Potpuno nova ŠKODA SLAVIA: atraktivna limuzina upotpunjuje paletu projekta INDIA 2.0

Nakon uspešnog lansiranja SUV modela KUSHAQ, češki proizvođač automobila proširuje svoju ponudu limuzinom u A0 segmentu. Baš kao i KUSHAQ, SLAVIA je zasnovana na platformi MQB-A0-IN – varijanti modularne poprečne matrice Volkswagen grupe koju je ŠKODA AUTO posebno prilagodila za Indiju. Platforma omogućava da limuzina bude opremljena širokim spektrom bezbednosnih funkcija, naprednim infotainment sistemima i jednim od dva moćna, ali efikasna TSI motora sa snagom od 85 kW (115 KS) ili 110 kW (150 KS). Većina razvojnih radova obavljena je u tehnološkom centru u Puni.

Thomas Schafer, generalni direktor ŠKODA AUTO, kaže: „Nakon uspešnog lansiranja modela KUSHAQ, sada preduzimamo sledeći korak u našoj proizvodnoj kampanji sa potpuno novom SLAVIA, proširujući naš asortiman modela kako bismo uključili limuzinu u veoma popularnom A0 segmentu. Novi model savršeno odgovara potrebama indijskih kupaca i dodatno će ojačati našu poziciju u zemlji pre nego što počnemo da izvozimo svoja vozila na druga ključna tržišta u razvoju.“ Zac Hollis, direktor brenda ŠKODA AUTO India, objašnjava: „Ponudom modela KUSHAQ, kao i naše nove limuzine SLAVIA, naša linija sada uključuje dva napredna i neverovatno atraktivna vozila u brzo rastućem A0 segmentu. Sa prilagođenom MQB platformom koja pruža idealnu osnovu, i pošto su automobili razvijeni i proizvedeni lokalno, u skladu su sa željama i potrebama indijskih kupaca.“

Indija će postati jedno od pet najvećih tržišta za kompaniju ŠKODA AUTO
Zajedno sa modelom ŠKODA KUSHAQ, nova ŠKODA SLAVIA stvara idealne uslove za realizaciju planova rasta Volkswagen grupe u Indiji. Grupacija ulaže ukupno milijardu evra u projekat INDIA 2.0 kako bi ojačala dugoročno prisustvo kompanija ŠKODA i Volkswagen u zemlji. Cilj je da se postigne kombinovani tržišni udeo od 5% za kompanije ŠKODA i Volkswagen do 2025. godine, u zavisnosti od razvoja tržišta i segmenta. Za kompaniju ŠKODA, ovo znači da će Indija postati jedno od pet najvećih pojedinačnih tržišta na svetu.

Naziv modela stvara direktnu vezu sa ŠKODA filozofijom brenda
Ime „SLAVIA“ gradi most između Indije i Češke Republike i odaje počast osnivačima kompanije Vaclavu Laurinu i Vaclavu Klementu. Godine 1896. počeli su da dizajniraju i prodaju sopstvene bicikle u Mlada Boleslav pod imenom SLAVIA; njihovi prvi motocikli usledili su 1899. Čak i na početku 20. veka, ime SLAVIA je označavalo kvalitete kao što su pouzdanost, pristupačnost i inventivnost – atributi koji i danas karakterišu filozofiju brenda ŠKODA.

 

ŠKODA Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.