Novi Nissan X-Trail: elektrifikovane porodične avanture

Nissanova ofanziva elektrifikovanih proizvoda uskoro se nastavlja u obliku nove, četvrte generacije modela X-Trail. Od njegovog predstavljanja 2001. u svetu je dosad prodato više od sedam miliona primeraka X-Traila, što ga čini jednim od najpopularnijih vozila za porodične avanture.

Nova generacija, baš kao i prethodne tri, baštini prepoznatljivi stil marke: robustan dizajn SUV-a s intuitivnom tehnologijom, praktičnim funkcijama za veću fleksibilnost i napredni motor s pogonom na sve točkove. Novi X-Trail će biti dostupan u konfiguracijama sa pet i sedam sedišta, nudeći pogodnu opciju za dane izlaska sa proširenom porodicom i prijateljima.

Zahvaljujući novoj CMF-C platformi Alijanse koja integriše napredno inženjerstvo, inovacije i unapređenu tehnologiju, novi X-Trail će ponovo podići lestvicu u segmentu crossovera. Kupci sa ukusom za avanturu uživaće u poboljšanim dinamičkim performansama i naprednim tehnologijama elektrifikacije koje nudi nova generacija modela X-Trail.

“Zamena ikone kao što je X-Trail je ogromna odgovornost. Budući da se afirmisao kao porodično vozilo za avanture, znamo šta naši kupci cene. Četvrtom generacijom X-Traila pružićemo im kapacitet za avanture zahvaljujući naprednom elektrifikovanom pogonu na sve točkove u kombinaciji sa intuitivnom i praktičnom tehnologijom, rekao je Francois Bailly, viši potpredsednik i glavni službenik za planiranje, za Nissanov AMIEO region.

 

Savremen, mišićav stil koji stvara robustan ali moderan izgled

Primarno za privlačnost X-Traila u prethodne tri generacije bio je njegov prepoznatljiv stil koji stvara ubedljiv osećaj čvrstine i robusnosti, a da pritom nije agresivan.

Spoljašnjost kao i unutrašnjost novog X-Traila odražava duh vozila – svestran i avanturistički. Spoljašnjost je naglašena prepoznatljivim Nissanovim dizajnerskim elementima kao što su plutajući krov i V-motion maska. Frontalni aspekt je uokviren upadljivim prednjim svetlima koja su usklađena sa prednjim branikom, kombinovanim svetlima za dnevnu vožnju i indikatorima smeštenim duž linije zatvaranja poklopca motora.

Sa strane, mišićavi lukovi točkova u prednjem i zadnjem delu označavaju prisustvo X-Traila na putu, dok u podnožju vrata, umetnuto obeležje donosi osećaj fluidnosti čistim površinama vrata.

Oblik C-stuba podseća na peraja delfina, donoseći zategnutost pozadi gde zaobljena svetla upotpunjuju zadnji aspekt do tri četvrtine.

U zadnjem delu, uočljiva horizontalna linija nalazi se neposredno iznad i ispod mesta gde je postavljena registarska tablica, dok razdvojena zadnja svetla obezbeđuju širok otvor za prtljažnik. Srebrni panel krivuda ispod zadnjeg branika, oslikavajući avanturistički karakter X-Traila.

Ključne aerodinamičke karakteristike uključuju „3D“ deflektore guma u donjem delu prednje strane, aktivan poklopac rešetke za kontrolu protoka vazduha u motornom prostoru, specijalno oblikovan A-stuba, poklopce donjeg dela karoserije za upravljanje protokom vazduha ispod vozila i jedinstvenu „vazdušnu zavesu“ koja precizno usmerava protok vazduha od prednje ka bočnim stranama X-Traila.

Kupci cene lične detalje, tako da će novi X-Trail biti dostupan u 10 boja karoserije sa pet dvobojnih kombinacija, stvarajući 15 varijacija za izbor.

 

e-POWER

Novi X-Trail će biti drugi model u Nissanovoj evropskoj ponudi opremljen inovativnim e‑POWER pogonskim sistemom marke. Ekskluzivan za Nissan, e-POWER sistem predstavlja jedinstven pristup elektrifikaciji nudeći iskustvo električne vožnje bez potrebe za punjenjem.

Prvi put je uveden u Japanu 2017. na modelu Note koji je postao najprodavaniji automobil, a kupcima se svidela njegova kombinacija glatkih performansi bez napora.

Novi X-Trailov sistem e-POWER se sastoji od baterije velike izlazne snage i pogonskog sklopa integrisanog sa benzinskim motorom sa varijabilnim stepenom kompresije, generatorom snage, inverterom i prednjim elektromotorom snage 150 kW. Ovaj jedinstven pogonski sklop znači da snaga za točkove dolazi samo od elektromotora, što rezultira trenutnim, linearnim ubrzanjem.

Da bi odgovorio tipičnim zahtevima evropskih kupaca u njihovoj svakodnevnoj vožnji, e-POWER instalacija je značajno unapređena za novi X-Trail. Primena u japanskom modelu Note je imala 1.2 benzinski motor koji puni bateriju, sa ukupnom izlaznom snagom od 106 KS. Za evropsko tržište on je nadograđen na 1.5-litarski turbo benzinski motor varijabilnog stepena kompresije koji razvija ukupnu izlaznu snagu od 150 kW (204 KS).

 

Jedinstven element sistema e-POWER je što se benzinski motor koristi isključivo za generisanje električne energije, dok se točkovi pokreću u potpunosti elektromotorom. To znači da motor uvek može da radi u svom optimalnom opsegu, što dovodi do superiorne efikasnosti goriva u urbanim sredinama.

Zahvaljujući potpuno električnom pogonu, nema kašnjenja kao kod motora sa unutrašnjim sagorevanjem ili tradicionalnog hibrida. Trenutni odziv pruža uzbudljiv osećaj visokog obrtnog momenta i agilno ubrzanje kako bi preticanje ili uključivanje na autoput bili lakši i sa više samopouzdanja.

Sastavni deo dizajna e-POWER instalacije je sistem “linear tune” koji upravlja radom benzinskog motora, obezbeđujući da se on okreće odgovarajućom brzinom u odnosu na brzinu na putu, izbegavajući efekat “podizanja broja obrtaja” tradicionalnih hibrida pri snažnom ubrzanju. Sekundarna prednost je uglađenost koju donosi, obezbeđujući da motor radi samo onom brzinom koja mu je potrebna, a koja je obično niska u urbanim i prigradskim uslovima.

Pored ovih prednosti, pogonski sistem e-POWER garantuje tihu vožnju, na primer pri 40 km/h zvuk u automobilu je niži za 8 db u poređenju sa konkurentima.

 

e-4ORCE

Novi X-Trail za evropsko tržište će biti predstavljen tehnologijom e-4ORCE, novim pogonom na sve točkove koji je prilagođen isključivo za elektrifikovane modele. Reč je o Nissanovoj najnaprednijoj tehnologiji kontrole svih točkova koja garantuje pouzdano prianjanje i ubrzavanje u svim uslovima vožnje. Slovo „e“ u nazivu e-4ORCE znači da je sistem razvijen da radi isključivo sa Nissanovim elektrifikovanim motorima. Taj sistem će biti dostupan i u Nissanovom 100 % električnom modelu Ariya.

Snažni dvostruki električni pogon razvija ukupnu snagu od 157 kW (213 KS) zahvaljujući 94 kW snažnom zadnjem motoru koji omogućava ubrzanje (od 0 do 100 km/h za 7 sekundi). U poređenju s mehaničkim pogonom na sve točkove, obrtni moment na zadnjoj osovini se isporučuje 10 000 puta brže. Neprestana raspodela obrtnog momenta, čak i između točkova na istoj osovini, i gotovo savršena raspodela mase doprinose sigurnijem upravljanju i većoj udobnosti, pretvarajući vožnju u dinamično, ali i krajnje prijatno iskustvo.

Snaga se isporučuje gotovo momentalno, u skladu sa uslovima na putu. Vozač i putnici neće primetiti da sistem u pozadini radi kako bi se poboljšalo prianjanje i kontrola. Sistem će raditi čak i u naizgled bezopasnim situacijama.

Sistem e-4ORCE nadzire isporuku snage i sile kočenja na svakom pojedinačnom točku, što mu omogućava isporuku snage na točkove u zavoju, čime se povećava okretnost i stabilnost vozila, a time i precizno držanje putanje vozila. Ovaj napredni sistem za nadzor prianjanja neprestano je aktivan kako bi osigurao stabilnost i prianjanje u svim situacijama, pogotovo kada je put blatnjav, vlažan ili prekriven snegom.

Inženjeri su podesili dvostruki električni motor sistema e-4ORCE kako bi postigli neuporedivu udobnost vožnje. Dodavanje regenerativnog kočionog sistema na zadnji motor smanjilo je naginjanje vozila.

Pored optimizacije prednje i zadnje raspodele obrtnog momenta, sistem primenjuje nezavisnu kontrolu kočnica na svaki od četiri točka kako bi se maksimizirala sila u krivinama koju stvara svaki od njih. Ovo obezbeđuje skretanje u krivinama koje verno prati namere vozača uz minimalno podešavanje upravljača.

“X-Trail sa sistemom e-POWER i e-4ORCE će zauzeti jedinstveno mesto u segmentu, budući da je jedini porodični crossover sa 7 sedišta i elektrifikovanim pogonskim sklopom. X-Trail je upravo ona vrsta vozila koju traže moderne avanturističke porodice,” rekla je Cliodnha Lyons, regionalna potpredsednica planiranja proizvoda, Nissanovog AMIEO regiona.

 

Papučica e-Pedal

S obzirom na to da će 70% vremena vožnje verovatno biti potrošeno u prigradskim područjima, Nissan je razvio potpuno novo iskustvo vožnje jednom pedalom pod nazivom e-Pedal Step. Osmišljen da ukloni naprezanje koje se ponavlja tokom stani-kreni gradske vožnje gde vozač često pomera nogu između papučice gasa i kočnice, e-Pedal Step omogućava vozaču da ubrzava i koči koristeći samo papučicu gasa.

Sistem prvo mora da se aktivira prekidačem na centralnoj konzoli, a nakon uključivanja, papučica gasa će dati ubrzanje kao i obično. Nakon otpuštanja papučice gasa, e-Pedal Step će kočiti X-Trail na 0.2g, što je dovoljno da osvetli kočiona svetla, i smanji brzinu na “puzajuću”, a ne na potpuno zaustavljanje. Vozači će brzo prilagoditi svoje unose papučicom gasa da održe glatko kretanje, osiguravajući da je gradska vožnja intuitivnija i manje zahtevna.

 

Vrhunski ambijent unutrašnjosti

Kabina potpuno novog Nissana X-Trail postavlja nove standarde u segmentu za superioran ambijent, prepoznatljiv dizajn i poboljšanu upravljivost.

Napredne tehnologije Nissanove inteligentne mobilnosti su nadohvat ruke vozaču, sa udobnošću i kvalitetom pri svakom dodiru. Novi vrhunski materijali, pametne funkcije i promišljeni detalji poboljšavaju kabinu koja pruža najsavremeniji dizajn i praktičnost u svakoj dimenziji.

Velika pažnja je posvećena kvalitetu ergonomskih i taktilnih prekidača i dugmadi radi utiska visokog kvaliteta. Istraživanje kupaca jasno je pokazalo da kupci preferiraju osnovne funkcije jednostavne za korišćenje, tako da X-Trail ima jednostavne, intuitivne kontrole grejanja/klimatizacije kao i dugmad koja upravljaju funkcijama središnjeg ekrana, kao što su audio i navigacija.

Gornji nivo plutajuće centralne konzole sadrži e-menjač, birač načina vožnje i dvostruke držače za čaše, kao i 15w bežičnu podlogu za punjenje pametnih telefona. Podloga za punjenje aktivno puni vaš telefon, dok slične funkcije samo osiguravaju da se baterija vašeg telefona ne isprazni.  Tu je i kombinovani naslon za laktove za putnike na prednjim sedištima sa “leptir” otvaranjem, koje otkriva dubok prostor za odlaganje dragocenosti. Bočni elementi za otvaranje omogućavaju lak pristup za odlaganje putnicima na zadnjim sedištima, za razliku od poklopca sa šarkama pozadi.

Odozdo, gornji nivo plutajuće konzole je prostor za odlaganje predmeta kao što su torba ili tablet. Olakšava odlaganje manjih predmeta i stvara optimalno iskorišćenje prostora, jer u porodičnom automobilu nikada ne možete imati dovoljno prostora za odlaganje.

Stvarajući opuštajuće i prijatno okruženje, novo belo ambijentalno osvetljenje koristi se u celoj kabini, a njegova ujednačenost daje vrhunski harmoničan utisak.

 

Praktičan i fleksibilan

Da biste olakšali utovar stvari, instaliranje dečijeg sedišta ili se udobno smestili u automobilu, pristup sedištima u drugom redu sada je još pristupačniji zahvaljujući zadnjim putničkim vratima koja se otvaraju skoro do 90 stepeni.

Drugi red sedišta se deli u odnosu 60:40, a tu je i središnji otvor tako da se dugački predmeti kao što su skije mogu lako transportovati bez potrebe da se spusti bilo koji deo drugog reda sedišta. Drugi red sedišta takođe može da se pomera napred da bi se maksimizirao prostor prtljažnika i omogućio lak pristup trećem redu u konfiguraciji sa 7 sedišta.

Putnici u drugom redu su dobro zbrinuti zahvaljujući opciji namenskih kontrola za sistem grejanja/klimatizacije radi povećane udobnosti, što je od vitalnog značaja u porodičnom automobilu. Ključna komponenta koja obezbeđuje harmonično porodično putovanje je stabilno snabdevanje energijom za održavanje električnih uređaja. Za putnike u drugom redu tu je USB tipa-A i USB tipa-C. Roditelji beba i mališana će ceniti uključivanje integrisanih štitnika od sunca u zadnja putnička vrata koja nude zaštitu tokom sunčanih dana uz jednostavno rukovanje jednom rukom.

Zahvaljujući efikasnosti CMF-C platforme Alijanse, novi X-Trial je dostupan sa trećim redom putničkog prostora u prtljažniku. Pojedinačna sedišta, koja bez napora nestaju u podu, dizajnirana su da prime putnike visine do 160 cm, što ga svrstava među najizdašnijim u svom segmentu. Prostor je optimizovan kako bi putnici u trećem redu mogli da smeste noge ispod drugog reda sedišta.

Pristup trećem redu zahteva jednostavnu operaciju preklapanja prednjeg sedišta prema napred omogućavajući lak ulazak u treći red.

Kada se zadnja dva sedišta ne koriste, oslobođen prostor prtljažnika stavlja X-Trail među prvima u svojoj kategoriji kada je u pitanju prtljažni prostor sa ukupnim kapacitetom od 585 litara, što je povećanje za 20 litara, zahvaljujući najboljoj dužini poda u klasi a takođe i širini kabine. Poboljšanja prostora za prtljag čine utovar lakšim, a skladištenje malih predmeta praktičnijim. Pored toga, modularnost dva panela za prtljag nudi 16 različitih rasporeda za optimalno korišćenje prostora.

Električna vrata prtljažnika čine lak pristup prtljažniku kada su ruke sve samo ne slobodne. Na verziji sa pet sedišta, sistem fleksibilnog prtljažnika ostaje i unapređen je za novi model preoblikovanim panelima kao i izdržljivim tepihom sa tkaninom na jednoj strani i plastikom na drugoj koja se lako čisti.

 

CMF-C platforma

Kao i potpuno novi Qashqai u Nissanovoj evropskoj liniji, potpuno novi X-Trail je zasnovan na CMF-C platformi Alijanse koja predstavlja najsavremeniju automobilsku strukturu i tehnološku arhitekturu.

Što se tiče konstrukcije, karoserija u beloj boji koristi više laganih materijala kao i napredne tehnike utiskivanja i zavarivanja za povećanje čvrstine, ali i smanjenje težine. Po prvi put, zadnja hečbek vrata na X-Trailu sada su napravljena od kompozitnog materijala.

Prednja i zadnja vrata, prednji blatobrani i poklopac motora, sada su izrađeni od aluminijuma.

Ovo pruža sofisticiranost, udobnost vožnje i odziv karakterističan za viši segment, plus izuzetnu sigurnost u slučaju nesreće – kao i povećanu korist od ukupne efikasnosti automobila.

 

Novi dizajn sistema vešanja i upravljanja

Potpuno novi X-Trail će i dalje nastaviti da pruža zadovoljavajuće iskustvo vožnje – u skladu sa svojom reputacijom sofisticiranog i svestranog automobila, a osim toga, prijatnog za vožnju krivudavim putevima.

Zahvaljujući CMF-C platformi, novi X-Trail ima nadograđene Macpherson pudupirače postavljene na prednjoj strani. Zadnje vešanje je napredna multi-link postavka.

Postavka servo upravljača je nadograđena, nudeći poboljšan odziv, bolji osećaj oko središnjeg dela i smanjeno trenje.

 

Povezana kontrola sa 35 inča infotainmenta

Da bi poboljšao udobnost i učinio vožnju zabavnijom, potpuno novi X-Trail nudi napredni infotainment sistem sa širokim spektrom povezanih usluga uključujući integraciju pametnih telefona bez napora, WiFi u automobilu za do sedam uređaja i usluge NissanConnect kao i namensku aplikaciju za kontrolu i praćenje vozila.

Veći, 12.3-inčni ekran visoke rezolucije NissanConnect je digitalni pristup navigaciji, postavkama za zabavu i vozilo, a kompatibilan je sa sistemima Android Auto® i Apple CarPlay®. Takođe je predstavljen i bežični Apple CarPlay®.

Novi, potpuno elektronski 12.3-inčni TFT multi-informacioni ekran visoke rezolucije nudi izbor konfigurabilnih izgleda za prikaz informacija o navigaciji, zabavi, saobraćaju ili vozilu, kojim se upravlja pomoću novog taktilnog prekidača na upravljaču. Tradicionalna “Kiriko” tekstura rezanog stakla takođe je dodata digitalnoj pozadini TFT-a – priznanje Nissanovom japanskom DNK.

Inovativni novi 10.8-inčni (tip vetrobransko staklo) Head-Up ekran (HUD) pruža najveću veličinu slike u segmentu. Ključna navigacija, pomoć vozaču i informacije projektuju se na vetrobransko staklo unutar vidnog polja vozača.

Veštine od kuće do automobila su kompatibilne sa uređajima Google Assistant i Amazon Alexa. Sistem podržava širok spektar komandi, uključujući mogućnost da vozači pošalju odredište navigaciji u automobilu govorom sa svog pametnog uređaja, što minimizira vreme potrebno za unos odredišta.

Preko aplikacije za pametni telefon NissanConnect Services, dostupne su brojne jedinstvene funkcije vozila kao što su daljinsko upravljanje sirenom i svetlima kao i daljinsko zaključavanje i otključavanje. Takođe se mogu podesiti pametna upozorenja uključujući brzinu, vreme i zonu sa aplikacijama koje obaveštavaju ako je vozilo prekoračilo zadate parametre. Kada su u vozilu, vozači mogu da aktiviraju funkciju glasovne kontrole kako bi lako koristili različite funkcije i opremu putem glasovne komande ne skrećući pogled sa puta.

Ako ne koriste navigaciju sa svog telefona, vozači mogu da pristupe 3D mapama i funkciji saobraćaj uživo, koji uključuju napredne navigacione funkcije kao što su bežično ažuriranje mapa, uslovi saobraćaja u realnom vremenu, Google prikaz ulica i cene goriva. Navigacija od vrata do vrata takođe je dostupna kroz aplikaciju uključujući funkciju pronađi moj automobil.

Povezivanje se proteže na sve putnike sa konzolom koja sada nudi USB priključke za punjenje sa USB-A i USB-C portovima.

Poboljšan sistem za pomoć u vožnji ProPILOT

Novi X-Trail je opremljen sledećom generacijom ProPILOT pomoći u vožnji koja donosi veću podršku vozaču u širem nizu okolnosti. Nazvan ProPILOT sa navigacijom Navi-link, sistem je dizajniran da smanji umor i stres tokom vožnje, a istovremeno je veoma intuitivan za korišćenje.

ProPILOT sa navigacijom Navi-link može da ubrza i koči vozilo unutar jedne trake na autoputu. Sistem može ubrzati vozilo do podešene brzine i koči do 0 km/h u gustom saobraćaju. Sistem može automatski da pokrene vozilo ako je mirovalo manje od tri sekunde, a saobraćaj ponovo krenuo.

Na novom Nissanu X-Trail, ažurirani sistem je sada u mogućnosti da prilagodi brzinu automobila u skladu sa dodatnim spoljnim okolnostima: kada automobil uđe u zonu ograničenja brzine na autoputu, sistem je u stanju da očita saobraćajne znake na putu i uzima u obzir podatke o ograničenju brzine navigacionog sistema da uspori X-Traila na odgovarajuću brzinu, što znači da vozač ne mora ručno podešavati brzinu tempomata.

Sistem može takođe da koristi podatke iz navigacionog sistema za podešavanje brzine prilikom približavanja krivinama ili izlaznim rampama užeg radijusa.

Pored toga, ProPILOT sa navigacijom Navi-link sada može da komunicira sa radarima za mrtve uglove X-Traila kako bi pomogao korekcijom ulaznih podataka za upravljanje da se spreči manevar promene vozne trake ako se u zoni mrtvog ugla nalazi vozilo.

Zahvaljujući novoj nadogradnji postojećeg upozorenja za detekciju pokretnih objekata, primenjuje se kočenje automobila do zaustavljanja ako se detektuje pokretni objekat ispred. A ako se tokom vožnje unazad detektuje automobil u pokretu ili nepokretni objekat, zaustaviće automobil.

 

Aktivna i pasivna sigurnost

Dodatna sigurnost dolazi u obliku Nissanovog inteligentnog kočenja unapred u hitnom slučaju sa funkcijom predviđanja. Zahvaljujući naprednoj radarskoj tehnologiji, senzori mogu očitati put ispred automobila kako bi otkrili ako vozilo iznenada zakoči. Sistem će aktivirati kočnice kako bi smanjio verovatnoću sudara.

Sigurnost noću je poboljšana ugradnjom napredne tehnologije prednjih svetala koja omogućava da svetlosna jedinica bude tanka, što pomaže aerodinamičkoj efikasnosti X-Traila, ali prilagođava oblik svog snopa u skladu sa saobraćajem koji se približava. Korišćenjem niza matričnih LED jedinica koje upravljaju smerom snopa, pojedinačna matrična LED svetla se deaktiviraju kada se detektuje nadolazeći saobraćaj, efikasno ostavljajući ostatak puta dobro osvetljenim, ali ne zaslepljujući vozača vozila koje se približava.

Još jedna funkcija paketa sigurnosnih tehnologija u kabini potpuno novog X-Traila je novi središnji vazdušni jastuk, koji se aktivira između dva prednja sedišta kako bi sprečio kontakt putnika u prvom redu u slučaju bočnog sudara. Središnji vazdušni jastuk dopunjuje vazdušne jastuke vozača i suvozača kao i bočne vazdušne jastuke i vazdušne zavese koji su standardno ugrađeni u potpuno novi X-Trail.

“Potpuno novi X-Trail je zamajac snage Nissanove inovativne tehnologije. Od e-POWER elektrifikovanog pogonskog sklopa koji daje nepogrešiv osećaj električne vožnje, sa trenutnim odzivom i pouzdanjem koje dolazi od našeg elektrifikovanog e-4ORCE sistema, do naprednih sistema pomoći vozaču dostupnih na svim nivoima opremljenosti i fleksibilnosti u unutrašnjosti – novi X-Trail je dizajniran i projektovan od temelja da zadovolji veoma zahtevne potrebe naših kupaca. Već više od 20 godina, X-Trail je sinonim za udobnost, praktičnost, sigurnost i poverenje. Dodajte intuitivnu tehnologiju i robustan dizajn, i uvereni smo da će novi X-Trail oponašati uspeh prethodnih generacija,” rekao je Leon Dorssers, regionalni viši potpredsednik za marketing i prodaju, Nissana AMIEO region.

 

Ambicija 2030

Elektrifikovani X-Trail dolazi na tržište ubrzo nakon predstavljanja 100% električnog krosovera Ariia, kompaktnog krosovera JUKE Hibrid i Qashqai e-POWER. Ovi novi elektrifikovani modeli dopunjuju 100% električne LGV modele Townstar i LEAF, koji su dugo bili deo Nissanovog asortimana, i odražavaju Nissanovu posvećenost elektrifikovanoj mobilnosti i održivosti.

Kao što je najavljeno u našoj dugoročnoj viziji i strategiji Nissan Ambition 2030, želimo da postanemo potpuno održiva kompanija fokusirana na čistiji, sigurniji svet čineći putovanje lakšim i dostupnijim širem krugu kupaca.

To će biti omogućeno zahvaljujući elektrifikovanoj mobilnosti s različitim mogućnostima odabira i doživljaja, povećanjem pristupačnosti i količine inovacija u mobilnosti kao i stvaranju globalnog ekosistema za mobilnost, pa i više od toga.

Tokom narednih 10 godina, Nissan će ponuditi uzbudljiva elektrifikovana vozila i tehnološke inovacije, dok će širiti svoje poslovanje na globalnom nivou kako bi postigao svoj cilj da do 2050. postane kompanija bez CO2 emisije.

 

e-POWER 1.5l VCR turbo ICE
Sedišta 5 7 5 7
Pogonski točkovi 2wd e-4ORCE 4wd 2wd
Najveća izlazna snaga (kW / KS) 150 / 204 157 / 213 157 / 213 120 / 163
Najveći izlazni obrtni moment (Nm) 330 FR 330 + RR 195 FR 330 + RR 195 300
Emisija CO2 u kombinovanom načinu vožnje WLTP CO2 (g / km) 131 – 134 143 – 145 146 – 148 161 – 164 164 – 166
Potrošnja goriva u kombinovanoj vožnji WLTP (l / 100 km) 5,8 – 5,9 6,3 – 6,4 6,4 – 6,5 7,1 – 7,2 7,2 – 7,4
Najveća brzina (km/h) 170 180 180 200
0-100 km/h (sek) 8,0 7,0 7,2 9,6

 

Nissan Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *