Potpuno nova Mazda 6e – Jinba Ittai za električno doba

Električne performanse i prefinjena dinamika za trenutnu povezanost između vozača i vozila. Sa predstavljanjem potpuno nove Mazde6e, vozačka filozofija Jinba Ittai ulazi u novo doba, prenoseći besprekornu povezanost između vozača i vozila u eru električne mobilnosti. Svaki detalj vozila je razvijen kako bi pružio preciznu upravljivost, intuitivnu reakciju i prirodan osećaj kontrole, stvarajući osećaj jedinstva između vozača i vozila koji definiše filozofiju Jinba Ittai.

Vozačka dinamika ovog petovratnog hečbeka je precizno podešena kako bi ulivala poverenje i pružila dugotrajno uživanje u vožnji. Na vozača usmeren raspored kokpita i ergonomski oblikovana sedišta garantuju preglednost, udobnost i potpunu kontrolu – čak i na dužim putovanjima.

Kupci mogu da biraju između dve električne pogonske jedinice koje razvijaju 190 kW (258 KS) ili 180 kW (245 KS). Obe varijante pružaju obrtni moment od 320 Nm, što omogućuje glatko ubrzanje i agilne performanse sa zadnjim pogonom – uz ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 8 sekundi i najveću brzinu od 175 km/h.

Kao i svi Mazdini modeli namenjeni evropskom tržištu, potpuno nova Mazda6e je usavršena od strane Mazdinih inženjera u Hirošimi u Japanu i Oberurselu u Nemačkoj, kako bi ispunila očekivanja evropskih kupaca.

Upravljanje, vešanje i kalibracija papučica su precizno podešeni kako bi se postigao skladan i pouzdan doživljaj vožnje. Zadnji pogon, multilink zadnje vešanje i uravnotežena raspodela mase 50:50 omogućuju sigurnu upravljivost i direktan odziv. Brzina zakretanja vozila je usklađena sa ljudskom percepcijom, dok pažljivo podešene karakteristike upravljača i amortizera povećavaju preciznost u svakoj situaciji na putu.

Integrisani sistem upravljanja kočenjem omogućuje glatke prelaze između ubrzavanja, kočenja i skretanja, čime se poboljšavaju stabilnost i udobnost u vožnji. Zadnji spojler, koji se automatski podiže pri brzini od 90 km/h, povećava potisnu silu i optimizuje stabilnost pri velikim brzinama.

Mazda6e nudi tri režima vožnje — Normal, Sport i Individual — koji vozaču omogućuju da iskustvo vožnje prilagodi sopstvenom stilu.

Režim vožnje Normal obezbeđuje uglađenu vožnju usklađivanjem dometa i performansi, što ga čini idealnim za svakodnevnu upotrebu. U ovom režimu ubrzanje ide glatko, regenerativno kočenje je postavljeno na standardni nivo, a otpor upravljača je takođe standardan.

Režim vožnje Sport je namenjen dinamičnijem i uzbudljivijem doživljaju. Pruža snažnije ubrzanje, srednji nivo regenerativnog kočenja i povećan otpor upravljača za bolji osećaj povezanosti sa putem.

Režim vožnje Individual omogućuje vozačima da prilagode ubrzanje, regenerativno kočenje i karakteristike upravljanja prema sopstvenim željama. Ubrzanje se može postaviti na srednje ili snažno, regenerativno kočenje je dostupno u četiri nivoa — nizak, standardni, srednji i snažni — dok se otpor upravljača može podešavati između standardnog i sportskog režima.

Potpuno nova Mazda6e predstavlja evoluciju filozofije Jinba Ittai u dobu elektrifikacije. Ona čuva prepoznatljiv doživljaj vožnje svojih prethodnika, istovremeno uvodeći nov nivo preciznosti, odziva i prefinjenosti. Svaki aspekt dizajna doprinosi dinamičnom, uzbudljivom i prepoznatljivom Mazdinom vozačkom iskustvu.

Spajajući japansku majstorsku izradu, promišljen dizajn i vrhunsku tehnologiju, potpuno nova Mazda6e stiže u evropske prodajne salone tokom leta 2025. godine.

Nova Mazda6e dolazi sa dve varijante motora, dizajnirane da odgovaraju različitim stilovima vožnje. Standardna verzija, opremljena baterijom od 68,8 kWh, nudi domet do 479 km. Brzo punjenje (DC) pri 165 kW omogućava punjenje od 10% do 80% za samo 23 minuta, a domet do 235 km može da se postigne za samo 15 minuta. Za one koji preferiraju duže vožnje bez čestih zaustavljanja, Mazda6e EV Long Range opremljena je baterijom od 80 kWh, što omogućava produženi domet do 552 km.

Brojke i specifikacije mogu varirati u zavisnosti od lokalnog evropskog tržišta i opreme vozila.
Mazda 6e, 190 kW (258 KS): Efikasnost potrošnje energije u kombinovanoj vožnji: 16,6 kWh/100 km; emisija CO2 u kombinovanoj vožnji: 0 g/km; CO2 razred: A.
Mazda 6e Long Range, 180 kW (245 KS): Efikasnost potrošnje energije u kombinovanoj vožnji: 16,5 kWh/100 km; emisija CO2 u kombinovanoj vožnji: 0 g/km; CO2 razred: A.

 

Mazda

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *