Stellantis ostvario rekordne polugodišnje preliminarne(1) rezultate sa maržom od 11,4%, svi segmenti profitabilni

„Želim da srdačno zahvalim svim zaposlenima grupe Stellantis za njihovu izuzetnu fokusiranost na poslovnu izvrsnost i izvršavanje sinergija, što je pomoglo kompaniji da ostvari veoma snažne polugodišnje finansijske rezultate. Uz isporuku ovih snažnih poslovnih rezultata, kompanija je takođe ostvarila značajan napredak u strateškim pitanjima vezanim za ubrzavanje elektrifikacije i po pitanju softvera, koji predstavljaju glavne stubove naše strategije“.
Karlos Tavarez, generalni direktor

Strategija električnih vozila: Punom brzinom napred uz predstavljanje 11 električnih (BEV) i 10 hibridnih (PHEV) vozila tokom naredna 24 meseca; potpuno elektrifikovana gama lakih komercijalnih vozila u Evropi, uz kombije srednje klase sa gorivnim ćelijama na hidrogen, do kraja 2021. godine; treća „gigafabrika“ najavljena za Termoli (Italija); transformacija fabrike u Elsmir Portu (Ujedinjeno Kraljevstvo) u prvu fabriku kompanije koja proizvodi isključivo BEV vozila krajem 2022.

Najavljena inovativna partnerstva: Sa kompanijom Archer radi proizvodnje vozila sa vertikalnim pokretanjem i sa Engie EPS radi razvijanja mreža brzih punjača.
Severna Amerika: Rekordna profitabilnost, sa rekordnim polugodišnjim rezultatima prodaje brenda Ram na svetskom i američkom tržištu. Jeep Wrangler 4xe je bio najprodavanije PHEV vozilo u SAD u 2. kvartalu 2021. godine, nakon njegove premijere u martu 2021. Jeep širi svoju pokrivenost tržišta uz nadolazeće premijum modele Grand Wagoneer i Wagoneer.

Širi region Evrope: Samostalno pridržavanje propisa o emisijama, udeo na EU30 tržištu povećan na 23,1% u 1. polovini godine, uz vodeću poziciju u segmentu lakih komercijalnih vozila sa udelom od 34,4%. Peugeot je drugi na EU30 tržištu sa udelom od 7,1%. Opel Corsa je lider u svom segmentu u Nemačkoj i Ujedinjenom Kraljevstvu; Fiat je lider na tržištu u Italiji, sa modelom 500e kao najprodavanijim električnim gradskim automobilom u deset zemalja.

Drugi regioni: lider na tržištu Južne Amerike u 1. polovini godine, uz udeo od 23,6% i modelom Fiat Strada kao najprodavanijim automobilom u Brazilu; udeo na tržištu Bliskog Istoka i Afrike je povećan za 30 baznih poena na 11,9%.

Maserati: Povratak na zelene grane sa prilagođenim operativnim prihodom(1) od 29 miliona evra i povećanim udelom na svim tržištima u prvoj polovini godine.

 

FCA Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *