i radijalno postavljenom četvoroklipnom prednjom kočnicom. Bez obzira na iskustvo, vozači će uživati istražujući performanse paralelnog dvocilindričnog agregata zapremine od 1,084cc (izvedenog iz modela CRF1100L Africa Twin) koji sa maksimalnih 70kW snage i 99Nm momenta, karakteristično snažno reaguje na donjoj i srednjoj skali obrtomera stvarajući poseban osećaj koji dopunjuju tonovi za koje se stara izduvni sistem.

Minimalistički stil je ono što odlikuje velikog Rebela, čelični blatobrani napred i pozadi postavljeni su tik iznad „mesnatih“ guma; kružno prednje svetlo je „stara škola“ koja je prihvatila moderne LED sijalice uz okrugli kontrastni LCD instrument displej. Obloga zadnjeg sedišta, pričvršćena zavrtnjima, brzo se i lako skida. A ispod površine se kriju najsavremenije tehnologije: TBW sistem kontrole gasa (Throttle By Wire) sa tri dodatna HSTC režima vožnje i četvrtim koji se može individualno podešavati prema želji korisnika, kontroli prenosa snage na zadnji točak (Wheelie Control), tempomat i Hondin jedinstveni sistem prenosa Dual Clutch Transmission za šestostepene menjače.

Ova posebna kombinacija klasičnog izgleda i najmodernijih tehnologija konačni je dokaz da se na tržištu konačno pojavilo nešto potpuno sveže i novo, sa genijalnim inovacijama kojih nema tako često, pod imenom CMX1100 Rebel.

 

Honda Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *