Alfa Romeo Giulia i Stelvio: „bezvremenski dizajn“

Novi Giulia i Stelvio upravo debituju. Ovi nagrađivani modeli osvojili su međunarodnu zajednicu zahvaljujući prepoznatljivoj izvrsnosti ovog brenda – savršena raspodela težine, najbolja dinamika vožnje u klasi, vrhunska tehnološka i pogonska rešenja – i bezvremenski dizajn koji čini svako Alfa Romeo vozilo dugotrajnim „umetničkim delom na točkovima.“ Danas, jedinstveni pristup lepoti italijanskog dizajna brenda Alfa Romeo postao je još zavodljiviji i moderniji na oba modela, sa stilskim intervencijama na prednjim delu, koja stvaraju jasan i snažan utisak srodnosti sa modelom Tonale. Novi Giulia i Stelvio postaju dostupni od februara 2023.

Novi izgled

Na prednjem delu novih model Giulia i Stelvio, maska hladnjaka, gde je postavljen logo, kao i niže rešetke dva glavna usisnika za vazduh dobile su jedinstven izgled koji predstavlja modernu interpretaciju poznate i upečatljive „Trilobo“ rešetke. Farovi zapravo čine glavni novi element u prednjem delu. Danas na oba modela debituju farovi „3+3“, sa 100% LED Adaptive Matrix svetlima. To stvara  snažan osećaj porodične bliskosti sa modelom Tonale i istovremeno podseća na jedan od poznatih elemenata brenda koji su uveli legendarni model Alfa Romeo SZ Zagato i konceptualni model Alfa Romeo Proteo. Tri modula čine jedinstven prednji deo novih modela Giulia i Stelvio i pružaju dnevno svetlo, dinamičan signal za skretanje koji obezbeđuje najbolje uslove osvetljenja zahvaljujući uvođenju dve sofisticirane tehnologije: „Adaptivni sistem prednjih svetala“, koji konstantno podešava oborena svetla na osnovu brzine i uslova vožnje, kao i „Tehnologija segmentovanih dugih svetala bez odsjaja“, koja u uslovima lošeg osvetljenja automatski detektuju oba smera saobraćaja kako bi se izbeglo zaslepljivanje drugih vozača, a za kraj, tu je i uređaj „Dobrodošli i doviđenja“, funkcija koja se uključi svaki put kada vozač zatvori ili otvori vrata automobila. Sve to znači više efikasnosti – u pogledu trajanja i uštede energije – i više bezbednosti zbog manje zamora očiju i većeg komfora pri vožnji. Raspored grupe zadnjih LED svetala, koji omogućava savršenu kombinaciju stila i sofisticiranih tehnologija, takođe je napravljen tako da naglasi sportski duh oba modela. Konkretno, nova Giulia ima nova zadnja svetla pokrivena staklom sa transparentnim finišom, dok svetla na novom modelu Stelvio imaju zadimljena stakla sa sjajnim crnim finišom.

Nova, potpuno digitalna instrument tabla

Novi Giulia i Stelvio su opremljeni najsavremenijom tehnologijom kako bi se omogućilo komforno i povezano iskustvo, dok u isto vreme pruža prepoznatljivo zadovoljstvo vožnje Alfa Romeo modela. Najvažnija promena može se uočiti na instrument tabli, sa njenim istorijskim „teleskopskim“ dizajnom. Sadrži novi, kompletno digitalni 12,3-inčni TFT ekran, gde je moguće pristupiti svim informacijama o vozilu i parametrima koji se odnose na tehnologije autonomne vožnje. Nadalje, klaster je dostupan u tri varijante: Evolved, Relax i Heritage. Evolved predstavlja budućnost dizajna brenda Alfa Romeo i koristi centralnu oblast ekrana, ali ipak zadržavajući dva poprečna dela. Relax je fokusiran na komfor, ne sadrži detaljne informacije o vozilu i ne prikazuje ta dva dela. Heritage je inspirisan legendarnim modelima brenda iz šezdesetih i sedamdesetih, sa upečatljivim detaljima kao što su obrnuti brojevi na kraju skale brzinometra.


NFT tehnologija i „Alfa Connect Services“

Novi Giulia i Stelvio su opremljeni fluidnim i intuitivnim Human Machine Interface (HMI) sistemom pomoću koga su sve funkcije pri ruci. Nadalje, sistem za informacije i zabavu garantuje sadržaj, funkcionalnost i „Alfa Connect Services“, u okviru koga se nudi više korisnih usluga za bezbednost i komfor, dizajniranih tako da se ažuriraju bežično. Na primer, funkcija „My Remote“ obuhvata različite usluge kao što je mogućnost kontrolisanja neke od funkcija vozila (otvaranje/zatvaranje vrata, treperava svetla) iz daljine pomoću pametnog telefona/pametnog sata. Počevši od danas, NFT (nezamenljivi tokeni) tehnologija je dostupna za nove modele Giulia i Stelvio – što predstavlja svetsku ekskluzivu u automobilskoj industriji, koju je italijanski brend započeo modelom Tonale i koja je danas dostupna za celokupnu gamu. Tehnologija je zasnovana na konceptu „blokčejn kartice“, šifrovanog i nepromenljivog digitalnog zapisa u kome se čuvaju glavne informacije o svakom vozilu. Ovaj upečatljivi element van automobila, koji se lako koristi i koji je održiv, dodatno naglašava inovativni karakter brenda Alfa Romeo. Po izboru klijenta, NFT generiše sertifikat gde se čuvaju podaci o životnom ciklusu vozila. Ovaj sertifikat može da se koristi kako bi se garantovala odgovarajuća očuvanost vozila i time se štiti njegova rezidualna vrednost. NFT sertifikat dodatno predstavlja potvrdu kredibilnosti što pomaže vlasniku/preprodavcu, ali takođe i dodatno ohrabruje kupca polovnog vozila.

Dinamika vožnje koja je najbolja u segmentu

Dinamika vožnje novih Alfa Romeo modela Giulia i Stelvio je ponovo najbolja u klasi u njihovim segmentima. Oni pružaju intenzivno iskustvo vožnje u autentičnom Alfa Romeo duhu, što podrazumeva odgovarajuću ravnotežu između italijanskog dizajna, vrhunskih motora, savršene raspodele težine, specijalnih tehnoloških rešenja i izvrsnog odnosa težine i snage. Suština današnjih i starijih modela brenda Alfa Romeo sadržana je u „magičnoj“ formuli koja je, od modela Tonale (simbola metamorfoze brenda), nastavila da redefiniše sportski duh za XXI vek tako da on obuhvata i održivost. Kako bi se postigao novi nivo efikasnog sportskog karaktera s visokim performansama, globalni italijanski brend može da se osloni na svoju poznatu izvrsnost. Sve što je potrebno je da sednete u nove modele Giulia i Stelvio kako biste razumeli da ste na putu u budućnost vožnje.

Lakoća i agilnost: savršeno i sportsko dinamično ponašanje modela Giulia i Stelvio podržano je upotrebom ultra-lakih materijala kao što je aluminijum (npr. korišćen je za osnovu motora) i ugljenika (npr. za kardansko vratilo), što je preuzeto direktno iz sveta trkanja.

Pogon na sva četiri točka sa Q4 tehnologijom: dizajnirana je tako da upravlja prianjanjem vozila na reaktivan i predvidiv način, kako bi se obezbedili najviši mogući nivoi performansi, efikasnosti i bezbednosti. Q4 tehnologija garantuje sve prednosti pogona na sva četiri točka i istovremeno garantuje smanjenu potrošnju goriva, reaktivnost i zadovoljstvo vožnje vozila sa pogonom na zadnjim točkovima. U srcu Q4 sistema je sistem Active Transfer Case (ATC) koji prati uslove prianjanja i radnje vozača u stvarnom vremenu kako bi obezbedio najbolje performanse.

Q4 sistem brenda Alfa Romeo omogućava vozilu da putuje u klasičnom režimu sa pogonom na zadnjim točkovima, ako se prianjanje guma približava krajnjoj vrednosti prianjanja, ili na zahtev vozača, može odmah da isporuči do 50% obrtnog momenta motora u prednje točkove za manje od 150ms, time sprečavajući proklizavanje točkova i obezbeđujući maksimalne performanse vozila i efikasnost vožnje.

Q2 mehanički samozaključavajući diferencijal: U okviru paketa Veloce, moguće je integrisati Q4 pogon na sva četiri točka sa Q2 mehaničkim samozaključavanjem, koje je takođe dostupno i na verzijama koje imaju samo pogon na zadnjim točkovima. Nezavisni blokirajući diferencijal unapređuje agilnost i sportski karakter, garantujući savršeno prianjanje radi bolje stabilnosti vozila u krivinama pri velikim brzinama, i većim bočnim ubrzanjem i vrhunskom bezbednošću pri mokrim ili klizavim uslovima puteva, time što su točkovi uvek pod kontrolom, i smanjujući proklizavanje.

Alfa Link vešanje: Vožnja Alfa Romeo vozila je nezaboravno iskustvo. To je usled ekskluzivne Alfa Link arhitekture vešanja. U prednjem delu, izabrano je vešanje sa duplom viljuškom sa poluvirtuelnom osovinom za skretanje (ekskluzivno za Alfa Romeo), čime se optimizuje efekat filtriranja i omogućava vozaču da skreće brzo i precizno sa nesputanom kontrolom. Pozadi, izabrano je rešenje sa više veza, sa četiri i po ruke – patent brenda Alfa Romeo – čime je obezbeđeno unapređeno upravljanje, u kombinaciji sa izvanrednim komforom. Kao ekskluziva u okviru specijalne serije Competizione, ugrađen je Alfa™ Active Suspension sistem, sa elektronski kontrolisanim sistemom za damping, koji se prilagođava uslovima vožnje od momenta do momenta, omogućavajući vozaču da izabere upravljanje sa većim performansama ili upravljanje prilagođeno komforu.

Integrisani sistem kočenja (IBS): elektromehanički sistem koji kombinuje kontrolu stabilnosti sa sistemom kočenja, garantujući momentalni odziv kočnica, smanjujući razdaljinu kočenja i omogućavajući značajnu optimizaciju težine. Korišćenje sistema za žično kočenje omogućava značajno smanjenje komponenti unutar komore motora, zamenjujući jedinstven uređaj sa jedinicom koja se sastoji od pumpe, kočnica na struju i ESP, što garantuje manje poduprte mase i veću agilnost vozila.

Pored toga, sjajnoj dinamici vožnje modela Giulia i Stelvio takođe doprinosi ekstremno direktan upravljač, koji je uparen sa 8-stepenim ZF automatskim prenosom sa automatskim papučicama za kvačilo, što garantuje vrhunsku kontrolu u krivinama. Za kraj, ali ne i najmanje važno, za savršenu ravnotežu između zadovoljstva u vožnji i sistema za podršku, novi modeli Giulia i Stelvio nude kompletan skup naprednih sistema za podršku vozaču (ADAS) sa funkcijama za autonomnu vožnju 2. nivoa. To znači da vozač može da prepusti vozilu kontrolu na ubrzavanjem, kočnicama i volanom u određenim uslovima pomoću elektronskih sistema koji zahtevaju stalan nadzor vozača. Ovi sistemi podržavaju vozača i pružaju veći komfor tokom dugih putovanja. Međutim, vozač mora u svakom slučaju da ima konstantnu kontrolu, uvek držeći ruke na volanu.

Jednostavna i intuitivna strategija za gamu

Novi modeli Giulia i Stelvio spajaju se na novoj logičkoj ravni koju je uveo Tonale, koji čini konfigurisanje vozila od strane kupaca još lakšim. Zapravo, dostupna su dva paketa opreme – Super i Ti – od kojih svaki ima upečatljive karakteristike kako bi se zadovoljili i najzahtevniji kupci. Paket opreme Super, početni model za jedinstveno Alfa Romeo iskustvo, može se prilagoditi primenom paketa Sprint, koji obuhvata razne sportske dodatke. Paket Ti, koji naglašava eleganciju i istaknuti karakter dva vozila, može se unaprediti paketom Veloce kako bi se postigle maksimalne performanse i sportski duh. Ne treba zaboraviti ni da imena Super, Sprint, Ti i Veloce imaju dug istorijat u okviru brenda Alfa Romeo. Dakle, postoji četiri različita paketa, od kojih svaki može da odgovori na potrebu kupca da se oseća kao da je jedno sa svojim vozilom. Konačno, novi Giulia i Stelvio nude značajne promene u pogledu motora: na svim modelima u gami, sada je dostupan i 160 CV dizel motor sa pogonom na zadnjim točkovima. Konačno, tu su i moćni benzinski motor od 280 KS sa pogonom na četiri točka i dizel motor od 210 KS.

NFT sertifikat za posebnu Competizione seriju, vrhunski izražaj performansi i stila

Da bi proslavio debitovanje novih modela Giulia i Stelvio, Alfa Romeo uvodi specijalnu seriju Competizione – autentičnu „koncentraciju“ stila koja će sigurno oduševiti Alfa Romeo zajednicu. Sa Veloce paketom koji je dostupan za svaki paket, prvo izdanje biće glavno u gami, a ističe se zbog ekskluzivne Moon Light mat sive boje i crnih čeljusti kočnica. Intenzivni sportski izgled novog modela Stelvio naglašen je 21-inčnim alu-felnama. Enterijeri se ističu zbog svojih Harman/Kardio audio sistema i table presvučene kožom, kao i sedišta sa crvenim šavovima. Konačno, ima zatamnjena stakla i znak Competizione na bočnim i prednjim naslonima za glavu. U okviru modela Competizione, ekskluzivni sistem vešanja Alfa Active Suspension NFT (nezamenljivi token) tehnologija su okviru standardnog paketa, što garantuje jedinstvenost svakog Competizione automobila i obezbeđuje njegovu originalnu konfiguraciju. U pitanju je najbolji izražaj suštine brenda Alfa Romeo u pogledu stila, performansi i tehnologije.

 

FCA Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *