Vlasnici Kia e-Nira u studiji J.D. Power najzadovoljniji svojim električnim vozilom

Kia e-Niro je osvojio 1. mesto među masovnim brendovima u najnovijoj studiji kompanije J.D. Power 2021 o iskustvima vlasnika električnih vozila (EVX Electric Vehicle Experience). Za potrebe studije je J.D. Power oko 10.000 vlasnika električnih vozila (EV) ispitivao o faktorima kao što su npr. troškovi vlasništva, domet baterije i užitak u vožnji, kako bi dobili ocenu verovatnoće ponovne kupovine i preporuke električnog vozila. Od ukupno raspoloživih 1000 bodova je Kia e-Niro među svim masovnim brendovima sakupio najviše bodova (782), na drugo mesto se plasirao Chevrolet Bolt (745), a na treće Hyundai Kona EV(743).

“To je još jedna važna nagrada za e-Niro i temelj uspešnog uticaja, koji ima na tržište električnih vozila još od lansiranja. Nije jednostavno biti lider na tržištu u ovom segmentu, ali to je upravo ono što e-Niro predstavlja–uz nulte emisije pruža izuzetne vozne osobine i high-tech unutrašnjost. Pored toga je e-Niro praktičan, funkcionalan i zabavan,” rekao je Jason Jeong, predsednik Kia Europe.

“Biti pobednik u kategoriji masovnih brendova u studiji EVX o zadovoljstvu vlasnika je potvrda dobrog prihvaćanja naših električnih vozila od strane kupaca, što nas usmerava u budućnost u kojoj ćemo – do 2025. godine – predstaviti 11 uzbudljivih električnih vozila nove generacije. Taj prelazak na elektrifikaciju ušao je u novu fazu, zato smo ponosni da smo na čelu kolone električnog momenta.”

Najnovije priznanje za e-Niro daje dodatnu težinu
Sa bogatom ponudom električnih vozila i gledanjem prema budućoj mobilnosti Kia ostvaruje svoj Plan S tokom kog će do 2025. godine investirati 25 milijardi dolara u buduću elektrifikaciju, usluge mobilnosti, povezivost i autonomnost.

Kia e-Niro otvara svet mogućnosti vozačima koje privlače popularni krosoveri, a koji ujedno žele sve prednosti, koje nude električni automobili. Saobrtnim momentom od395 Nm i 4 načina vožnje e-Nirov robustan električni pogon vozi vozače kuda žele–ne samo brzo nego i sa naprednom tehnologijom i povezivošću u stilizovanom paketu, koji se slaže sa svakim životnim stilom.

Američka studijaEVXo zadovoljstvu vlasnika, koju J. D. Power sprovodi zajedno samrežom punionicaPlugShare, postavlja standarde zadovoljstva po pitanju iskustava vlasnika električnih vozila. StudijaEVX meri zadovoljstvo vlasnika u segmentu premijskih i masovnih proizvođačana osnovu7 faktora: preciznostipreostalogstanjabaterije,raspoloživostijavnih punionica, dometa baterije, troškova vlasništva, užitka u vožnji, jednostavnosti punjenja kod kuće te kvaliteta i pouzdanostivozila. Ovogodišnja studija, koju su izvodili u oktobru i novembru 2020. godine, obuhvatila je 9.632 vlasnika baterijskih električnih vozila i plug-in hibridnih vozila kupljenih u period u od 2015 do 2021. godine.

 

KIA Motors

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *