Mazda objavila dugoročnu viziju razvoja tehnologije, ‘Održivi Zoom-Zoom 2030’

Mazda Motor Corporation je objavila ‘Održivi Zoom-Zoom 2030’, novu dugoročnu viziju razvoja tehnologije. Deo nove tehnologije koji će pomoći da se ostvari ova vizija je i motor nove generacije SKYACTIV-X koji će biti predstavljen 2019. godine. SKYACTIV-X će biti prvi komercijalni benzinski motor na svetu koji će koristiti paljenje kompresijom.

U viziji ‘Održivi Zoom-Zoom’ objavljenoj 2007. godine, kompanija je stremila ka tome da nudi uživanje u vožnji uz odlične ekološke i sigurnosne karakteristike. U svetlu brzih promena koje se događaju u automobilskoj industriji, nova vizija ima dugoročniji pristup i objašnjava kako će Mazda iskoristiti užitak u vožnji, osnovnu privlačnost svakog automobila, kako bi rešila probleme povezane sa ekologijom i društvom u celini. Sledi pregled vizije ‘Održivi Zoom-Zoom 2030’ i nove generacije SKYACTIV-X motora.

1. Održivi Zoom-Zoom 2030
Mazda veruje da je njena misija da pomogne očuvanju prelepe planete Zemlje i pritom da obogaćujeljudske živote i društvo u celini. Kompanija će nastaviti da traži načine kako da inspiriše ljude kroz kvalitet svojih automobila.

Zemlja
Kroz inicijative zaštite ostvariti održivu budućnost u kojoj ljudi i automobili koegzistiraju sa prelepom i bogatom planetom Zemljom.

Mazdin pristup
• Proširiti mere za smanjivanje emisije ugljen dioksida iz ‘well-to-wheel’ (od-izvora-do-točka) perspektive uzimajući u obzir emisije gasova za vreme ukupnog životnog ciklusa automobila
• Ciljati na smanjivanje korporativnog proseka ‘well-to-wheel’ emisije ugljen dioksida do 2030. godine za 50% u odnosu na 2010. i postići smanjenje od 90% do 2050. godine
• Postići sve navedeno prioritetnim poboljšanjem produktivnosti pogona i mera za čišću emisiju u stvarnim uslovima vožnje
• U skladu sa ovim pristupom, nastaviti napore za usavršavanjem motora sa unutrašnjim sagorevanjem, što će u nadolazećim godinama pomoći u pogonu većine automobila širom sveta i tako dati najveći doprinos smanjenju emisija ugljen dioksida i kombinovati te rezultate sa efikasnim tehnologijama elektrifikacije pogona
• Počevši od 2019, predstaviti električne automobile i ostale tehnologije električnog pogona u regijama koje koriste visok udeo čiste energije pri proizvodnji električne energije ili ograničiti ponudu određenih automobila sa ciljem smanjenja zagađenja vazduha

 

Mazda PR

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *