Folksvagenov model “polo” osvojio je nagradu u kategoriji malih kompaktnih automobila, u Izboru za “Zlatni auto”, u organizaciji magazina “Auto Bild Srbija i Crna Gora”.
Prvi put u istoriji, magazin “Auto Bild” organizovao je Izbor za automobil godine za tržište Srbije, u kojem su za omiljene automobile glasali čitaoci magazina “Auto Bild SCG”, posetioci portala blic.rs, a zatim u drugom krugu i članovi stručnog žirija, predvođeni automobilskim asom Milošem Pavlovićem i nagrađivanim industrijskim dizajnerom Markom Lukovićem.
U Izboru se našlo 39 novih modela sa tržišta Srbije, a “polo” je nagradu osvojio u konkurenciji još pet konkurentskih automobila iz segmenta.
Najnovijim redizajnom „polo“ je značajno porastao. Ne toliko dimenzijama već opštim utiskom, kvalitetom enterijera i bogatstvom standardne i dodatne opreme koja je sada na nivou za klasu većih konkurenata, što je verovatno bio i presudan momenat kojim se rukovodila poblika, a zatim i članovi žirija.
Priznanje je u ime kompanije Porsche SCG primio g. Filip Mitrović, produkt menadžer, a trofej je uručio g. Nebojša Škero, direktor marketinga kompanije OMV i član žirija “Zlatnog auta”.
Porsche SCG PR