Novi Range Rover Sport SV EDITION ONE

Novi Range Rover Sport SV je najsnažniji i najdinamičniji Range Rover Sport do sada, koji objedinjuje vrhunske performanse i dinamiku sa jedinstvenom sposobnošću, prefinjenošću i minimalističkim dizajnom Range Rovera. Niz njegovih tehnologija za unapređenje performansi uključuje najnapredniji sistem suspenzije u njegovoj klasi7 i senzorni zvučni sistem sa koristima za dobrobit.

Predvodnik u performansama na području savremenih luksuznih vozila zauzima svoje mesto na vrhu osvežene linije Range Rovera Sport, jer na novi nivo podiže sportski stav, dinamičnu sposobnost i izražajnu prisutnost.

U skladu sa visokim performansama novog Range Rovera Sport SV je i ekskluzivni dizajn unapređenog protoka vazduha, koji pruža izražajniju i elegantniju estetiku, uz izbor funkcionalnih lakih i tehničkih materijala koji pojačavaju njegove sposobnosti visokih performansi.

Pokreće ga isključivo novi 4,4-litarski benzinski motor Twin-Turbo MHEV V8 od 635 KS i  750 Nm2, što je za 60 KS i 50 Nm više od prethodne generacije motora Range Rovera Sport SVR, Superpunjenog 5,0-litarskog V8, a novi Range Rover Sport SV može da ubrza od 0 do 60 mph za samo 3,6 sekundi1 i postigne najveću brzinu od 180 mph. Emisije CO2 takođe su 15 procenata niže u odnosu na V8 od 575 KS iz prethodnog modela.

Te jedinstvene performanse omogućava kombinacija funkcija koje donose uštedu mase do 76 kg1, uključujući u svetu prvu opciju 23-inčnih točkova od karbonskih vlakana na proizvodnom automobilu, karbonsko-keramičke kočnice (opcija dostupna po prvi put u Range Roveru) i standardno ugrađena aerodinamička poboljšanja, uključujući i poklopac motora od karbonskih vlakana.

Kao uzoran primer Range Roverove filozofije savremenog luksuza, novi Range Rover Sport SV u početku je rezervisan za izabrane klijente širom sveta sa pozivnicom, sa specifikacijama za SV EDITION ONE koje predstavljaju izbor kombinacija najboljih funkcija, boja i završnih slojeva. Svaki Range Rover Sport SV EDITION ONE unapređen je ekskluzivnim oznakama na prednjem razdelniku, središnjoj konzoli, pragovima i pristupnim svetlima. Svaki Range Rover Sport SV EDITION ONE već je dodeljen klijentu Range Rovera.

Džeraldina Ingam (Geraldine Ingham), glavna direktorka, Range Rover, rekla je: „Novi Range Rover Sport SV je uzoran primer Range Roverove filozofije, ne samo kao odvažne evolucije koja nadilazi njegovog prethodnika Range Rovera Sport SVR, već i u individualizovanom pristupu našim najprobirljivijim klijentima.“

Revolucionarna dinamika

Sistem suspenzije 6D Dynamics novog Range Rovera Sport SV je najsofisticiraniji u njegovoj klasi7, a predstavlja prvu na svetu kombinaciju hidrauličkih međusobno povezanih amortizera, po visini podesivih vazdušnih opruga i kontrole nagiba. Ovaj revolucionarni poluaktivni sistem, koji uklanja potrebu za konvencionalnim stabilizatorima, upečatljivo  smanjuje uzdužnu i poprečnu rotaciju kako bi bio zadržan gotovo ravan položaj vozila tokom ekstremnih krivina i ubrzanja, dok takođe smanjuje i masu, povećava stepen prianjanja i doprinosi udobnosti i prefinjenosti.

Vozeći na nivou nižem za 10 do 25 mm u odnosu na ostale modele Range Rovera Sport, zavisno od izabranog načina vožnje, suspenzija 6D Dynamics novog Range Rovera Sport SV neprimetno sarađuje sa nizom naprednih sistema šasije i suspenzije. Jedinstvene SV podešene postavke primenjuju se na sisteme Inteligentnog pogona na sve točkove, Upravljanja svim točkovima, Vektorske raspodele momenta kočenja, Configurable Dynamics i Aktivnog zadnjeg diferencijala sa zaključavanjem radi pružanja fokusiranijeg iskustva vožnje poput sportskog automobila – posebno u potpuno novom načinu vožnje SV.

Nik Kolins (Nick Collins), izvršni direktor, Programi vozila, JLR, rekao je: „Novi Range Rover Sport SV pruža optimalan spoj vrhunskih performansi, jedinstvene poželjnosti, sposobnosti i prefinjenosti. To je instinktivni dodatak liniji Range Rovera Sport koji je snažan dokaz stručnosti svetske klase naših specijalista za visoke performanse.“

Novi Range Rover Sport SV takođe se odlikuje i posebno razvijenim komponentama šasije, uključujući i novi zadnji podokvir i nove karike suspenzije sa revidiranom geometrijom i usklađenošću. Nova poluga upravljača sa elektronskim servom ima najbrži odnos svih dosadašnjih Range Rovera, radi postizanja unapređene okretnosti i osećaja.

Po prvi put su u Range Rover ugrađene zadnje gume preseka 305, koje su za 20 mm šire od prednjih guma preseka 285. Taj raspored, sa standardnim gumama Michelin Pilot Sport All Season 4, omogućava dinamičko određivanje ravnoteže prema zadnjoj strani, čime se poboljšavaju prianjanje, stabilnost i vuča. Povećana krutost zadnjeg kotrljanja takođe pomaže u ostvarenju trenutnog odziva upravljanja.

ProEXR File Description<br /> =Attributes=<br /> cameraAperture (float): 36<br /> cameraFNumber (float): 8<br /> cameraFarClip (float): 1e+030<br /> cameraFarRange (float): 1e+018<br /> cameraFocalLength (float): 141.909<br /> cameraFov (float): 14.4579<br /> cameraNearClip (float): 0<br /> cameraNearRange (float): 0<br /> cameraProjection (int): 0<br /> cameraTargetDistance (float): 1e+018<br /> cameraTransform (m44f): [{-0.336142, -0.941807, 0.00286877, -1361.69}, {-0.941799, 0.33612, -0.00615518, 521.515}, {0.00483274, -0.00477081, -0.999977, 78.7337}, {0, 0, 0, 1}]<br /> channels (chlist)<br /> compression (compression): DWAA<br /> dataWindow (box2i): [0, 0, 7999, 5999]<br /> displayWindow (box2i): [0, 0, 7999, 5999]<br /> lineOrder (lineOrder): Increasing Y<br /> pixelAspectRatio (float): 1<br /> screenWindowCenter (v2f): [0, 0]<br /> screenWindowWidth (float): 1<br /> type (string): "scanlineimage"<br /> vfb2_layers_json (string): "{"Version":1,"class":"root","properties":{"version":1,"name":"","enable":true,"expand":false,"expandable":true},"sub-layers":[{"class":"chaos.displayCorrection","properties":{"version":1,"name":"Display Correction","enable":true,"expand":true,"expandable":true,"profile":1,"exposure":0.0,"save_rgb_primitives":false,"icc_file":"","icc_profile_data":null,"icc_rendintent":0,"blkptconv":false,"ocio_file":"","ocio_colorspace":0,"ocio_displaydevice":0,"ocio_viewtransform":0,"ocio_saveinimage":false},"sub-layers":[{"class":"chaos.ref.sourcefolder","properties":{"version":1,"name":"Source: RGB","enable":true,"expand":false,"expandable":false,"blend_mode":0,"opacity":1.0,"show_preview":true,"src_type":0},"sub-layers":[{"class":"chaos.ref.lightmix","properties":{"version":1,"name":"LightMix","enable":false,"expand":false,"expandable":true},"sub-layers":[]},{"class":"chaos.ref.composite","properties":{"version":1,"name":"Composite","enable":false,"expand":false,"expandable":true,"blend_mode":0,"opacity":1.0,"show_preview":true},"sub-layers":[]}]},{"class":"chaos.pe.denoiser","properties":{"version":1,"name":"Denoiser: unavailable","enable":false,"expand":false,"expandable"

Pokazujući kombinovane prednosti tih tehnologija, novi Range Rover Sport SV sposoban je da generiše bočno ubrzanje veće od 1,1 G sa gumama za sva godišnja doba. To je povećanje od 22 procenta u odnosu na prethodnu generaciju Range Rovera Sport SVR sa letnjim gumama, a uporedivo je sa sportskim automobilima namenjenim trkačkim stazama.

Poboljšavajući svoju dinamičku sposobnost na drumu, svaki novi Range Rover Sport SV ima koristi od posebno razvijenog kočionog sistema visokih performansi, a klijenti mogu da biraju između standardne kočione tehnologije od legura Dual-Cast i opcione karbonsko-keramičke kočione tehnologije.

Karbonsko-keramičke kočnice (CCB), koje su po prvi put dostupne na Range Roveru, pružaju vrhunske performanse kočenja sa poboljšanom otpornošću na visoke temperature, dužim životnim vekom i ukupnim smanjenjem nesuspenzovane mase za 34 kg u upoređenju sa unapređenim kočionim čeličnim diskovima koji se ugrađuju kao standard u novi Range Rover Sport SV. To smanjenje mase na svakom deliću automobila ima kao rezultat još bolje upravljanje, veće ubrzanje i unapređen kvalitet vožnje.

Bez obzira na specifikacije kočione tehnologije, jedinstvena prednja klešta Brembo Octyma sa osam klipova su najveća od svih do sada ugrađenih u Range Rover. Ta klešta, koja su razvijena ekskluzivno za novi Range Rover Sport SV i skulptorski oblikovana kako bi bila u skladu sa minimalističkim dizajnom Range Rovera Sport SV, uključuju jedinstveni poprečno oblikovani raspored klipova kako bi efikasnost kočenja bila povećana do maksimuma. Ekskluzivne prilagodljive boje klešta uključuju žutu, crvenu, Carbon bronzanu i crnu.

Radi dodatnog smanjenja mase, naručilac novog Range Rovera Sport SV ima mogućnost da izabere prve ultralake Carbon Fibre točkove od 23 inča ugrađene u proizvodno vozilo. Dostupni kao opcija, ovi inovativni točkovi sa pet podeljenih krakova štede gotovo 9 kg po krivini – što je ukupno 35,6 kg – u upoređenju sa tradicionalnim 23-inčnim alu točkovima, što kao rezultat ima trenutna poboljšanja performansi, upravljanja i kvaliteta vožnje. Iako su neverovatno laki, inženjerski su projektovani i testirani prema najstrožim standardima izdržljivosti i robusnosti – na isti način kao za Range Roverove livene ili kovane alu točkove.

Koristeći u najvećoj mogućoj meri unapređeni dinamički hardver novog Range Rovera Sport SV, vozači mogu da intenziviraju sportski stav automobila pritiskom na novu tipku SV Mode na upravljaču. Korak dalje od postojećeg Dynamic načina rada Range Rovera Sport predstavlja način rada SV Mode koji optimizuje upravljanje, osmostepenu automatsku menjačku kutiju, odziv gasa, izduvni sistem i sistem suspenzije 6D Dynamics – uključujući i smanjenje visine vožnje za dodatnih 15 mm – kako bi bilo pruženo najdinamičnije i najiskonskije moguće iskustvo. SV Mode takođe omogućava i aktiviranje programa kontrole stabilnosti TracDSC namenjenog trkačkoj stazi, kako bi vozači slobodnije istraživali dinamičku ravnotežu novog Range Rovera Sport SV.

Izražajni dizajn

Izbrušeni dizajn eksterijera visokih performansi novog Range Rovera Sport SV uključuje ekskluzivni prednji kraj sa poboljšanim protokom vazduha, reprofilisane donje strane karoserije i funkcionalne četvorostruke izduvne cevi sa vrhovima od karbonskih vlakana za aktivni izduvni sistem kao središnju tačku zadnjeg aspekta. Detalji od karbonskih vlakana na natpisu Range Rover, lamelama prednjeg branika, okviru rešetke, ventilacionim otvorima na poklopcu motora i bočnim ventilacionim otvorima mogu se dopuniti izloženom završnom obradom središnjeg dela poklopca motora od karbonskih vlakana3.

Prof. Geri Makgovern (Gerry McGovern) OBE, glavni kreativni direktor, JLR, rekao je: „Pročišćen i minimalistički dizajn novog Range Rovera Sport SV naglašava njegove upečatljive proporcije i sportsku individualnost.“

Unutar kabine koja liči na kokpit, ekskluzivna sedišta SV Performance sa podlogom od saten karbonskih vlakana imaju integrisane naslone za glavu, oblikovanije podrške i osvetljene logotipe SV na naslonima za leđa. Dostupan je novi enterijer Ultrafabrics™ PU, sa lakim, bešavnim tekstilom „3D Knit to form”. Prve u svetu providne ručice menjača osvetljenih ivica smeštene su iza upravljača sa izraženijim rukohvatima za palčeve, dok crna keramika za menjač na konzoli daje osećaj hladnoće na dodir.

Čulno uranjanje

Dodatno naglašavajući osećaj povezanosti, novi Range Rover Sport SV uvodi Body and Soul Seat (BASS), višedimenziono iskustvo zvuka sa koristima za dobrobit koje putnicima na prednjim sedištima omogućavaju da osete zvuk. Ovo je prvo proizvodno vozilo koje uključuje taktilni zvučni sistem predvodnika u industriji, SUBPAC™ – tehnologije koju koriste vrhunski svetski muzičari i kompozitori.

Uključenjem optimizacijskog softvera SUBPAC™ AI i transduktora poravnatih sa leđima putnika na prednjim sedištima, Body and Soul Seat analizira medije u stvarnom vremenu i generiše visokokvalitetne zvučne vibracije za stvaranje najprivlačnijeg, ispunjavajućeg zvuka u automobilu. Ovaj sistem radi u kombinaciji sa zvučnim sistemom Meridian Signature sa 29 zvučnika od 1.430 W

Osim uranjanja u muziku, programi Body and Soul Seat Wellness mogu da pomognu i u poboljšanju mentalnog i fiziološkog blagostanja putnika na prednjim sedištima novog Range Rovera Sport SV utičući na varijabilnost pulsa (HRV) – varijaciju u vremenu između svakog otkucaja srca. Visok HRV pokazatelj je nižeg nivoa stresa, i opuštanja.

Osmišljeni u saradnji sa Nacionalnim centrom za transportni dizajn i Školom za medije i izvođačke umetnosti Univerziteta u Koventriju (Coventry), šest posebno razvijenih zvučnih zapisa – Poise, Soothe, Serene, Cool, Tonic i Glow – mogu da utiču na HRV putnika, pomažući u smanjenju anksioznosti ili poboljšanju kognitivnih reakcija, pokazala su istraživanja.

Uvođenje SV-a dovodi do poboljšanja u liniji Range Rovera Sport

Uz predstavljanje novog Range Rovera Sport SV, linija dobija paket ažuriranja, uključujući i novi plug-in električni hibrid sa proširenim dometom električnog vozila, i integraciju najnovije generacije tehnologije Sistema za informisanje i zabavu Pivi Pro4.

Performanse i efikasnost poboljšane su ažuriranim plug-in električnim hibridnim pogonskim sklopom, pri čemu novi P550e – koji zamenjuje P510e – nudi EV domet do 121 km (75 milja) za brža i opuštenija putovanja5, kao i CO2 emisije od 15 g/km5.

Novi električni hibrid P550e sa svojim novim prenosom pridružuje se širokoj ponudi pogonskih sklopova Range Rovera Sport. U kombinaciji sa 3,0-litarskim 6-cilindarskim benzinskim motorom Ingenium, električni hibrid proizvodi 550 KS i 800 Nm okretnog momenta.

Poboljšani električni motor i prenos čine električni hibrid responzivnijim nego ikada, smanjujući vreme potrebno za postizanje 100 km/h za 5,0 sekundi pod čistom električnom energijom. Upotrebljavajući oba izvora energije, P550e može da ubrza od 0 do 100 km/h za 4,9 sekundi (0–60 mph za 4,7 sekundi), u poređenju sa prethodnim vremenom od 5,4 sekunde (5,2 sekunde za 0–60 mph).

Uz to, pogonski sklop P530 V8 sada koristi tehnologiju blagih hibridnih električnih vozila (MHEV). Sistem MHEV pruža povećanu efikasnost jer čuva energiju prikupljenu pri usporavanju i kočenju, kao i poboljšanu responzivnost, jer se sačuvana energija ponovo koristi prilikom ubrzavanja. U kombinaciji sa drugim pogodnostima tog sistema, uključujući i glatkiji rad funkcije start/stop, smanjene su emisije CO2.

Prelepo majstorski izrađen minimalistički enterijer Range Rovera Sport takođe je obogaćen i intuitivnim novim tehnologijama. Kombinacijom jednostavnog povezivanja i najnovijeg dodirnog ekrana, Sistem za informisanje i zabavu Pivi Pro4 omogućava intuitivno upravljanje svim funkcijama vozila putem elegantnog 13,1-inčnog lebdećeg staklenog ekrana.

Nove bočne trake sa kliznim kontrolama koje se jednostavno upotrebljavaju za kontrolu jačine zvuka i klima-uređaja omogućavaju direktno, trenutno i precizno upravljanje ključnim funkcijama, bez obzira na prikazan ekran menija, dok približno 80 procenata zadataka može biti izvršeno sa dva dodira početnog ekrana. Haptička povratna informacija pruža dodatni nivo taktilnosti i komunikacije sa korisnikom.

Integrisana glasovna veštačka inteligencija Amazon Alexa AI6 i Land Roverovi sistemi glasovne kontrole pomažu vozačima da zadrže pogled na drumu dok menjaju okruženje u kabini. Sposobnost naprednog Sistema bežičnog ažuriranja softvera (SOTA) održava ažuriranost Range Rovera Sport sa najnovijim softverom.

Range Rover Sport po prvi put sadrži novu tehnologiju Country Road Assist kako bi se poboljšala udobnost putnika prilikom upotrebe Prilagodljivog tempomata. Taj inteligentni sistem koristi navigacione podatke za automatsko prilagođavanje željene brzine, uzimajući u obzir krivine na putu i promene ograničenja brzine u skladu sa njima, i bez napora ubrzavajući ili usporavajući vozilo.

Unapređena linija Range Rovera Sport dostupna je sada u UK. Konfigurišite svoje vozilo ovde – https://www.landrover.com

 

Range Rover Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *