Svetski šampionat turing automobila, poznatiji kao WTCC turnir,koji je pandan Formuli1 u automobilizmu, a reč je o jednom od najboljih i najgledanijih auto – šampionata, saopštio je da je ostvario još jednu moćnu saradnju sa švajcarskim avangardnim časovničarkim brendom TAG Heuer, koji je postao Zvanični Sponzor Vremena WTCC turnira.
Eurosport Events koji je promoter FIA WTCC turnira sa uzbuđenjem saopštava zašto je švajcarski časovničarski brend u neraskidivoj vezi sa jednim tako važnim turnirom u uzbudljivom poglavlju istorijata šampionata kao što je: predstavljanje WTCC Manufacturers Against the Clock (WTCC MAC3)nadmetanje za najbolje vreme tokom takmičenja, koje je inspirisano profesionalnom vožnjom, a utvrđeno je po prvi put u svetskom automobilizmu, jer je tajming u ovom sportu sve!
WTCC MAC 3 sadrži suštinu Tag Heuer kampanje #dontcrackunderpressure u kojoj se neki od najboljih profesionalnih vozača na svetu bore da voze najbrže što mogu, ali da nikada ne puknu pod pritiskom izvodeći besprekorne performanse, kako bi postigli pobedničke rezultate za tim.
Odluka da TAG Heur ostvari partnersku saradnju sa WTCC turnirom proizilazi iz dugogodišnje tradicije i želje kompanije da ostane “verna” onome što je praktično njihov DNK kod i činjenice da je tradicionalno partnerski merač vremena u automobilizmu već više od 50 godina.
Međutim, ova saradnja odlazi i korak dalje jer će omogućiti i kreiranje specijalnog WTCC onlajn sadržaja na osnovu haštaga #dontcrackunderpressure, sponzorstvo live prenosa WTCC turnira na Eurosportu, brendiranje bankina tj. zaštitnih ograda, kao i VIP sekcija.
Takođe će biti uručena TAG Heuer Performer Award nagrada za vozača koji postigne najbrži rezultat tokom svake trkačke vikend vožnje.
“Neopisivo smo srećni zbog ove saradnje sa TAG Heuer brendom, s obzirom na to da je u pitanju brend sa neuporedivim nasleđem kada su u pitanju i automobilizam i časovničarstvo”, rekao je Fransoa Ribeiro, predsedavajući za Eurosport Events i WTCC promoter. „Sport je emocija, uspeh, radost, nada,izdržljivost i performanse, a to su sve kvaliteti koji sadrži TAG Heuer sat”, saopštio je Žan Klod Biver, direktor TAG Heuer i predsednik LVMH divizije.”Švajcarska avangarda je naš slogan još od 1860. godine. To je stanje uma koje nas vodi, danas više nego ikad, da budemo stalno u vezi sa budućnošću i inovativni. Naša veza sa WTCC turnirom zajedno će ostvariti sve čemu težimo švajcarski luksuz, mlad i dinamičan brend koji ima sve kvalitete vrhunskog,ali opet pristupačnog proizvoda.”
FIA WTCC turnir kreće na globalnu turu u 2016.godini sa 24 trke u Africi, Aziji, Evropi, Bliskom Istoku i JužnojAmerici, u periodu od aprila do novembra. Promovišući mlade zvezde da uđu u kategoriju eksperata i bivših grand prix vozača,vozeći vozila kao što su Chevrolet, Citroën, Honda, LADA i Volvo.
TAG Heuer PR