„Stvari zaista idu u dobrom pravcu za Opel“, rekao je trener Borusije iz Dortmunda Jurgen Klop nakon što je po prvi put provozao model Mokka. Očigledno, ta tvrdnja ne važi samo za kompaniju, već i za Mokku. U dve godine od pojave na tržištu, ovaj pod-kompaktni SUV naručen je 300.000 puta.
A prodaja Mokke je dodala gas u poslednje vreme. Poslednjih 100.000 narudžbina zabeleženo je u poslednjih sedam meseci. U avgustu, Opelov najprodavaniji model uspeo je čak i da nadmaši sve ostale automobile u svom segmentu u Evropi. Mokka je treći najprodavaniji model na Opelovoj listi, pozicioniran iza modela Corsa i Astra, ali ispred modela Insignia i Zafira.
Trenutno, segment pod-kompaktnih SUV vozila ostvaruje najbrži rast u automobilskoj industriji. U poređenju sa prošlom godinom, broj registrovanih vozila ovog tipa u Evropi se skoro udvostručio. Mokka je postala najprodavaniji model bez obzira na državne granice. Dvostruki dobitnik nagrade „Najbolji auto godine s pogonom na sva četiri točka“ vodi u svom segmentu u Nemačkoj sa skoro 24 procenta, u Austriji sa oko 22 i sa čak 27 procenata u Finskoj. Širom Evrope, Mokka je ostvarila udeo u svom segmentu od 15 procenata od januara do avgusta 2014. godine, i zauzela treće mesto.
„Mokka predstavlja savršenu interpretaciju naše definicije uzbudljivog modela sa ultra-modernom tehnologijom po dostupnoj ceni“, rekao je Peter Kristijan Kispert, potpredsednik prodajnog i post-prodajnog sektora Opel grupe. „Oduševljeni smo što je naš model najprodavaniji među gradskim džipovima. On predstavlja garanciju uspeha i važan deo naše ofanzive modela. Sem toga, biće dostupan i sa 1.6 CDTI „šapćućim“ dizel motorom. To će modelu Mokka zasigurno dati još veći zalet“.
Vrhunska prefinjenost: novi 1.6 CDTI
Mokka ne impresionira samo svojom elegantnom pojavom, modernim pogonom na sva četiri točka ili udobnom prostranošću – početkom 2015. godine, biće dostupna i sa 1.6 CDTI turbo dizel motorom od 100 kW/136 ks. Ovaj neverovatno kompaktni četvorocilindarski motor koji je već prozvan „šapćući dizelaš“ zameniće trenutni 1,7-litarski dizel motor. Ovaj motor isporučuje veću snagu i obrtni moment – za 6 ks, odnosno 20 Nm – iz manje zapremine, i naravno uz znatno manju potrošnju goriva. 1.6 CDTI motor predstavlja deo nove porodice Opelovih potpuno aluminijumskih motora. 320 Nm obrtnog momenta, ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9,9 sekundi i maksimalna brzina od 191 km/h su brojevi koji označavaju uzbudljivu vožnju. Ovaj „šapćući dizelaš“ je takođe neverovatno ekonomičan i bolji prema životnoj sredini: sa standardno ugrađenim Start/Stop sistemom, Mokka 1.6 CDTI troši samo prosečnih 4,1 l/100 km uz emisije CO2 od 109 g/km. To predstavlja skoro 0,5 l/100 km manje goriva i 11 g/km manje CO2 nego kod prethodne 1,7-litarske verzije. Novi dizel motor je takođe usklađen i sa strogim Euro 6 standardom.
Opel Srbija PR