Kia novi partner Evropske lige u fudbalu

Kia Motors je nedavno postala novi zvanični partner Evropske lige u fudbalu (UEFA Europa League), koju organizuje krovni evropski fudbalski savez UEFA. Trogodišnji ugovor o saradnji počinje od sledeće sezone (2018/19) i završava finalnom utakmicom UEFA Europa League 2021. godine.

Najveće fudbalsko klupsko takmičenje na svetu

Evropska liga je najveće fudbalsko klupsko takmičenje na svetu, koje uključuje klubove iz 54 evropske zemlje i ima ukupno čak 980 miliona televizijskih gledalaca. Kia će kao zvanični partner organizatorima omogućiti flotu od 90 vozila za potrebe finalnih utakmica 2019., 2020. i 2021. Flotu će koristiti za prevoz sudija, zvaničnih osoba, delegata i veoma važnih gostiju.
Kia ‘Trophy Tour’ – upoznavanje fudbalskih legendi i obilazak pehara

Pored toga će Kia Motors i UEFA izvesti i UEFA Europa League ‘Trophy Tour’. Na turneji će ljubitelji najvažnije sporedne stvari na svetu imati priliku da uživo vide legendarni pobednički pehar i upoznati neke od fudbalskih legendi. Kia će mlade fudbalske fanove širom Evrope pozvati da učestvuju u konkursu, gde mogu da postanu zvanični nosači lopti pre početka utakmice i na taj način dožive jedinstven osećaj kada zajedno sa fudbalskim zvezdama izlaze na teren.

Tae Hyun (Thomas) Oh, izvršni potpredsednik i izvršni direktor Kia Motors Corporation, kaže: “Jako smo srećni zbog nastavka partnerstva s UEFA-om, jer delimo iste vrednosti, privrženost i strast za fudbalom. To partnerstvo nam omogućava povećanje Kijine globalne prepoznatljivosti i ubuduće, jer ćemo biti povezani s ogromnom fudbalskom publikom. Evropska liga je jedno od najkonkurentskijih globalnih fudbalskih takmičenja i našem brendu omogućava izvanrednu platformu, koja će nas povezati s postojećim Kijinim strankama i s potencijalnim kupcima širom sveta.”

Guy-Laurent Epstein, vođa marketinga u UEFA Events SA, kaže: “Već sada imamo vrlo blisku saradnju s Kia Motors i radujemo se produbljenju tog partnerstva kroz Evropsku ligu. Zajedno ćemo raditi na tome da uspostavimo čvrste veze s fudbalskim fanovima u Evropi i drugde, zato jedva čekamo prvi globalni Trophy Tour, koji će fanovima omogućiti da upoznaju fudbalske legende i vide pehar na domaćem tlu. Zajedno s partnerom kao što je Kia, razvijaćemo još bolju Evropsku ligu i radujemo se zajedničkim projektima.”

 

Kia Motors PR

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *