Toyota dodelila Ichiban 2022 priznanje novosadskom dileru TAGO CAR

Reč „Ichiban” na japanskom znači „broj jedan”. To je istovremeno i naziv prestižne nagrade koju Toyota Motor Europe (TME) svake godine dodeljuje malom broju svojih najboljih prodavaca.

Više od 2.500 evropskih dilera Toyote takmiči se svake godine za čast da postanu jedan od 47 pobednika Ichibana, pokazujući jedinstven pristup i posvećenost koji donose titulu „BEST RETAILER IN town“ (Najbolji prodavac u gradu).

Ove godine tu cenjenu nagradu osvojilo je 47 prodavaca iz 32 evropske zemlje.

„Sa zadovoljstvom smo nagradili naše najbolje dilere u Evropi, ne samo za njihov prodajni učinak i korisničko iskustvo, već i za prevazilaženje granica u oblastima održivosti, usluga mobilnosti i doprinosa društvu“ – ističu u Toyota Motor Europe.

Dodela nagrada organizovana je u mestu Schloss Elmau, u ekskluzivnom zamku smeštenom u nemačkim Alpima, gde se održavaju i samiti organizacije G7.
Nagrađeni prodavci tokom skupa pozvani su da se pridruže opštoj diskusiji, uz priliku da razgovaraju sa Toyotinim rukovodiocima, kao i inspirativnim gostima koji su dobili ulogu govornika.

Kao specijalni gosti, neki govornici podelili su svoju strast i viziju budućnosti sa Toyotinim Ichiban pobednicima. Viktorijen Erusar (Victorien Erussard), osnivač i kapetan Energy Observera, objasnio je kako se njegov san o održivoj budućnosti i ekološkoj tranziciji pretvorio u stvarnost s prvim brodom sa nultom emisijom na vodonik. Natali Berg (Natalie Berg), stručnjak za prodaju, nadahnula je publiku svojom vizijom budućnosti maloprodaje i evolucije ponašanja kupaca.

Tokom ceremonije, predsednik i izvršni direktor Toyota Motor Europe, Matt Harrison, odao je priznanje svim prodavcima za njihova izuzetna dostignuća, naglašavajući:
– Vi ste najbolji od najboljih! Zato ste primer kako prevazići očekivanja kupaca, uzor u pružanju nezaboravnog korisničkog iskustva i brzom prilagođavanju poslovanja promenljivim tržišnim uslovima. Čestitam svima.

Didier Gambart, potpredsednik TME za prodaju, marketing i korisničko iskustvo, takođe je prokomentarisao dostignuća trgovaca:
– Posle dve godine virtuelnog Ichibana zbog pandemije COVID-a, bila nam je čast da zajedničkim prisustvom proslavimo i nagradimo najbolje prodavce u Evropi za njihov prodajni učinak i unapređenje korisničkog iskustva. Posle dve godine virtuelnih susreta, postoji još više uzbuđenja što ste sada ovde zajedno kao jedna porodica!

U Toyoti su veoma srećni zbog spremnosti i preduzimljivosti njenih trgovaca u turbulentnim trenucima, odajući priznanje njihovoj energiji da prevaziđu prepreke pronalazeći nove načine da se stalno prilagođavaju u ovim nesigurnim vremenima. Preći više kilometara nikada nije bilo lako, ali svi znamo da je vredno toga. Ovakvo dostignuće nije jednostavno, a Toyotinim pobednicima upućene su brojne pohvale za trud i zahvalnost.

Među 47 pobednika Ichibana, šest prodavaca dobilo je dodatnu, specijalnu nagradu „Going Beyond“ koja se dodeljuje za postizanje izvrsnih rezultata u pojedinim oblastima. To priznanje dodeljeno je Toyotinim prodavcima iz Francuske, Italije, Poljske, Rumunije, Španije i Turske.

Novosadski TAGO CAR, po deveti put našao se u ovom zaista probranom Ichiban društvu i još jednom pokazao da kupci i vlasnici vozila ovog japanskog brenda u kontinuitetu mogu da računaju na vrhunsku uslugu i kvalitet kakav se s pravom očekuje od Toyote. Čestitamo!

Na naslovnoj fotografiji:  Gregor Mauko (direktor, Toyota Slovenija), Matt Harrison (predsednik i CEO, Toyota Motor Europe), Sanja Blečić (direktor, TAGO CAR), Saša Blečić (vlasnik, TAGO CAR), Robert Lukić (direktor, Toyota Srbija) i Yosuke Arai (predsednik, Toyota Adria)

Toyota Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *