Borković blizu bodova u Moskvi

Srpski automobilista Dušan Borković ostao je na 15 bodova u generalnom plasmanu Svetskog šampionata turing automobila, pošto nije ostvario plasman na WTCC trkama u Moskvi.

Verovalo se da su pehovi jedina prepreka da Pančevac u debitantskoj sezoni u prestižnom FIA takmičenju ostvari još bolje rezultate. Realnost je, nažalost, drugačija.

Nedostatak sredstava i nepotpun budžet odrazili su se više nego bolno na Borkovićeve nastupe. Kulminacija se zbila u Rusiji, kada je zbog problema s poluosovinom Dušan  povredio ruku i s bolovima u ruci izvezao treninge i kvalifikacije. Njegov Chevrolet Cruze #98 nije izdržao i trku.

Borkoviću se posle nekoliko krugova potpuno blokirao automobil, zbog čega je nažalost udario klupskog kolegu iz NIS Petrol by Campos Racing tima Huga Valentea. Bio je to kraj vožnje u prvoj trci za Srbina, čiji automobil praktično nije mogao biti spremljen za drugu trku, pošto mehaničari po pravilima imaju samo 15 minuta da rade na automobilu između trka.

moskva 3

Uprkos svemu, Borković je startovao i u sledećoj trci, ali iz pit stopa zbog rada na automobilu. Iako mu je otpaospliter vrlo rano jer nije bilo vremena da se stavi nov i da se poprave ostali delovi za 15 minuta, nastavio je da vozi i s tom poteškoćom, odbijajući da se zaustavi. Spliter se pri svakom prolasku kroz startno-ciljnu ravninu čuo kao da se auto raspada. Impresivnom vožnjom pravio je sve bolje vreme i prestizao jednog po jednog po j konkurenta na stazi. Na kraju je završio na odličnom 11. mestu uprkos činjenici da je startovao iz boksa.

Naoko sitan problem pretvorio se u nerešiv pošto je Borković usled nedostatka finansija za testiranje došao u Rusiju s neotklonjenim nepravilnostima na automobilu, usled sudara u Austriji. Takve stvari se rešavaju upravo na testiranjima, a Borković to ne može da priušti.

Iza mene je opet interesantan vikend bez sportske sreće, ali kao i uvek, ostaću pozitivan. Na prvoj trci sam, iskren da budem, napravio grešku. Imao sam na početku trke par duela i iskrivio prednji trap. Automobil je počeo da blokira na kočenju zbog toga, pa sam nedugo zatim udario timskog kolegu velikom brzinom i uništio i njegov i svoj automobil – opisao je Borković detalje prve trke.

moskva 1

Usledila je borba s vremenom i pokušaj da se omogući start i na sledećoj trci, koja je odmah usledila.

– Nažalost, nismo uspeli da spremimo automobil za start u predviđenih 15 minuta, pa sam startovao iz pita, sa šest sekundi zakašnjenja za ostalima. Kad se uračuna i vreme provedeno tamo, ukupno sam izgubio 15-ak sekundi. Nisam imao prednji spliter, potrošio sam prednje gume, ali sam u jednom trenutku bio najbrži na stazi. To me je oduševilo s obzirom na vreme koje smo imali za pripremu automobila. Zahvaljujem se i ovom prilikom svojim mehaničarima iz Campos-a, mom NIS Petrol Racing timu i svim vernim navijačima – dodao je Borković.

moskva 2

Srpskog automobilistu očekuju nove dve trke u WTCC, a domaćin će 21. i 22. juna biti Belgija i čuvena staza Spa Frankoršamp, gde će se naći i baner sa zastavom Srbije #Support Serbija, što je nastavak Borkovićeve podrške poplavljenom stanovništvu.

– Pokazao sam i u Moskvi veliku brzinu, sad nas očekuje Belgija. Idemo dalje, pozitivno, s još više iskustva u cilju da ubuduće postižemo bolje rezultate. Moj tim radi naporno na budžetu, a ja ću nastaviti da dajem maksimum na stazi – poručio je za kraj Borković.

 

Dušan Borković PR

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.