Izvanredna sedišta su isto tako karakteristična za Opel koliko je to kultna „munja“ na masci hladnjaka. Proizvođač iz Riselshajma nudi AGR sertifikovana (Aktion Gesunder Rücken e.V. – Kampanja za zdravija leđa) ergonomska sedišta za širok spektar modela, počev od Opel Crossland X krosovera iz B segmenta. Najnovije dostignuće u tehnologiji sedišta sa izvanrednom lateralnom podrškom i najboljim komforom za duga putovanja, sada slavi svoju premijeru u novoj sportskoj perjanici,
Opel Insigniji GSi i GSi Sports Toureru. AGR sertifikovana Opelova performantna sportska sedišta dolaze sa svim naprednim karakteristikama, već poznatim kada je reč o vrhunskim sedištima dostupnim za Insigniju. Integralno sedište u GSi modelu takođe poseduje funkcije ventilacije, grejanja i masaže, kao i podesive bočne jastučiće. Ove komponente su podržane visokim leđnim naslonom i integrisanim naslonom za glavu, za potrebe sportiste unutar Insignijine porodice. Pored toga, postavka trake pojasa u visini ramena je za primer – nije uobičajeno rešenje za integralna sportska sedišta. Kupci takođe mogu da biraju između dve premijum kombinacije kože, dok diskretni GSi logo ukrašava naslone.
Dužina, dubina, udobnost jastučića i ugao naslanjanja sedišta, koje izgleda kao kraljevska kobra spremna za napad, mogu biti podešavani električnim putem. Vazdušni jastučići četvorosmerne lumbalne podrške, uz varijabilnu bočnu potporu, takođe se aktiviraju električnim putem. Sva ova podešavanja mogu da se memorišu putem dugmeta – samo dubina sedišta mora biti podešena ručno. Ventilacija i grejanje su integrisani u jastučiće i leđni naslon. Pored toga, vozač može da uživa u masaži leđa. Ukupno gledajući, zbir sportskih atributa poput bočne podrške i komponenti komfora, čine novo performantno sedište jedinstvenom ponudom, razvijenom u kompetentnom centru za zdravo sedenje u Riselshajmu.
Prvo performantno sedište ultrasportskog izgleda u potpunosti delo jednog proizvođača automobila
Uobičajeno je da proizvođači automobila kupuju sportska integralna sedišta od specijalizovanih snabdevača. Međutim, potpuno je različit slučaj sa Opel Insignijom GSi. Tehnički razvojni centar može da se osloni na sjajnu ekspertizu kada je reč o strukturi sedišta. Koncept za drugu generaciju Insignije je predvideo modularni sistem integralnog, performantnog sedišta kao sam vrh ponude u svojoj klasi. On (modularni sistem) omogućava da svi atributi komfora budu zadržani u okviru rasnog sportskog sedišta. Osim toga, Opelov proizvod razvijen unutar kuće isporučuje i stilski izražajne detalje: ulazni otvori za pojas u visini ramena na naslonu sedišta izgledaju identično kao usisni otvori na prednjem delu Opel Insignije GSi i demonstriraju izvanrednu pažnju obraćenu na detalje.
Osnovna struktura performantnog sedišta takođe potiče iz Opela. Ključni čelični elementi su kreirani u fabrici u Kajzerslauternu. Ujedinjeni razvoj i proizvodnja novog sedišta u formi kadice takođe su rezultirali i značajnim smanjenjem mase. Dok sportsko sedište, bez bilo kakvih komponenti zaduženih za komfor u kojem uživa GSi, teži 28 kilograma u Corsi OPC, koja je na tržištu već par godina, novo integralno sedište sa svim funkcijama dodaje samo 26 kilograma na ukupnu masu Opel Insignije GSi.