Više Abarth nego ikada: Abarth postaje električan i globalniji

Abarth nas uvodi u potpuno novu eru debitovanjem potpuno električnog Novog Abarth 500e modela kako bi obogatio svoju ponudu i ulaskom na brazilsko tržište uspešnim lansiranjem Novog Abarth Pulse modela (više informacija ovde) za više Abarth duha nego ikada.

Novi Abarth 500e je najreaktivniji i najuzbudljiviji Abarth u gradskoj vožnji i najbrži i najugodniji u prigradskoj vožnji. Ukratko, poseduje više Abarth duha nego ikad. Električna arhitektura radi bolje od benzinske zahvaljujući poboljšanoj raspodeli težine, unapređenom obrtnom momentu i širem međuosovinskom rastojanju.

Električna tehnologija je savršena za poboljšanje užitka u vožnji i osiguravanje jačeg ubrzanja, veće ravnoteže, veće stabilnosti i boljeg držanja putanje. Ukratko, za Abarth-a, elektrifikacija znači biti zabavniji i konkurentniji. Ako pogledate iz drugog ugla, elektrifikacija ne znači samo traženje zelenih rešenja, već je i sinonim za čistu, destilovanu i „hardkor“ zabavu.

Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brendova FIAT & Abarth i globalni direktor marketinga kompanije Stellantis, prokomentarisao je: „Danas slavimo prekretnicu u istoriji brenda Abarth: istovremeno predstavljamo prvi električni Abarth u Evropi, zasnovan na Novom 500e, a takođe lansiramo brend u Brazilu predstavljanjem modela  Abarth Pulse. Novi Abarth 500e je jedno od najuzbudljivijih lansiranja u istoriji brenda: odličan novi dodatak Abarth liniji. Volim da o tome razmišljam u porodičnim terminima, tako da će naši fanovi biti uključeni u svaki korak našeg pohoda u elektrifikaciju.” Fransoa nastavlja: „Možda se pitate: „Zašto električna?“ Pa, u suštini, performanse su bile ključne: u stvari, svaka promena napravljena u Abarth-u za cilj ima postizanje najboljih performansi vožnje. Upravo tako je naš osnivač, Karlo Abart (Carlo Abarth), uvek pristupao tome. Dakle, sa te tačke gledišta, recimo da se ništa nije promenilo: bolje ubrzanje, bolje rukovanje, više zabave. A tu je i Abarth-ov legendarni potpis: njegov zvuk. Sve to će doprineti našem preorijentisanju ka globalnijem prisustvu: Novi Abarth Pulse u Brazilu predstavlja fazu 1, a zatim dolazi faza 2 kada Novi Abarth 500e stigne na tržišta van Evrope, uključujući Japan i Brazil. Spojite sve to zajedno i dobićete ono što mi zovemo više Abart duha nego ikad!”

Postoji samo jedan razlog da napravite električni Abarth: potraga za najvišim performansama. Ka ovom cilju je Abarth težio tokom više od 73 godine oštrog, adrenalinskog i takmičarskog iskustva. Abarth je oduvek bio sinonim za performanse, takmičenje, uzbuđenje i stav sposoban da naelektriše ljude od 1949. Danas Škorpion obnavlja izazov sa revolucionarnim modelom koji podiže performanse na neviđene nivoe, u skladu sa suštinom života Karla Abarta i njegovom mantrom: „Kreći se brže nego juče. Osvojite više”.

 

Novi Abarth 500e: Više Abarth duha nego ikad

Novi Abarth 500e je pravi Abarth sa još više Abarth duha nego ikada pre, što znači da nudi razigran ali smeo stil i uzbudljivo iskustvo vožnje sa istom količinom zabave! Kombinujući performanse, električnu snagu, stil i novi moćan zvuk, novi Škorpion pretvara naprednu tehnologiju u adrenalin, a održivost u performanse. Zahvaljujući svojoj električnoj arhitekturi, zajedno sa poboljšanom raspodelom težine, boljim obrtnim momentom i širim međuosovinskim rastojanjem, Novi Abarth 500e je zapravo brži i uzbudljiviji u gradskoj i prigradskoj vožnji, obezbeđujući najbolje performanse.

Novi Abarth 500e je najreaktivniji i najuzbudljiviji Abarth 500 ikada u gradskoj vožnji, sa boljim performansama od Abarth 695 po pitanju odziva. U stvari, on ubrzava 1 sekundu brže u gradskoj vožnji, što znači 50% brže ubrzanje od 20 do 40 km/h od njegovog kolege benzinca. Novi Abarth 500e je brži i van gradske vožnje, na primer u krivinama, gde od 40 do 60 km/h može da postigne ciljnu brzinu za samo 1,5 sekundi — mnogo brže od njegove benzinske verzije, koja zaostaje za 15 metara, i dostiže 60 km/h sekundu kasnije.

Konačno, na otvorenom putu, potpuno električni Novi Abarth 500e izvodi manevre preticanja brže od svoje benzinske verzije, dostižući brzinu od 100 km/h (počevši od 60 km/h) dok njegova benzinska verzija još uvek ide 91 km/h, sa razlikom od približno 1 sekunde. Da rezimiramo, na Balocco stazi Misto Alfa, Novi Abarth 500e je bolji od modela 695 za više od sekunde.

Štaviše, elektromotor koji bolje reaguje, duže međuosovinsko rastojanje, poboljšana stabilnost zbog veće distance između točkova i bolja ravnoteža između osovina nude odličnu upravljivost i dinamiku vožnje, obezbeđujući Novom Abarth 500e brži odziv, bolji ulazak u krivine i veća brzina skretanja i izlaska iz krivina.

Novi Abarth 500e je opremljen snažnom baterijom od 42 kWh, što rezultira sa 113kW/154cv, kombinujući performanse Škorpiona sa inovacijom električne mobilnosti. U stvari, može da dostigne 100 km/h od 0 pre nego što to i shvatite, za samo 7 sekundi. Može se pohvaliti najboljim ubrzanjem u klasi, a u međuvremenu obezbeđuje nultu emisiju.

Na kraju, Novi Abarth 500e je „uzbudljiv i brz“ upravo u onim uslovima u kojima se zaista možete zabaviti. Na taj način je brend uspeo da ujedini svoje entuzijaste sa ljudima koji se nikada ranije nisu takmičili. U stvari, Novi Abarth 500e ima za cilj da poveća ciljno tržište brenda Abarth, a da pritom ostane veran svojim korenima i DNK.

 

Režimi vožnje: Turismo, Scorpion Street i Scorpion Track

Dostupna su tri ekskluzivna režima vožnje sa fokusom na performanse – Turismo, Scorpion Street i Scorpion Track – koji kupcima pružaju potpunu slobodu da u potpunosti poboljšaju sportsku postavku i oslobode snagu svog Abarth-a u svakom izazovu na putu.

  • Režim Turismo omogućava lakše ubrzanje i manju snagu (maksimalna snaga 100kW umesto 113kW, obrtni moment 220Nm umesto 235Nm) za efikasno, ali uzbudljivo iskustvo vožnje.
  • Režim Scorpion Street nudi vrhunske performanse dok maksimizira regenerativno kočenje.
  • Režim Plus, u sklopu režima Turismo ili Scorpion Street – zahvaljujući funkciji vožnje sa jednom pedalom – sve što vam treba je jedna pedala da biste iskusili vrhunske performanse. Auto uspori svaki put kada podignete nogu i regeneriše kinetičku energiju, koja se zatim pretvara u električnu energiju za punjenje baterije. Brže i još sportskije iskustvo vožnje!
  • I konačno, režim Scorpion Track, koji je dizajniran za one koji žude za vrhunskim performansama.

 

Brzina punjenja

Da bi sveo vreme punjenja na minimum, Novi Abarth 500e je opremljen sistemom za brzo punjenje od 85 kW koji veoma brzo puni akumulator automobila i garantuje beskrajnu zabavu. Na primer, manje od 5 minuta je potrebno da se dobije dovoljna rezerva energije za dnevne potrebe pređene kilometraže (oko 50 km), što je manje od vremena potrebnog za izbor sledeće destinacije. Kada ste u žurbi, brzo punjenje dostiže 80% ukupne skladišta energije za samo 35 minuta.

Da biste brzo i lako punili automobil udobno kod kuće, moguće je instalirati easyWallbox, „Plug&Play“ rešenje koje se jednostavno pričvršćuje na zid blizu utičnice. Zahvaljujući Bluetooth konekciji i aplikaciji „MyEasyWallbox“ možete podesiti svoj easyWallbox i pratiti njegove radne parametre.

 

Abarth i dalje urliče: imerzivno zvučno iskustvo novog Abarth 500e

Za Abart-a je zvuk uvek bio važan. Pored jednostavne tehničke karakteristike, postao je kreativno sredstvo za izražavanje prepoznatljivog i razigranog stila. Štaviše, Abarth zvuk je oduvek bio sinonim za ozbiljnu zabavu i uzbuđenje – ključni i prepoznatljiv faktor posebno dizajniran da probudi sve duboke emocije za kojima svaki ljubitelj Abarth-a žudi dok vozi Abarth vozilo. Pored svojih visokih performansi i smelog stila, Novi Abarth 500e je jedini mali automobil koji pruža impresivno zvučno iskustvo za one koji žele da voze električno bez odustajanja od čuvenog i nepogrešivog Abarth urlika koji je pratio generacije strastvenih vozača i uvek bio sinonim za snagu i performanse.

U skladu sa ovom filozofijom, svaki put kada se automobil uključi ili isključi, sistem Key On-Off reprodukuje zvuk gitare unutar kabine – zvuk koji korisnicima odmah pruža one senzacije koje se mogu iskusiti u bilo kom Abarth-u. Čak i AVAS (Akustični sistem uzbunjivanja vozila) dobija specifično „zveckanje“, transformišući hladnu homologaciju i normativno ograničenje u zvuk prepoznatljiv obožavaocima Škorpiona. To je „zvuk“ koji novi Abarth 500e izdvaja od drugih električnih automobila. Osim toga, kada prvi put pređete 20 km/h, „svirajuća gitara“ odražava transgresivnu i nekonvencionalnu dušu koja je svojstvena žanru i Škorpionovim automobilima.

Konačno, Novi Abarth 500e je prvi i jedini gradski automobil koji može biti opremljen opcijom Sound Generator, za one koji ne žele da odustanu od Abarth-ovog zaštitnog znaka – nepogrešive rike brenda Abarth. Ovaj generator zvuka prati performanse motora, verno reprodukujući zvuk Abarth benzinskog motora. Dizajniran da pobudi sve emocije za kojima svaki ljubitelj Abarth vozila žudi dok vozi Abarth, savršeno kombinujući performanse i zvuk, ovaj inovativni zvučni sistem pruža pravo iskustvo vožnje Abartha.

Sound Generator se nudi kao alternativa standardnom zvučnom iskustvu i dolazi sa AVAS-om koji podseća na zvuk benzinskog motora – različit od standardizovanog zvuka dotaknutih žica gitare. Štaviše, kada je novi Abarth 500e opremljen generatorom zvuka, key on-off sistem i dalje reprodukuje zvuk gitare u kabini svaki put kada se automobil uključi ili isključi. Generator zvuka se može uključiti/isključiti po želji kupca kada automobil miruje.

 

Novi Abarth 500e: novi elementi za prepoznatljiv i hrabar sportski stil

Novi elementi dizajna daju Novom Abarth 500e jedinstven, ali smeo stil, povlačeći inspiraciju iz prošlosti, ali i dodajući još veće uzbuđenje celokupnom iskustvu vožnje. Da bi predstavio jasnu sliku o novim izazovima i ambicijama sa kojima se brend suočava, Abarth se poigrao svojim logom, ostajući pri tome veran tvrdnji: „Nova era, isti koreni, isti DNK“. Novi modernizovani i elektrifikovani logo Škorpiona debituje na novom Abarth 500e modelu i transportuje brend u novu eru. I to nije „samo zaštitni znak”; on označava spoj performansi i inovacije, zabave i održivosti. Postavljen je više i zajedno sa farovima i rešetkom daje automobilu ozbiljan izgled. Novi Abarth 500e se ističe svojim prepoznatljivim, visokim performansama i smelim sportskim stilom i posvećen je onima koji nikada ne odustaju od pretvaranja vožnje u zabavno iskustvo.

Nekoliko agresivnih elemenata na eksterijeru čine Novi Abarth 500e jedinstvenim i privlačnim, kao što su novi namenski prednji sportski branik, neuhvatljive i sportske linije bočnog praga, hladno beli prednji DAM, umetci zadnjeg difuzora, namenski aluminijumski točkovi i novi titanijum sivi poklopci ogledala. Sportski karakter Novog Abarth 500e je takođe poboljšan potpunim LED prednjim osvetljenjem sa novim Abarth potpisom, prednjim i zadnjim disk kočnicama, novim prednjim i zadnjim Abarth natpisom u tamno titanijum sivoj boji, novim bočnim elektrificiranim logotipom Škorpiona sa potpisom i crnom „capote“ integrisanim sportskim spojlerom za kabrio verziju. Hečbek verzija je takođe opremljena zadnjim zaštitnim staklom.

Stil i sportski duh dolaze do svog potpunog izražaja na Novom Abarth 500e, što se može videti u nekoliko detalja: od mračnog ambijenta stubova i obloge plafona do nove Poison Blue trake za preklapanje prednjih sedišta. Smenjivanje finih materijala i više sportskih elemenata dizajna stvara jedinstvenu i ekskluzivnu kombinaciju u ovom segmentu tržišta.

 

New Abarth 500e Scorpionissima: potpuno opremljena prvobitna edicija

Debitovaće i New Abarth 500e Scorpionissima, ekskluzivna, potpuno opremljena i upadljiva prvobitna edicija – prvi električni Abarth model ikada. Dostupan je u hečbek i kabriolet verziji, i dostupan je u novoj, uzbudljivoj Acid Green ili Poison Blue boji. U pitanju je savršena sinteza ekskluzivnosti i sportskog karaktera.

New Abarth 500e Scorpionissima opremljen je 18-inčnim Diamond-Cut Titanium Grey aluminijumskim točkovima, koji bliže spajaju vozača i put svojim performansama i agresivnim i oštrim izgledom, a tu su i fiksni stakleni krov i zatamnjeno zadnje staklo. Takođe ima i napredne, sportske čelične papučice i zaštitnu ploču sa ugraviranim znakom, što stvara atmosferu trkačkih staza i podseća na reflekse automobila koji su ispisali Abarth-ovu istoriju na stazi, a tu je i novi titanijumski prsten oko instrument table u boji Grej, kao i čelični pragovi vrata sa reljefom kojim je ispisano Abarth. Model New Abarth 500e Scorpionissima dostupan je u bojama Acid Green ili Poison Blue body, koje dodatno naglašavaju smeo i jedinstveni karakter novog „škorpiona“, zbog čega se uvek ističe na putu u odnosu na druge.

Novi sportski dizajn sedišta obogaćen je sjajnim škorpionom od Alcantare, premijum trkačkog materijala koji omogućava taman sportski izgled i najveći komfor, zahvaljujućim integrisanom naslonu za glavu sa škorpionom  u boji Acid-Green laserski iscrtanim na Alcantara materijalu, sa sportskim duplim šavovima.

Istovremena ekskluzivnost i sportski karakter materijala mogu se primetiti i u novim ukrasima instrument table od Alcantara materijala, koju nude jedinstveni osećaj, kombinujući bogatu estetiku sa funkcionalnim dizajnom, a to se savršeno uklapa sa umecima na upravljaču i sportskim sedištima. Koža visokog kvaliteta sa umecima od Alcantara materijala i znakom „škorpiona“ ukrašavaju upravljač sa tri kraka, koji je inspirisan trkačkim svetom i kako bi na prvi dodir stvorio kod kupaca osećaj trkačkog uzbuđenja. Dodatno, premijum paneli vrata i centralni naslon za ruke imaju sportske duple šavove.

New Abarth 500e Scorpionissima takođe ima zatvoren centralni tunel, grejanje za prednja sedišta i vetrobransko staklo, podesivo sedište vozača, i 50/50 zadnja sedišta koja se mogu oboriti. Kontrast između svetle Acid Green boje eksterijera i tamnog enterijera naglašava njegov upečatljiv i sportski stil, dok Poison Blue boja dodatno naglašava smeli stil modela New Abarth 500e.

New Abarth 500e Scorpionissima standardno je opremljen Uconnect™ Radio Touchscreen sistemom od 10,25 inča sa integrisanim navigacionim sistemom i potpuno novim Performance Pages – visokotehnološkim displejem sa novim, uzbudljivim Abarth grafikama.  Performance Pages interfejs je posebno dizajniran za New Abarth 500e i omogućava kupcima da prate svoje performanse dok uživaju u uzbudljivoj vožnji. Kompatibilnost sa Wireless Apple CarPlay® i Android Auto™ je takođe dostupna.

New Abarth 500e je prvo vozilo u Abarth gami koje nudi potpuno povezano iskustvo zahvaljujući Uconnect Services, servisu koji nudi kupcima potpuno iskustvo vožnje sa informacijama u stvarnom vremenu i bezbednosnim funkcijama u automobilu. Svim povezanim uslugama takođe se može upravljati van automobila, pomoću posebne Fiat mobilne aplikacije.

Nadalje, novi, potpuno digitalni 7-inčni klaster pruža sve potrebne informacije – od brzine do autonomije, trenutnog moda vožnje i statusa baterije – bez da odvraća pažnju vozača s puta.

Kada je u pitanju komfor, tu su senzori za pomrčinu i kišu, pasivni ulazak sa novim Abarth ključem koji se može nositi na sebi i sistemom paljenja bez ključa, automatskom kontrolom klimatizacije, automatskim prednjim svetlima, elektrohromnim unutrašnjim retrovizorom i bežičnim punjačem. Zahvaljujući naprednom sistemu senzora sa uglom od 360° i zadnjom kamerom ultra-visoke definicije, koja pokazuje prepreke i trajektoriju automobila na ekranu od 10,25 inča, savršeno parkiranje je zagarantovano.

Konačno, prefinjeni i moćni JBL premijum audio sistem je takođe obuhvaćen, nudeći iskustvo snažnog zvučnog sistema sa jasnim visokim tonovima, gromovitim basom i glatkim srednjim oktavama koje će zadovoljiti i najzahtevnije i najsofisticiranije ljubitelje muzike. Sound Generator sistem takođe je deo standardne opreme modela New Abarth 500e Scorpionissima.

New Abarth 500e Scorpionissima opremljen je sa šest vazdušnih jastuka i najnaprednijim ADAS sistemima radi prijatnog iskustva vožnje, bez žrtvovanja bezbednosti:

  • •             Traffic Sign Information (informacije o saobraćajnim znakovima)
  • •             Autonomous Emergency Brake (autonomna kočnica za hitne slučajeve) sa prepoznavanjem                   pešaka i biciklista
  • •             Intelligent Speed Assistant (pametni asistent za brzinu)
  • •             Lane Keeping Assist (asistencija za ostajanje u traci)
  • •             Drowsy Driver Detection (detekcija umora kod vozača)
  • •             Attention assist (asistencija za pažnju)
  • •             Cruise control (tempomat)
  • •             Blind Spot warning (upozorenje na slepi ugao)
  • •             Emergency call (hitni pozivi)

Potpuno novo iskustvo

Ubrzanje i rapidne reakcije takođe karakterišu novi poslovni model Abarth-a, jer svaki deo iskustva mora da pomogne kupcima da osete električni doživljaj Abarth-a.

Iskustvo kupaca modela New Abarth 500e biće bez papira, onlajn i intuitivno, što je sve u skladu sa strategijom jednostavnosti i zadovoljstva kupaca ovog brenda. Kupci će osetiti čari trkačke zastavice na prvi klik. Sve što je potrebno je nekoliko minuta da odaberete i naručite svoj automobil.

Novo onlajn iskustvo kupovine počeće 22. novembra, sa novim izdanjem New Abarth 500e Scorpionissima Edition. Ekskluzivna faza preliminarnih rezervacija biće dostupna samo Abarth zajednici, kao posebna nagrada za njihov angažman u zajedničkom stvaranju modela New 500 putem Internet projekta „Performance Creators“.

 

Performance creators: novi Abarth napravljen je zajedno sa zajednicom

„Škorpion“ zajednica uvek je bila jedan od temelja brenda. U pitanju je rastuća zajednica sa više od 160.000 „Abarthista“ širom sveta. Oni iskazuju svoju ljubav prema brendu, njegovoj istoriji i osnivaču sa velikim ponosom, i mogu da iskuse vrednosti Stila i Performansi. To je kao velika porodica, koja učestvuje u svakom Abarth događaju i pažljivo prati proces stvaranja novih modela. To nas je navelo na odluku da pozovemo fanove ne samo da se provozaju Abarth-ovom stazom, već i da pomognu brendu da iscrta nove mape. Abarth ih je direktno pozvao da izraze mišljenje o tome kakva buduća vozila treba da budu.

Ova inicijativa, zvana „Performance creators“ bila je pravi uspeh, sa stotinama hiljada članova zajednice koji su se izjasnili o novom zvuku i bojama, a biće i još poziva za učestvovanje.

To je način da se cela Abarth zajednica uključi dok brend ide napred, kako bi bio još ekskluzivniji, ali i inkluzivniji, i da se istovremeno još bolje zabavimo.

 

FCA Srbija

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *