Hyundai Motor novom fabrikom EV u Ulsanu unapređuje viziju elektrifikacije, nadovezujući se na nasleđe svog brenda

Kompanija Hyundai Motor danas je održala ceremoniju otvaranja nove fabrike električnih vozila (EV) u svom kompleksu u Ulsanu, srcu korejske automobilske industrije. Nova fabrika namenjena električnim vozilima postaviće osnovu za budući rast u eri elektrifikacije a gradi se na snu koji je pre više od pola veka prvi uspostavio osnivač Hyundai Motora.

Nova fabrika namenjena električnim vozilima biće objekat usmeren na čoveka, sa inovativnom proizvodnom platformom koja pruža optimalno radno okruženje za zaposlene. Nova fabrika će biti Hyundai Motor centar za proizvodnju mobilnosti u eri elektrifikacije. Sa novom fabrikom, kompleks fabrike Hyundai Motor u Ulsanu postaće baza buduće proizvodnje mobilnosti.

U novoj fabrici, Hyundai Motor će aktivno unapređivati 56-godišnje nasleđe svog brenda, automobilsko poslovno znanje i tehnološke sposobnosti, te će nastaviti sa inovacijama za dobrobit čovečanstva u eri elektrifikacije vozila zasnovane na humanizmu usmerenom ka ljudima.

Euisun Chung, izvršni predsednik Hyundai Motor grupe, Jaehoon Chang, predsednik i izvršni direktor kompanije Hyundai Motor i Dong-seock Lee, izvršni potpredsednik, glavni direktor za bezbednost i šef domaće proizvodnje kompanije Hyundai Motor, prisustvovali su ceremoniji. Njima su se pridružile zvanice, uključujući gradonačelnika grada Ulsan, Doo-gyeom Kima, i prvog potpredsednika Ministarstva trgovine, industrije i energetike, Youngjin Janga.

„Nova fabrika namenjena električnim vozilima u Ulsanu jeste početak obećavajuće budućnosti za narednih 50 godina i ere elektrifikacije. Čast mi je da ovde podelim naš san o 100-godišnjoj kompaniji”, rekao je izvršni predsednik Chung. „Baš kao što je san o izgradnji najboljeg automobila u prošlosti učinio Ulsan automobilskim gradom, danas verujem da će Ulsan biti inovativan grad mobilnosti koji će predvoditi put u eri elektrifikacije, počevši od namenske fabrike za električna vozila.“

„Neosporno je da je Hyundai Motor Company odigrala najveću ulogu u rastu Ulsana”, rekao je gradonačelnik grada Ulsana Doo-gyeom Kim. „Nastavićemo da dajemo sve od sebe da zajedno trasiramo novu budućnost u skladu sa promenama u globalnoj automobilskoj industriji.“

U svojoj čestitki, prvi zamenik ministra trgovine, industrije i energetike Young-jin Jang je rekao: „Verujem da će se Hyundai Motor uz odlučne investicije istaći kao moćna kompanija u eri električnih vozila. Vlada će dati prioritet pružanju podrške unapređenju poslovnog investicionog okruženja, uključujući hrabre poreske podsticaje i eliminisanje propisa koji inhibiraju ekonomski rast.“

 

Novo EV postrojenje odražava ambiciju da se obezbedi bolji život i pruži održiva mobilnost

Nova fabrika električnih vozila u Ulsanu temelji se na viziji osnivača Hyundai Motora Ju-yung Chunga (1915-2001), koji je verovao da će automobilska industrija postati kamen temeljac korejske privrede i biti oslonac industrijskog razvoja zemlje. Pre više od pola veka, odabrao je Ulsan kao lokaciju koja će pomoći u stvaranju bolje vizije i ostvarivanju snova o mobilnosti Koreje. Sada će se nova fabrika električnih vozila sa globalnim uticajem nadovezati na to nasleđe.

„Mi imamo najveću snagu na svetu, a ta snaga su najbolji svetski majstori. Uveren sam da će zahvaljujući njihovoj sposobnosti i posvećenosti, korejski automobili, naši automobili, uskoro osvojiti svet.“ istorijski je rekao predsednik-osnivač kompanije.

Njegov čuveni citat reprodukovan je pomoću tehnologije veštačke inteligencije (AI) i podeljen na ceremoniji postavljanja temelja, demonstrirajući humanistički duh Hyundai Motora i predstavljajući dugogodišnji san njegovih zaposlenih da postanu globalna snaga automobilske industrije.

Počevši 1968. godine kao fabrika za sklapanje, Hyundai Motor fabrika u Ulsanu je rasla čineći skokove i prevazilazeći granice u neverovatno kratkom vremenskom periodu. Masovna proizvodnja prvog jedinstvenog Hyundai Motor modela, Pony, 1975. godine je pokazala nepopustljivu odlučnost i neverovatnu želju zaposlenih u kompaniji da realizuju prvi nezavisno razvijeni automobil u Južnoj Koreji. To su postigli uprkos nepovoljnom domaćem okruženju i skepticizmu, vođeni velikim snom o uvođenju korejskih automobila na globalno tržište.

Masovna proizvodnja Ponyja bila je i katalizator tehnološke nezavisnosti, što je dovelo do lokalizacije proizvodnje automobilskih delova, segmenta u kome se kompanija ranije oslanjala na uvoz sa prekomorskih tržišta. To je takođe dovelo do razvoja domaće tehnologije proizvodnje automobila.

Pored toga, prioritet upravljanja kvalitetom od strane počasnog predsednika Mong-Koo Chunga postao je izvor transformacije Hyundai Motora u globalni brend koji bi bio sposoban da ostavi trag u globalnoj automobilskoj industriji izvan Južne Koreje.

Više od pola veka kasnije, Hyundai Ulsan fabrika najveća je pojedinačna fabrika na svetu, centar proizvodnje gotovih vozila kompanije i rodno mesto korejske automobilske industrije.

Namenska EV fabrika usmerena je na čoveka i održava humanizam živim u eri elektrifikacije

U skladu sa humanističkim ciljevima svog osnivača, Hyundai Motor će nastaviti da unapređuje svoju viziju mobilnosti.

Postrojenje namenjeno električnim vozilima biće prva nova Hyundai Motor fabrika u Koreji za poslednjih 29 godina, nakon otvaranja fabrike u Asanu 1996. Namenska fabrika za EV će predvoditi eru elektrifikacije, obezbediti proizvode koji prevazilaze očekivanja kupaca i ojačaće domaću industrijsku bazu.

Vrednosti Hyundai Motora koje su usmerene na čoveka, tako da ljudima pruže iskustvo slobodnog kretanja i težnje za harmoničnim suživotom, nisu usmerene samo na kupce, već i na zaposlene koji prave Hyundai motorna vozila.

Odražavajući ove vrednosti, nova fabrika namenjena električnim vozilima u Ulsanu biće opremljena inovativnim proizvodnim pogonima, stvaraće optimalno radno okruženje za zaposlene i prostor za suživot sa prirodom, predstavljaće fabriku usmerenu na ljude koja će biti vodeća tokom narednih 50 godina.

„U poslednjih pola veka, Hyundai fabrika u Ulsanu evoluirala je kako su tehničari na proizvodnoj liniji učili, stvarali i osvajali nove stvari,” rekao je Jaehoon Chang, predsednik i izvršni direktor kompanije Hyundai Motor. „Preuzimajući nasleđe fabrike u Ulsanu, koja je snagom ljudi pretvorila velike snove u stvarnost, Hyundai će dati sve od sebe da postane prvi pokretač u eri elektrifikacije sa ponosom i odgovornošću da stvori inovacije u mobilnosti za ljude.“

 

Fabrika EV za veliki doprinos mobilnosti sledeće generacije

Nova Hyundai Motor fabrika u Ulsanu namenjena električnim vozilima biće deo lokacije od 548.000 m2 sa kapacitetom za proizvodnju 200.000 EV godišnje. Približno 2 biliona KRW (1,53 milijardi dolara) biće uloženo u projekat, a izgradnja u punom obimu treba da počne u četvrtom kvartalu ove godine. Planirano je da izgradnja bude završena 2025. godine, a masovna proizvodnja vozila počne u prvom kvartalu 2026. Električni SUV iz Genesis luksuznog brenda Hyundai Motor grupe biće prvi model koji će se proizvoditi u novoj fabrici.

Namenska fabrika električnih vozila u Ulsanu biće smeštena na mestu nekadašnjeg Hyundai Motor poligona, gde je nekada kompanija gledala ka budućnosti i oblikovala inovacije.

Poligon je prvi put korišćen 1980-ih, kada je kompanija aktivno nastojala da se proširi na prekomorska tržišta, razvijajući vozila koja bi mogla da izdrže različite terene i oštre klime širom sveta.

Na ovom istorijskom mestu, Hyundai Motor je razvio takve visokokvalitetne globalne modele kao što su Sonata, Accent i Elantra (pod imenom Avante u Južnoj Koreji). Na ovom mestu je rano počelo napredno istraživanje tehnologije za EV i autonomnu vožnju, sa snom o stvaranju vozila svetske klase.

Godine 1991. razvijen je prvi prototip EV kompanije Hyundai Motor, Sonata (Y2) EV, a sledeće godine je prvi automobil bez vozača uspešno završio inicijalnu probnu vožnju na belgijskim putevima.

Sveobuhvatni inženjerski test centar, gde su nastala mnoga Hyundai Motor vozila i gde je posejano seme za buduća istraživanja vozila, urodio je plodom takvih električnih vozila kao što su IONIQ 5 i IONIQ 6, koji su širom sveta priznati zbog svoje tehnološke izvrsnosti.

 

Nova fabrika ima inovativnu proizvodnu platformu i ekološki prihvatljivo okruženje

Hyundai Motor planira da u namenskoj fabrici električnih vozila u Ulsanu primeni inovativnu proizvodnu platformu koju je razvio Inovacioni centar Hyundai Motor Group u Singapuru (HMGICS) kako bi ovo postrojenje bilo sposobno za izazove budućnosti, dajući prioritet bezbednosti zaposlenih, praktičnosti i efikasnosti.

Inovaciona HMGICS proizvodna platforma uključuje inteligentne sisteme upravljanja zasnovane na AI, ekološki prihvatljive metode proizvodnje sa niskim sadržajem ugljenika kako bi se postigla ugljenička neutralnost i obezbedio RE100 sertifikat (100% korišćenje obnovljive energije), te objekte prilagođene ljudima koji omogućavaju bezbedan i efikasan rad.

Hyundai Motor će u novoj fabrici električnih vozila to iskoristiti za izgradnju pametnog logističkog sistema, uključujući automatizovanu logistiku delova. Uvešće fleksibilan proizvodni sistem za diverzifikaciju modela vozila, reagovanje na promene na globalnom tržištu i automatizaciju postrojenja za montažu radi poboljšanja produktivnosti i kvaliteta.

Kompanija planira da stvori sigurnije, preciznije i efikasnije radno mesto sa inovativnim tehnologijama, kao što su robotika, pametni logistički sistemi i veštačka inteligencija kako bi se poboljšalo radno okruženje. Dizajn prostora prilagođen prirodi, razlikovaće se od slike zatvorene hale koja vam pada na pamet kada razmišljate o konvencionalnom postrojenju, pomoći će da se realizuje proizvodna filozofija sledeće generacije kao kolevka ekološki prihvatljive buduće proizvodnje mobilnosti.

Nova fabrika namenjena električnim vozilima imaće dizajn prilagođen prirodi kako bi se smanjio zamor radnika i podstakla međusobna interakcija, što je odmak od sumornog fabričkog okruženja teških mašinerija iz prošlosti.

Unutar fabrike biće maksimalno prirodno osvetljenje kako bi radnici osetili toplinu sunca, a grupni salon, koji će služiti kao prostor za odmor i kancelarije, biće organizovan u otvorenom formatu kako bi se ljudi mogli okupljati na prirodan način.

Pored toga, očekuje se da će Centralni park fabrike, koji unosi prirodu Ulsana u objekat, postati odmorište i čvorište koje povezuje svaku zgradu.

Sem toga, solarni paneli i prerađeni betonski paneli biće primenjeni na fasadu zgrade, čineći je održivom fabrikom koja emisije ugljenika svodi na minimum.

 

Ceremonija postavljanja temelja odražava prošlost, sadašnjost i budućnost kompanije

Hyundai Motor je organizovao ceremoniju postavljanja temelja kako bi se osvrnuo na prošlost, sadašnjost i budućnost fabrike u Ulsanu.

Ceremonija postavljanja kamena temeljca, koja je počela video snimkom u kojem je AI

generisao glas predsedavajućeg osnivača Ju-yung Chunga, odražavala je humanistički duh Hyundai Motora i demonstrirala posvećenost kompanije inovacijama usmerenim na ljude i viziju brenda „Napredak za čovečanstvo”.

Nakon pozdrava izvršnog predsedavajućeg Chunga, panel diskusija sa šefom domaće proizvodnje Dong-seock Leejem predstavila je ključne karakteristike i viziju nove fabrike namenjene električnim vozilima, koja će biti kreirana kao „prostor za ljude”.

Ceremonija, kojom je završen događaj, bila je zasnovana na konceptu „Portal do drugog sna“ i prenela je poruku da će Hyundai Motor predvoditi eru električnih vozila povezujući prošlost, sadašnjost i budućnost fabrike u Ulsanu.

Bivši potpredsednik Yeo-chul Yoon, bivši potpredsednik Eok-jo Kim i bivši predsednik Gap-han Yoon, koji su doprineli razvoju fabrike u Ulsanu, takođe su prisustvovali ceremoniji.

Bio je prisutan i legendarni dizajner Giorgetto Giugiaro, koji je nacrtao mnoge od prvih nezavisnih Hyundai Motor modela, uključujući koncepte Pony i Pony Coupe, kao i Pony Excel, Presto, Stella i prvu i drugu generaciju Sonate.

U okviru ceremonije proslave postavljanja temelja, Hyundai Motor je takođe bio i domaćin izložbe baštine koja se sastojala od tri teme: „Početak sna”, „Ostvarenje sna” i „Naš san, snovi ikada sanjani”, kako bi se osvrnuli na poslednjih 50 godina fabrike Ulsan.

Prva tema, „Početak sna“, predstavlja restauriranu Cortinu, prvo vozilo koje je proizvela fabrika u Ulsanu, i dokumente koji se odnose na osnivanje fabrike i izgradnju auto-puta Gyeongbu. Takođe se naglašavaju prvi koraci ka ostvarivanju sna osnivača Ju-yung Chunga započetog u Ulsanu i proširenog razvojem nacionalne industrije i izvan automobilskog sektora.

Druga tema, „Ostvarenje sna“, vizualizuje razvoj fabrike u Ulsanu, koja je postigla priznanje da je najveća svetska fabrika automobila. Pokriva izgradnju fabrike automobila u Ulsanu, rođenje nacionalnog automobila, Pony, izgradnju namenskog pristaništa za izvoz i završetak postrojenja za testiranje vozila.

Pored toga, Hyundai Motor EV prototip, Sonata (Y2), izložen je kako bi se pokazao začetak napora zaposlenih da stvore najbolje automobile na svetu, od onih koja imaju motor sa unutrašnjim sagorevanjem do ekološki prihvatljivih vozila.

Poslednji odeljak, „Naš san, snovi ikada sanjani”, sadrži priče o evoluciji Hyundai Motor fabrike u Ulsanu i zaposlenima koji su bili deo nje. Izloženi su artefakti zaposlenih, onih koji su stvorili fabriku u Ulsanu, kao što su koverte za plate koje su prikupljene tokom vremena, sertifikati zaposlenih i rukom pisane beleške za razvoj kvaliteta.

Izložba će od januara sledeće godine biti otvorena za javnost u Dvorani nasleđa Kulturnog centra fabrike Ulsan.

„Fabrika u Ulsanu je najveća pojedinačna fabrika na svetu, osnovana 1968. godine sa velikim snom da obezbedi najbolji automobil na svetu”, rekao je Sung-won Jee, šef odeljenja za marketing brendova kompanije Hyundai Motor. „Kroz ovu ceremoniju postavljanja temelja, cilj nam je da pratimo naše putovanje sa fabrikom Ulsan, koju su izgradile desetine hiljada pojedinaca koji su nas doveli do današnjih dostignuća. Oni su takođe i u srcu naše ekspedicije u eru električnih vozila.”

Jee je dodao: „Kroz novu fabriku namenjenu električnim vozilima u Ulsanu, nastojaćemo da unapredimo naša rešenja mobilnosti za sve tako što ćemo biti na čelu paradigme buduće proizvodnje automobila.“

 

Hyundai Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *