Škoda Auto: Sistem kamera „Magic Eye“ brzo prepoznaje potrebe za održavanjem na montažnoj traci

Škoda Auto koristi prepoznavanje slike zasnovano na veštačkoj inteligenciji kako bi osigurala pravovremenu identifikaciju potreba za održavanjem na proizvodnoj traci. U glavnoj fabrici u Mladá Boleslav, Škoda FabLab je instalirala sistem koji kontinuirano nadzire opremu proizvodne trake. Povezan je sa računarom koji koristi veštačku inteligenciju (AI) za otkrivanje nepravilnosti u procesima i identifikovanje potrebnih radova na održavanju. Škoda Auto je tako jedna od prvih kompanija u Češkoj koja je koristila mogućnosti prediktivnog održavanja podržanog veštačkom inteligencijom.

Kamere na glavi iznad pokretne trake
Slike opreme i delova koji su podložni habanju, kao što su nosači, zavrtnji ili kablovi, snimaju kamere na glavi iznad pokretne trake. Čim računar zasnovan na veštačkoj inteligenciji povezan s kamerom otkrije nepravilnosti u procesu ili potrebu za radnjama održavanja, označava ih u realnom vremenu.

Stalne provere omogućavaju rano otkrivanje potrebnih mera održavanja
„Magic Eye“ trenutno poredi fotografije visoke preciznosti sa hiljadama sačuvanih slika. To mu omogućava otkrivanje odstupanja od optimalnih osnovnih uslova i identifikovanje izvora greške. Korišćenje plavog svetla osigurava da AI alat pouzdano razlikuje pukotine i ogrebotine i postavlja tačne dijagnoze. Osim toga, sistem kontinuirano proširuje svoju bazu znanja. Ako, na primer, pronađe istrošeni zavrtanj, to mesto označava kao mesto bez greške čim se deo zameni i ponovo proveri. Za procenu otkrivenih odstupanja sistem koristi informacije o nepravilnostima koje je identifikovao u prošlosti.

Trenutna upotreba na proizvodnoj traci za modele Enyaq iV i Octavia
Škoda koristi „Magic Eye“ u svojoj glavnoj fabrici u Mladá Boleslav, na proizvodnoj traci za modele Enyaq iV i Octavia. Time je Škoda Auto jedna od prvih kompanija u Češkoj koja koristi mogućnosti prediktivnog održavanja podržanog veštačkom inteligencijom.

Kako bi se omogućila dalja optimizacija sistema i ubrzala šira integracija na lokacijama Mladá Boleslav i Kvasiny, FabLab je simulirao deo proizvodne linije. Ova „arena za implementaciju“ može se koristiti za eksperimente s različitim postavkama kamere, konfigurisanje parametara sistema i simulaciju oštećenja na liniji za montažu.

Škoda Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *