Pet zvezdica: ŠKODA daje prednost bezbednosti

Osiguravanje maksimalne moguće bezbednosti svojih vozila glavni je prioritet za ŠKODA AUTO, a to je i dugogodišnja tradicija: ŠKODA 100 L bilo je prvo dokumentovano vozilo koje je podvrgnuto crash testiranju pre 50 godina u Pragu-Ruzyně u tadašnjoj Čehoslovačkoj. Danas ŠKODA upravlja najsavremenijim postrojenjem za testiranje sudara u svom Polygon Test Centru sa sedištem u Úhelnicama, koji je 2020. godine sveobuhvatno proširen i čak je osvojio Crash Laboratory of the Year 2020 od Međunarodnog časopisa Automotive Testing Technology. Rezultati Euro NCAP referentnog testa i Global NCAP testa za sigurnost pri sudaru potvrđuju impresivne rezultate češkog proizvođača automobila; svih 15 novih ŠKODA modela predstavljenih od 2008. postiglo je najvišu ocenu od pet zvezdica. U 2021. aktuelni modeli FABIA i ENYAQ iV proglašeni su najsigurnijim vozilima u svojim klasama.

Johannes Neft, član uprave ŠKODA AUTO za tehnički razvoj, kaže: „U ŠKODA-i koristimo svu stručnost u tehničkom razvoju kako bismo dosledno poboljšali aktivnu i pasivnu bezbednost naših vozila. Čak i naši početni modeli nude brojne sisteme pomoći koji su obično dostupni samo u vozilima viših klasa. U isto vreme, naša najsavremenija laboratorija za sudare Polygon Úhelnice pruža idealno okruženje za sveobuhvatno testiranje sigurnosti naših modela. To nam omogućava da naša otkrića uključimo u razvoj vozila u vrlo ranoj fazi. Postizanje najviše ocene od pet zvezdica na NCAP referentnom testu i Globalnom NCAP testu za bezbednost pri sudaru za svih 15 ŠKODA modela testiranih od 2008. je izvanredan uspeh.“

Potpuna predanost optimalnoj aktivnoj i pasivnoj bezbednosti

ŠKODA je još jednom proširila svoju vrhunsku laboratoriju za sudare u centru za testiranje Polygon Úhelnice u blizini Mladá Boleslav kako bi osigurala najbolje moguće uslove testiranja. Međutim, testovi sudara sprovode se na području današnje Češke Republike već 50 godina; nakon prvog dokumentovanog testa u maju 1972. na ŠKODA 100 L, specijalizovano osoblje je kasnije osmislilo testove sudara.

 

ŠKODA Auto

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *