CUPRA Design House pruža pogled u budućnost brenda predstavljajući nove saradnje izvan automobilske industrije

Na ovogodišnjem IAA Mobility sajmu u Minhenu, CUPRA je predstavila najnovije inovacije u okviru CUPRA Design House-a, dok brend nastavlja da širi saradnje izvan automobilske industrije, donoseći svoj jedinstveni duh u svet mode, aksesoara i mirisa.


Harper Collective x CUPRA

CUPRA je udružila snage sa Harper Collective progresivnim brendom kojeg su osnovali Jaden Smith i Sebastian Manes, kako bi kreirali hrabru i održivu kolekciju prtljaga.

Inspirisana prepoznatljivim dizajnerskim DNK kodom CUPRA-e, kolekcija sadrži zaštitne elemente kao što su ikonični finiš Century Bronze i Ultrasuede unutrašnjost, podsećajući na vizionarske showcar modele brenda.

„Naša nova saradnja sa Harper Collective zasnovana je na zajedničkoj posvećenosti redefinisanju načina na koji putujemo. Njihov nekonvencionalni pristup pokazuje da performanse, odgovornost i sjajan dizajn mogu da koegzistiraju — a to je upravo ono što CUPRA predstavlja“, izjavio je Ignasi Prieto, Chief Brand Officer u CUPRA-i.

Kolekcija je izrađena od recikliranog okeanskog otpada (uključujući 30% napuštenih ribarskih mreža i 40% plastike) sa održivošću kao glavnim principom. Ova saradnja donosi novu viziju budućnosti putovanja kroz progresivan i odgovoran pristup. Kolekcija sadrži tri modela: Cabin, Cabin Expandable i Trunk — svaki pažljivo dizajniran da spoji inovaciju, funkcionalnost i stil.

Sebastian Manes, suosnivač Harper Collective, dodaje: „CUPRA je pokazala spremnost da pomeri granice dizajna kroz CUPRA Design House. Ova kolekcija je rezultat zajedničke kreativnosti i rada na redefinisanju pravila i stvaranju izuzetnih proizvoda, istovremeno izazivajući kulturu jednokratnosti.“

Harper Collective x CUPRA kolekcija biće ekskluzivno dostupna dve nedelje u Minhenu, u Oberpollingeru i CUPRA City Garage-u, a od 22. septembra lansira se online putem zvaničnih sajtova CUPRA i Harper Collective, kao i u svim City Garages, CUPRA Garages i Harper Collective prodavnici u Selfridges London.

Vichy Catalan x CUPRA

Nakon uspešnog predstavljanja u Španiji i Velikoj Britaniji, CUPRA je u septembru najavila dolazak saradnje sa Vichy Catalan-om u Nemačku, upravo tokom IAA Mobility u Minhenu.
CUPRA Drink je hrabro i nekonvencionalno piće koje kombinuje začinjeni udar đumbira, osvežavajuću kiselkastost limete i prepoznatljivu gaziranu mineralnu vodu Vichy Catalan.

Ovo piće od prirodnih sastojaka sada donosi svoj energičan ukus nemačkoj publici i dostupno je u CUPRA City Garages kao deo više čulnog brend iskustva koje oslikava duh CUPRA-e.

MAM x CUPRA

Tokom IAA sajma, CUPRA je predstavila i prvi pogled na svoju narednu kolekciju lifestyle aksesoara nastalu u saradnji sa brendom MAM iz Barselone. Kolekcija od pet unikatnih proizvoda odiše provokativnim stilom i reflektuje posvećenost inovaciji i emotivnom dizajnu.

Ova kolekcija je prvi put najavljena na Milan Design Week-u u aprilu, gde je prikazan koncept Multifunctional Vest ranca koji je poslužio kao inspiracija za nove modele torbi. Na ovom temelju, CUPRA sada priprema kompletan proizvodni lansman.

U Electric Area delu CUPRA Open Space-a postavljena je kreativna instalacija koja vizuelno prikazuje razvoj od prvobitnog prototipa ranca do finalnog dizajna, prateći kreativni proces.
Pored torbi, instalacija prikazuje i Member box i narukvice koje je kreirao MAM kao prvi rezultat dugoročne saradnje, kao i nekoliko privezaka koji brišu granice između funkcionalnosti i dizajna, aksesoara i nakita. Sve zajedno čini jedinstvenu priču o evoluciji dizajna i pokazuje CUPRA-inu sposobnost da u svakom proizvodu spoji performanse, stil i naraciju.

CUPRA Scent

CUPRA predstavlja i CUPRA Scent — prostorni miris kreiran u saradnji sa LUCTA-om i uz vođstvo Fondacije Ernesto Ventós. Ovaj miris vodi na čulno putovanje koje evocira elektrifikovane performanse, upečatljiv dizajn i nekonvencionalnu suštinu brenda.

Ovo je novi korak u istraživanju pet čula — evolucija načina na koji se brend oseća, doživljava i pamti. CUPRA Scent je miris koji budi emocije, snažan izraz DNK CUPRA-e pretočen u mirisnu formulu.

Miris počinje svežim bergamotom, vibracijom Mediterana koja budi čula. Slede neočekivani tonovi jalapeña i đumbira koji donose elektrifikovani šmek, pojačan šafranom — energičnim začinom koji oslikava performanse CUPRA automobila.

U bazi mirisa, sandalovina se spaja sa kožom, mahovinom, mošusom i jantarom, stvarajući toplu i sofisticiranu notu — prepoznatljiv doživljaj koji podseća na osećaj unutar CUPRA vozila.
CUPRA Scent uskoro će biti dostupan u CUPRA City Garages, gde će fanovi moći da uživaju u ovom mirisu i u svojim automobilima kroz ekskluzivnu liniju pažljivo dizajniranih proizvoda.

CUPRA Design House

CUPRA univerzum nastavlja da se širi van automobilske industrije dok brend istražuje nove načine povezivanja sa svojom zajednicom. Prvi put predstavljen na Milan Design Week-u 2025, CUPRA Design House je prostor za eksperimentisanje i saradnju, koji okuplja nekonvencionalni pristup brenda kroz tri oblasti: CUPRA Collection, CUPRA Collabs i CUPRA Beyond.
Promene zahtevaju pokretače — i CUPRA veruje da pravi napredak dolazi kroz radikalne promene, suprotstavljajući se očekivanjima i izazivajući ustaljene norme. Od svog osnivanja 2018. godine, brend je transformisao automobilski sektor kao pokretač kreativnosti i katalizator promena.

Za samo sedam godina, CUPRA je lansirala sedam modela i prodala preko 800.000 vozila širom sveta. Svaki CUPRA model odiše snažnim izrazom, vođen je dizajnom i usmeren ka performansama. Portfolio obuhvata CUPRA Ateca, prvi automobil sa CUPRA znakom; CUPRA Leon, redizajniran i unapređen kao samostalni model; CUPRA Formentor, prvi automobil razvijen isključivo od strane brenda i trenutno najprodavaniji model; CUPRA Born, prvi 100% električni automobil brenda; CUPRA Tavascan, potpuno električni SUV coupe; i CUPRA Terramar, sportski SUV brenda. U 2026. godini u ponudu će biti uveden CUPRA Raval, radikalna interpretacija električnog gradskog automobila.
CUPRA nije samo automobil. To je uverenje. CUPRA zajednica okuplja ambasadore koji odbacuju konvencije i prelaze granice koje koče druge, uključujući najuspešnijeg španskog olimpijca Saúla Craviotta, filmskog reditelja J.A. Bayonu, nemačkog golmana Marka ter Štegana i dvostruku osvajačicu Zlatne lopte i najboljeg FIFA igrača Aleksiju Puteljas. Strastveni u podizanju emocija na i van puta, CUPRA je takođe zvanični automobilski i mobilnost partner FC Barselone, premium sponzor Premier Padel turnira i ponosni učesnik trka u Formuli E sa Kiro Race Co.

 

CUPRA Srbija