Nova Toyota RAV4 hibrid

Toyota je pre 20 godina unela značajne promene u globalnu ponudu C-SUV segmenta, predstavljanjem prve generacije modela RAV4. Danas, japanski proizvođač ponovo donosi revoluciju u evropskom C-SUV segmentu stvaranjem jedinstvene ponude na tržištu.

Potpuno novi RAV4 hibrid sa pogonom na sva 4 točka (AWD) predstavlja novi nivo Toyotinog prepoznatljivog uživanja u vožnji hibrida. Kombinovanjem 2,5 litarskog benzinskog motora sa elektromotorom smeštenim na zadnjoj osovini, ovaj novi model konačno uvodi hibridnu tehnologiju u RAV4 asortiman.

Električni pogon na sva 4 točka nudi još veću sigurnost i stabilnost tokom vožnje na klizavim i mokrim podlogama i omogućava vuču prikolice mase do 1.650 kg. Jednostavna i sigurna vuča moguća je zahvaljujući naprednom sistemu kontrole zanošenja prikolice (TSC – Trailer Sway Control system).

2016-Toyota-Rav4-Hybrid-11

Premijerno predstavljanje hibridne verzije takođe se poklapa s predstavljanjem novog modela RAV4, koji donosi osveženja u vidu spoljašnjeg dizajna, značajne dorade u kabini, kao i nove tehnologije i više bezbednosne opreme.

Novi dizajn prednjeg dela pojačava snažan utisak koji RAV4 ostavlja na putu, sa kompletnim LED svetlosnim grupama. Gledano iz profila, RAV4 je bogatiji za nova proširenja pragova čime je dobio fluidniji izgled i jasno ukazao na svoje terenske sposobnosti.

2016-Toyota-Rav4-Hybrid-

Na zadnjem delu, redizajniran sklop svetala upotpunjuje promene na spoljašnjem dizajnu i čini RAV4 prefinjenijim, uz nove branike koji ostavljaju jak utisak i zaokupljuju pažnju.

U kabini, osećaj boravka tokom putovanja doveden je na potpuno nov nivo zahvaljujući korišćenju novih materijala mekših na dodir, boljoj zvučnoj izolaciji, novoj instrument tabli i bogatijem multimedijalnom sistemu koji sada stiže sa TFT ekranom u boji.

2016-Toyota-Rav4-Hybrid-5

Nivo tehnološke opremljenosti dodatno je proširen uvođenjem novog sistema 360° panoramskog prikaza oko automobila (360° Panoramic View Monitor). Prepreke koje bi se inače nalazile u mrtvom uglu i tako predstavljale sigurnosni rizik, sada su jasno detektovane zahvaljujući konvencionalnim kamerama smeštenim na prednjem i zadnjem kraju vozila, koje nude 360° prikaz oko automobila u stvarnom vremenu.

Dosadašnja sigurnosna oprema na modelu RAV4 bogatija je za novi Toyota Safety Sense sistem aktivne bezbednosti. Kao dodatak sistemu za povećanje bezbednosti pre sudara, sistemu upozorenja na napuštanje saobraćajne trake, sistemu automatskih dugih svetala i sistemu za prepoznavanje saobraćajnih znakova, koji će biti premijerno predstavljeni na novom Aurisu i Avensisu, novi RAV4 takođe donosi prilagodljivi tempomat (Adaptive Cruise Control) i dva značajna poboljšanja na sistemu za povećanje bezbednosti pre sudara.

2016-Toyota-Rav4-Hybrid-2

Prvo, za mogući sudar s drugim vozilima, sistem ima proširen opseg delovanja između najnižih 10 km/h i maksimalne brzine vozila, tako da u kritičnom trenutku može da smanji brzinu kretanja vozila za približno 401 km/h. Drugo poboljšanje se odnosi na moguće sudare sa pešacima, kada je sistem aktivan u brzinskom opsegu između 10 km/h i 80 km/h, u kritičnom trenutku može da smanji brzinu kretanja vozila za približno 302 km/h.

Uvođenje novog hibridnog sklopa – koji kombinuje izuzetnu snagu, uglađenost i svu jednostavnost svakodnevne vožnje, s naglašenim prednostima niske emisije CO2 – nova je dimenzija u Toyotinoj hibridnoj filozofiji uživanja u vožnji, što će bez sumnje novi RAV4 postaviti na vrh segmenta.

1 Rezutati su postignuti pomoću test vozila koje se kreće brzinom od 40 km/h i nepomičnog vozila; rad sistema zavisi od okruženja (uključujući put i vremenske uslove) i drugih okolnosti.
2 Rezutati su postignuti pomoću test vozila koje se kreće brzinom od 30 km/h i nepomičnog pešaka; rad sistema zavisi od okruženja (uključujući put i vremenske uslove) i drugih okolnosti.

 

Toyota Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *