Ford proglašen ‘najinovativnijim brendom 2023’ na AutomotiveINNOVATIONS Awards

Ford je proglašen za „Najinovativniji brend 2023” na godišnjim nagradama AutomotiveINNOVATIONS, osvajajući vrhunska priznanja u kategorijama „Autonomna vožnja i ADAS” i „Usluge povezivanja automobila” za brendove u masovnoj proizvodnji.

Centre of Automotive Management i PricewaterhouseCoopers GmbH sa sedištem u Nemačkoj proglasili su Ford pobednikom kategorije nakon što su razmotrili inovacije iz 29 globalnih automobilskih grupa koje predstavljaju više od 80 brendova. Ukupno je razmatrano 1.088 inovacija tokom procesa žiriranja za nagrade za 2023. godinu. Ford je dobio ukupnu ocenu od 91,2 poena, ispred drugoplasiranog VW-a (82,0 poena) i trećeplasirane Tojote (64,6 poena).

Uvođenje Fordovog naprednog sistema za pomoć vozaču – autonomne vožnje nivoa 2 bez upotrebe ruku, BlueCruise dostupnog u Mustangu Mach-E, sa regulatornim odobrenjem za upotrebu na mreži autoputeva u Velikoj Britaniji pomoglo je Fordu da osvoji nagradu „Autonomna vožnja i ADAS”.

SYNC 4’s navigacija zasnovana na cloud sistemu na Ford Focusu bila je istaknuta inovacija koja je Ford dovela na vrh kategorije „Usluge povezivanja automobila”. Kompanija je takođe bila dobro plasirana u preostale dve kategorije, zauzevši drugo mesto u kategorijama „Električna vožnja” i „Interfejs i povezivanje”.

„Tokom naše 120 godina duge istorije dosledno smo inovirali, proizvodeći vozila i tehnologije imajući na umu potrebe kupaca na prvom mestu,” rekla je Silke Seitz, direktorka Digital Products Europe, koja je preuzela nagradu za Ford. „Automobilska industrija se danas menja brzinom koja nije viđena ranije, tako da je priznanje za naše inovacije sada trenutak za ponos i svedočanstvo agilnosti, sposobnosti i stalne ambicije kompanije.“

Centre of Automotive Management je nezavisni institut za istraživanje automobila i mobilnosti za strateško savetovanje, baziran na Univerzitetu primenjenih nauka, Bergiš Gladbah, u Nemačkoj. Nagrade AutomotiveINNOVATIONS daju priznanja za inovacije u automobilskom inženjerstvu sa žirijem koji predvodi direktor centra prof. dr Stefan Bratzel, u saradnji sa PricewaterhouseCoopers AG (PwC).

„Prvi put od 2014. godine, Ford je opet najinovativniji masovni brend”, rekao je Bratzel. „Visok balans inovativnih snaga u najvažnijim tehnološkim oblastima bio je jedan od faktora uspeha.“

 

Ford Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *