Obnovljeni KADJAR: novi nivo privlačnog dizajna i udobnosti

 

Renault Kadjar je jedna od ikona segmenta kompaktnih SUV-ova. Od predstavljanja 2015. svojim fluidnim linijama, dinamičnim voznim osobinama i udobnošću privlači široki krug kupaca, kojima je isporučeno više od 450.000 primeraka. Pritom je iskoristio iskustvo Nissana u proizvodnji pogona na sva 4 točka i istakao se svojim terenskim sposobnostima.

Novi Kadjar, poboljšan je u svim područjima. Pokreću ga novi, snažniji i štedljiviji benzinski i dizel motori koji donose više užitka u vožnji. Dizajn je dinamičniji i moderniji. Novi Kadjar je zadržao prepoznatljiva obeležja dizajna SUV-ova i pritom postao još privlačniji i još luksuzniji. U obnovljenom Kadjaru poseban naglasak je stavljen na udobnost, kvalitet i ergonomski dizajn. Unutrašnjost je takodje prerađena što svakodnevnu vožnju čini još udobnijom.

2018 - Essais presse Nouveau Renault KADJAR en Sardaigne

Predstavljen 2015., Kadjar je jedan od ključnih modela u Renaultovoj paleti, automobil globalnih ambicija koji je već pronašao svoj put do više od 450.000 kupaca u pedeset zemalja. Obnovljeni Kadjar će učvrstiti svoj položaj još modernijim, elegantnijim dizajnom, većom udobnošću i boljim utiskom kvaliteta. Pritom će nastaviti da nudi i  pogon na četiri točka, s obzirom na to da se time izdvaja od konkurenata na tržištu.”

Olivier Tschanhenz, zamenik direktora odeljenja za Marketing

01 Motori

Niža potrošnja i snažnije performanse

Obnovljeni Kadjar pokreću Renaultovi motori nove generacije. Kako bi ispunili zahteve važećih pravilnika, benzinski i dizel motori opremljeni su najnovijim tehnologijama za smanjenje emisija. Smanjena im je potrošnja, a istovremeno su im poboljšane performanse i vozne karakteristike.

Benzinski motor: ultramoderni motor 1,3 TCe FAP

Obnovljeni Kadjar pokreće 1,3-litarski motor TCe koji je premijeru imao u modelu Scénic, a zatim je ponuđen i u modelima Captur i Mégane. Razvila ga je Alijansa u saradnji sa Daimlerom i ispunjava najviše standarde u pogledu performansi i voznih osobina. Četvorocilindarska arhitektura omogućava uglađenu vožnju bez vibracija. Zahvaljujući izdašnom okretnom momentu, motor nudi brzi odziv i pri niskim obrtajima. U Kadjaru je ovaj motor opremljen i filterom čestica (FAP). Filter uništava krute čestice u izduvnim gasovima tako što ih hvata u mikroporoznu saćastu strukturu koja se automatski regeneriše u redovnim intervalima. Motor TCe FAP dostupan je u četiri verzije: TCe 140 FAP sa ručnim menjačem, TCe 140 EDC FAP, TCe 160 FAP sa ručnim menjačem i TCe 160 FAP sa EDC menjačem.

Dizel: više snage, bolje vozne osobine, više poštovanja prema okolini

Obnovljeni Kadjar pokreću modernizovani dizel motori opremljeni sistemom selektivne katalitičke redukcije (SCR), koji se smatra najefikasnijim rešenjem za uklanjanje azotnih oksida (NOx). Ova tehnologija smanjuje emisije zagađivača bez štetnog uticaja na performanse! Ti motori, koji sada nose naziv Blue dCi, u obnovljenom Kadjaru se odlikuju većom snagom i boljim voznim osobinama.

  • Motor Blue dCi 115 u odnosu na motor prethodne generacije sada ima 5 KS i 10 Nm više što mu omogućava uglađeniju vožnju uz nižu potrošnju. Funkcija nadpritiska donosi dodatnih 5 KS i 25 Nm za lakše priključivanje i preticanje na autoputu. Ovaj motor će u početku biti dostupan sa ručnim menjačem, a kasnije će mu se pridružiti i automatski menjač sa dvostrukom spojkom EDC.
  • Blue dCi 150 je najmoderniji motor dostupan za obnovljeni Kadjar. Razvija 20 KS više od prethodnika, što mu omogućava fantastične performanse. Dostupan je sa ručnim menjačem i sa pogonom na prednje ili sva četiri točka.

Proverena pouzdanost

Izdržljivost motora je jedan od Renaultovih prioriteta. Novi 1,3-litarski benzinski motor TCe prošao je čak 40.000 sati testiranja na ispitnoj klupi. To je jednako 14 godina uz osam sati rada dnevno!

Kriva snage i obrtnog momenta

02 Pogon

Kod kuće na putu i izvan nje

2018 - Essais presse Nouveau Renault KADJAR en Sardaigne

Dokazani pogon na četiri točka
Kadjarov pogon na četiri točka koristi Nissanovo bogato iskustvo. Kadjar se odlikuje sigurnim voznim osobinama bilo da vozite klizavim putevima, na putu do skijališta zimi ili neasfaltiranim terenima.

Tri načina rada za sve potrebe

Kadjarov pogon na četiri točka nudi odabir između tri načina rada:

  • 2WD: snaga se prenosi samo na prednje točkove kako bi se smanjila potrošnja goriva.
  • Auto: elektronski sistem automatski raspodeljuje obrtni moment između prednje i zadnje osovine. Do 50 % obrtnog momenta može se usmeriti na zadnju osovinu.
  • Lock: središnji diferencijal zaključan je za stalnu raspodelu obrtnog momenta u odnosu 50:50 između prednjih i zadnjih točkova. Ovaj način rada, namenjen posebno za terensku vožnju, aktivan je do brzine od 40 km/h.

Načini rada biraju se uz pomoć obrtnog dugmeta smeštenog na središnjoj konzoli iza ručice menjača.

2018 - Essais presse Nouveau Renault KADJAR en Sardaigne

Izvrsne terenske sposobnosti

Zahvaljujući izdašnom razmaku od tla od 200 mm Kadjar se lako nosi sa grbavim putevima. Prilazni ugao (17°) i odlazni ugao (25°) takodje su prilagođeni za terensku vožnju.

Sistem Extended Grip za verzije sa prednjim pogonom

Za verzije sa prednjim pogonom i dalje je dostupan sistem Extended Grip. U kombinaciji sa gumama za blato i sneg ovaj sistem za sprečavanje proklizavanja poboljšava prianjanje u vožnji blatom ili peskovitim površinama. Načini rada bira se uz pomoć obrtnog dugmeta smeštenog na središnjoj konzoli iza ručice menjača:

  • za vožnju kolovozom (normalna kontrola prianjanja): sistem koči točak koji proklizava i prenosi obrtni moment na suprotni točak, što vozilu osigurava maksimalno prianjanje.
  • za vožnju neravnim terenom: sistem Extended grip kontroliše prianjanje umesto vozača. Koči točak sa najmanje prianjanja i smanjuje silu ubrzanja. Gume za blato i sneg efikasno izbacuju blato, pesak ili meki sneg.
  • način rada Expert: vozač kontroliše obrtni moment koji se prenosi na točak kontrolisanim pritiskom na papučicu gasa i preciznim doziranjem ubrzanja.

03 Spoljašnji dizajn

 Promene dizajna i u najsitnijem detalju

Obnovljeni Kadjar je privlačniji, luksuzniji i upečatljiviji. Značajno širi i prefinjeniji prednji kraj usklađen je sa spoljašnjim dizajnom drugih Renaultovih SUV-ova. Snažniji LED svetlosni potpis ističe tehnološki izgled obnovljenog Kadjara. “

Stéphane Guarda, voditelj projekta dizajna vozila

Ankete su pokazale da je dizajn glavni razlog za kupovinu Renaulta Kadjara. Linije obnovljenog Kadjara su elegantne, fluidnije i prefinjenije.

Novi svetlosni potpis

Prednji kraj obnovljenog Kadjara preuzeo je svetlosni potpis u obliku slova C karakterističan za Renaultove modele i dodatno ga obogatio LED pokazivačima smera ugrađenima u dnevna svetla. Maglenke su izvedene u LED Pure Vision tehnologiji (serijski od paketa opreme Intens). Rezultat je šest puta manja potrošnja u poredjenju sa halogenim svetlima. Maglenke su sada pravougaone i ističu Kadjarovu spremnost za pustolovinu na svim terenima.

2018 - Essais presse Nouveau Renault KADJAR en Sardaigne

Zadnji pokazivači smera takodje su izvedeni u LED tehnologiji, kao i svetla za vožnju unazad i svetla za maglu, koja su sad uža i ugrađena u branik pa ostavljaju elegantniji utisak.

Snažniji vizuelni identitet

Dizajneri su preradili prednji i zadnji kraj obnovljenog Kadjara kako bi ga učinili još privlačnijim. Prednja maska sada je šira i ima nove hromirane umetke. Branici su elegantniji zahvaljujući tome što je veća površina obojena u boju karoserije.

2018 - Renault KADJAR Série Limitée Armor-Lux

Luksuzniji spoljašnji dizajn

U zavisnosti od paketa opreme, zadnji branik novog dizajna krase hromirani elementi kojima se snažnije ističe na putu. Najbogatije opremljeni modeli imaju i antenu u obliku peraja morskog psa.

Još više izbora

Obnovljeni Kadjar dostupan je sa dve nove verzije 17- i 19-inčnih naplataka kao i u tri nove boje: Ural zelenoj, čelično plavoj i planinski sivoj.

04 Dizajn unutrašnjosti i utisak kvaliteta

Više kvaliteta u kabini savremenog dizajna

U obnovljenom Kadjaru naglasak smo stavili na kvalitet. Umetci imaju skladniji dizajn i preciznije su ugrađeni. Razvili smo i dodirni ekran multimedijalnog sistema koji naleže u ravni sa armaturnom pločom i promenili dizajn komandi klima-uređaja. Poboljšanja su vidljiva već na prvi pogled.”

Mehdy Delemer, glavni specijalista proizvoda, Kadjar

2018 - Essais presse Nouveau Renault KADJAR en Sardaigne

Udobnost putnika u Kadjaru je prioritet od samog početka. Obnovljeni Kadjar ide korak dalje i donosi još moderniji dizajn i bolji utisak kvaliteta.

Novi, elegantniji dodirni ekran multimedijalnog sistema

U središnjem delu armaturne ploče smešten je novi dodirni ekran multimedijalnog sistema koji se odlikuje boljom osvetljenošću i osetljiviji je na komande. Ekran dijagonale 7 inča omogućava upravljanje sistemom R-LINK 2 uz pomoć komandi na obe strane ekrana. Ekran je postavljen u ravni sa armaturnom pločom i daje joj elegantniji izgled bez prekidanja nepotrebnim linijama.

Upravljanje klima-uređajem putem modernijeg interfejsa

Nova kontrolna ploča automatskog klima-uređaja ima moderniji, ergonomski dizajn sa prikazom temperature i postavki prozračivanja u sredini obrtnih dugmića. Jasno i intuitivno.

Dodatna poboljšanja kvaliteta

Obnovljeni Kadjar ima oko za detalje! Obrubi ventilacijskih otvora, ručice vrata i središnja konzola ukrašeni su satenskim hromom. Sa unutrašnje strane vrata nalaze se nove komande za upravljanje električnim prozorima i retrovizorima, a njihovo pozadinsko osvetljenje omogućava lakše snalaženje u mraku.

Nova ponuda unutrašnjeg uređenja

Dostupne su nove boje, uključujući i novu svetlo sivu boju kožnih presvlaka. Neke presvlake sa ukrasnim šavovima imaju i teksturirani 3D efekat. U novom paketu opreme Black Edition dostupne su i presvlake od Alcantare.

U fokusu: KADJAR Black Edition

Novi sportski paket opreme Black Edition perjanica je Kadjarove obnovljene ponude. Jedinstvene karakteristike unutrašnjosti uključuju presvlake od Alcantare, plafonske presvlake crne boje i posebne zaštitne tepihe. Spolja se Kadjar Black Edition ističe novim 19-inčnim aluminijskim naplatcima, zaštitom podvozja napred i pozadi u kontrastnoj boji kao i crnim kućištima retrovizora.

05 Praktični aspekti

Dorađen je i najsitniji detalj kako bi obnovljeni Kadjar bio još praktičniji u svakodnevnoj upotrebi.

Preinačena središnja konzola

Središnja konzola ima dva veća držača čaša koji se mogu prilagoditi veličini čaše. Pretinac ispred ručice menjača sada je osvetljen.

Višestruka povezivost

Povezani multimedijalni sistem R-LINK 2 podržava funkciju prikaza ekrana pametnog telefona na ekranu sistema i kompatibilan je sa aplikacijama Android Auto i Apple CarPlay. Vozači tako mogu da prate svoje omiljene aplikacije prilagođene za upotrebu u vožnji direktno na ekranu u kabini za veću sigurnost i ergonomičniju upotrebu.

Lakše prepoznavanje ograničenja brzine

Novi Kadjar je serijski ili uz doplatu opremljen sa desetak sistema za pomoć u vožnji uključujući sistem za pomoć pri parkiranju, sistem aktivnog kočenja u nuždi za gradsku vožnju i vožnju otvorenim putem, sistem upozorenja na frontalni sudar, upozorenje na nenamerno skretanje iz trake, upozorenje na vozilo u mrtvom uglu itd. Ponuda je obogaćena funkcijom sprečavanja prekoračenja brzine koja usklađuje ograničenje brzine koje prikazuje navigacioni sistem sa ograničenjem na saobraćajnim znacima koje je zabeležila prednja kamera. Vozač uvek zna koju brzinu ne sme da premaši.

2018 - Nouveau Renault KADJAR

Lepeza domišljatih rešenja

Pretinci u prednjim vratima sada su dovoljno veliki da mogu primiti 1,5-litarske boce. Putnicima na zadnjoj klupi dostupna su dva USB priključka za punjenje telefona, tableta, igračkih konzola, itd. Ulazak i izlazak iz vozila noću olakšavaju svetla za osvetljenje tla oko vozila smeštena pored prednjih vrata.

2018 - Essais presse Nouveau Renault KADJAR en Sardaigne

Modularniji raspored

Novi Kadjar ima jedan od najvećih prtljažnika u segmentu zapremine 472 dm3 prema normi VDA (527 litara). Zadnja klupa preklopiva u odnosu 2/3:1/3 jednostavno se preklapa uz pomoć ručica Easy Break smeštenih sa obe strane prtljažnika. Pritom se suvozačevo sedište može preklopiti u potpuno ravnu površinu kako bi omogućilo utovar tereta dužik i od 2,5 metara.

 

Renault Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *