U Beogradu je 3. oktobra svečano otvoren prvi Škoda city store. Digitalni prodajni salon se nalazi u prizemlju tržnog centra Galerija, a pored izloženih automobila i dodatne opreme, klijenti će u prijatnom i modernom ambijentu moći da konfigurišu svoj novi automobil. Ovaj city store je među prvim Škoda salonima ovog tipa u celom svetu. Ceremonija otvaranja je upriličena za medije i predstavnike velikih flotnih kupaca. Prisutnima se obratio predsednik kompanije Autočačak – Milenko Kostić, ali i regionalni menadžer za prodaju kompanije Škoda Auto – Michal Čižek. Takođe, obratili su se i ambasador Češke Republike, Tomaš Kuhta i ministar sporta, Zoran Gajić.
„Davne 1991. kada je kompanija Autočačak osnovana, ovako nešto bilo bi teško zamisliti, i to ne samo što tada tržni centri ovog tipa nisu ni postojali, već zato što je naša saradnja sa Škodom bila usmerena i posvećena kvalitetu brenda i iskrenoj predanosti da rastemo zajedno. Međutim, snovi su se ostvarili veći i lepši. Cifra od preko 100.000 prodatih automobila nastavlja da raste iz godine u godinu, prelazeći 20% udela na tržištu već godinama unazad. Otvaranje ovog salona predstavlja ulazak u novu fazu poslovanja“, rekao je vlasnik i predsednik kompanije Autočačak, Milenko Kostić.
„Želeo bih lično da se zahvalim gospodinu Kostić i njegovoj porodici za poverenje i podršku. Takođe, zahvalio bih se i Slobu Spasović i njegovom timu na odlično obavljenom poslu. I naravano, Škoda ne bi bila ovo što jeste da nije dilera i njhovog profesionalnog osoblja. Konačno, hvala Škoda kupcima koji su ukazali svoje poverenje brendu Škoda. Kompanija Škoda Auto je u procesu poslovne transformacije na tržištima širom sveta, a Autočačak, kao naš predstavnik na tržištu Srbije i Crne Gore je deo naše uspešne budućnosti“, istakao je regionalni menadžer za prodaju kompanije Škoda Auto, Michal Čižek.
Prisutnima se obratila njegova ekselencija, ambasador Češke Republike u Srbiji, Tomaš Kuhta koji je s ponosom govorio o odličnoj saradnji sa kompanijom Autočačak i o uspehu češkog automobilskog brenda u Srbiji.
„Uspeh jedne kompanije čini i njena društvena odgovornost, a kompanija Autočačak godinama unazad ulaže u sport. Svaki kupac Škoda automobila treba da zna da kupovinom automobila ovog brenda, ulaže u razvoj sporta“, naglasio je Zoran Gajić, ministar sporta.
Ovom prilikom su Ivan Knežević, generelni sekretar Odbojkaškog saveza Srbije i Slobo Spasović, direktor kompanije Autočačak, potpisali Ugovor kojim je produžena višegodišnja saradnja. Ivan Knežević je tim povodom u znak zahvalnosti za dosadašnju saradnju uručio Zahvalnicu direktoru kompanije.
ŠKODA Srbija