Toyota povećala tržišni udeo u 2014. godini

Toyota je u Srbiji u 2014.godini ostvarila porast tržišnog udela, u uslovima ukupnog smanjena tržišta novih automobila.  Od početka godine, sa uključenim očekivanim rezultatom za decembar, prodato je ukupno 960 vozila.

“Mreža Toyota partnera u Srbiji u ovoj godini  ostvarila je rast ukupne prodaje od  gotovo 60% u odnosu na prošlu godinu, što je dovelo do porasta udela na tržištu novih automobila  koji je dostigao 5 % . U uslovima konstantnog pada prodaje novih vozila, ostvareni rezultat je još značajniji i veći. Fleksibilnost i spremnost na prilagođavanje tržišnim uslovima i sve zahtevnijim kupcima, doneli su i adekvatne rezultate”, izjavio je povodom godišnje konferencije za novinare Boban Radoičić, direktor Toyota Srbije.

Toyota je u protekloj godini lansirala potpuno novi Aygo, drugu generaciju malog gradskog automobila, modernog i upečatljivog izgleda. Njemu se pridružio i redizajnirani Yaris, koji je u prodaji od septembra.

toyota-Yaris-2014-exterior-tme-006-a-full_tcm-3038-188648

Yaris je već nekoliko godina unazad bio najprodavaniji model na našem tržištu, ali u 2014 godini tu titulu preuzeo je Auris, sa ukupnom prodajom od  221 (uključujući Auris TS i Auris Hibrid). Yaris je zauzeo  drugo mesto sa 193 prodata vozila, a  treće mesto dele Corolla i Rav4 sa prodajom od po 150 vozila.


“Hvala što vozite Toyotu”

Poslednjih dana decembra, Toyota će početi akciju “Hvala što vozite Toyotu” kojom će iskazati zahvalnost vlasnicima Toyota vozila na njihovoj vernosti.  Vernost marki Toyota je jedna od najvećih u odnosu na druge automobilske marke.

front-banner

Vozači Toyota vozila koja se budu kretala ulicama Beograda u poslednjim danima decembra i prvim danima januara 2015, biće u prilici da dobiju poklone iznenađenja, a u planu je da se akcija proširi i na druge gradove u toku sledeće godine.

 

Toyota Srbija PR

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *