Bestseler u klasi lakih komercijalnih vozila, Opel Vivaro

Još od premijere 2001., Opel Vivaro je jedan od najpopularnijih vanova u svom segmentu (do 2,9 tona dozvoljene ukupne mase, Van-D). Juče je, Opel/Vauxhall fabrika u Lutonu (Velika Britanija), postigla novi veliki uspeh u istoriji ovog fleksibilnog majstora dostave sa 750.000. Vivarom, koji je sišao sa proizvodne linije.

„Sedam stotina pedeset hiljada je impresivna brojka za Vivaro, posebno u ovom segmentu u kojem se vodi oštra tržišna borba“, rekao je Štefen Rašig (Steffen Raschig), direktor Komercijalnih vozila Opel/Vauxhalla. „Combo, Vivaro i Movano predstavljaju važan deo naše strategije rasta. Mi imamo za cilj da povećamo prodaju ovih modela za oko 80 odsto do 2022., od 83.000 lakih komercijalnih vozila prodatih 2013. do 150.000 jedinica planiranih za 2022.“, dodao je on. Vivaro je najbolje prodavano Opelovo lako komercijalno vozilo. On je odigrao glavnu ulogu u impresivnom povratku nemačkog proizvođača u ovaj sektor, a 2015. je bila godina rekorda: Prodaja Vivara je porasla za 38 odsto, tako da je ovaj model zabeležio najveći tržišni udeo i najveći udeo unutar segmenta, još od premijere 2001.

2016 04 06_Opel-Vivaro_750k-3

Vivaro može biti konfigurisan na taj način da ispuni svaku moguću namenu jednog lakog komercijalnog vozila a njegovu uspešan koncept, koji podrazumeva dostupnost različitih varijanti je pravi hit među kupcima: dostupan je kao dostavno vozilo, kombi, putnički van i model sa utovarnom platformom u različim konfiguracijama, što omogućava mnoge transformacije u zavisnosti od široke lepeze specifičnih profesionalnih zahteva. Vivaro takođe kombinuje funkcionalnost komercijalnog vozila sa prednostima u vidu mobilne kancelarije na točkovima, uz dizajn i komfor jednog putničkog automobila.

Nije samo Vivaro postigao veliki uspeh u 2015.: Opel/Vauxhall je prodao preko 100.000 komercijalih vozila prošle godine, što je porast od 24 odsto u odnosu na 2014. – značajno nadmašivši ukupan rast ovog tržišta, koje je poraslo za 9 odsto. Vivarovi „rođaci“ u segmentu lakih komercijalnih vozila, Movano i Combo, takođe su napredovali sa porastom prodaje od 27, odnosno 12 odsto. Movano je uspešno pratio standarde koje je postavio Vivaro i zabeležio je najveći tržišni udeo, najveći udeo u segmentu i najveći broj prodatih jedinica još od svoje premijere 1998.

 

Opel Srbija PR

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *