Škoda Auto poboljšava korisničko iskustvo integracijom “ChatGPT” u svoja vozila

Škoda Auto najavljuje integraciju ChatGPT chatbot-a baziranog na veštačkoj inteligenciji u svoju glasovnu asistenciju Laura. Ovaj važan korak će poboljšati iskustvo mnogih korisnika i olakšati svakodnevni život. Škoda modeli bazirani na MEB GP i MQB EVO platformama imaće koristi od ove nove karakteristike. Moći će da pristupe velikoj bazi podataka veštačke inteligencije i da im se sadržaj čita tokom vožnje. Ovu novu funkciju pokreće Cerence Chat Pro tehnološkog partnera Cerence Inc., koji nudi jedinstvenu integraciju ChatGPT-a za automobile. Lični podaci i podaci o vozilu zaštićeni su u svakom trenutku.

„Obogaćivanje Škoda glasovne asistencije veštačkom inteligencijom čini naše automobile još boljim svakodnevnim saputnikom. Vozači i putnici će imati jednostavan, verbalan pristup svetovima znanja dok putuju. Integracija ChatGPT-a u našu glasovnu asistenciju Lauru samo je najnoviji način na koji Škoda prilagođava naprednu tehnologiju za poboljšanje iskustva vožnje. Za vozača sve ostaje hands-free, a bezbednost podataka je prioritet. Uveren sam da će kupci ceniti ovu modernu novu karakteristiku.“

Klaus Zellmer, predsednik Uprave Škoda Auto

 

Nove funkcije za poboljšano iskustvo u vozilu
Novi chatbot će biti ponuđen zajedno s najnovijom generacijom infotainment sistema od sredine 2024. Biće dostupan u sledećim modelima koji se baziraju na platformama MEB GP i MQB EVO: odabrane verzije modela Škoda Enyaq, nova generacija modela Škoda Superb i Kodiaq i ažurirana Škoda Octavia. Omogućena od strane Cerence Chat Pro, integracija ChatGPT-a u glasovnu asistenciju Laura uvodi niz novih mogućnosti koje daleko prevazilaze prethodne glasovne naredbe. Glasovni asistent Laura može se koristiti, recimo, za upravljanje infotainmentom, navigacijom i klima uređajem i odgovaranje na pitanja na temu opšteg znanja. U budućnosti će AI pružati dodatne informacije kao odgovore na pitanja koja prevazilaze ovo kao deo svojih stalno rastućih mogućnosti. Ovo može biti od pomoći tokom putovanja automobilom: obogaćivanje razgovora, razjašnjavanje nedoumica, interakcija na intuitivnom jeziku, primanje informacija specifičnih za vozilo i još mnogo toga — koristi se potpuno bez ruku za još veću sigurnost za vozača i putnike.

Zaštita podataka kao glavni prioritet
Operacija ostaje jednostavna za vozača: glasovni asistent se aktivira sa „Ok, Laura“ ili pritiskom na odgovarajuće dugme na volanu. Ako Škoda sistem ne može da odgovori na zahtev, on se anonimno prosleđuje AI-u. ChatGPT ne pristupa podacima vozila ili ličnim podacima. Sve interakcije se odmah brišu nakon obrade kako bi se osigurao najviši standard zaštite podataka. Ova nova karakteristika takođe će biti dostupna u drugim modelima Volkswagen grupe.

 

Škoda Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *