Ključevi prvog, od ukupno dva automobila Fiat 500 svečano su uručeni gospođi Emiliji Birclin iz Subotice, koja je imala najviše sreće u nagradnoj igri u okviru kampanje „Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh“ brenda Chipsy. Nagradna kampanja pokrenuta je sa ciljem širenja ideje pozitivnog životnog stava i stavljanja osmeha na milione lica šireći #podeliosmeh na društvenim mrežama.
Uručenje automobila FIAT 500, održano je u salonu kompanije FCA Srbija, gde je svim gostima dobrodošlicu poželeo marketing menadžer kompanije, Boris Čučković, koji je izrazio zadovoljstvo da je brend Chipsy prepoznao automobil Fiat 500 kao model nasmejanog lica, po čemu je i prepoznatljiv.
Ispred kompanije Marbo Product ključeve automobila uručila je Sanja Bušić, marketing menadžer kompanije, i tom prilikom pozvala je sve ostale prisutne da šalju svoje nasmejane fotografije jer nagradna igra traje do 30. marta i u prilicu su da osvoje još jedan automobil Fiat 500 i ostale atraktivne nagrade.
Fiat 500 ove godine puni 60. rođendan bez bora na svom licu! Predstavljanjem specijalne serije na Salonu automobila u Ženevi počela je proslava! Njegov dizajn je kontinuirano nepogrešiv i nadahnuo je maštu umetnika i modnih dizajnera koji su mu dali elegantne, ekskluzivne i sportske interpretacije. Iako je godinama ostajao veran sebi, Fiat 500 je promenio značajan broj različitih ali uvek ekskluzivnih izgleda. To je jedna od tajni njegove neprolazne mladosti. Dizajn specijalne serije modela Fiat 500 povodom 60-godišnjeg jubileja je uistinu nepogrešivo efektan, zahvaljujući savremenoj preradi klasičnih stilskih elemenata.Tokom cele 2017. godine održavaće se događaji koji će obuhvatiti niz različitih polja. Kako slogan “Zauvek mlad” jasno govori, Fiat 500 je legenda koja se tokom godina obnavljala, delom kroz umetničke interpretacije koje su od njega napravile remek delo svoje vrste.
FCA Srbija PR