Dan otvorenih vrata u Hondi

Kao što smo i najavili, juče od 10-15 časova, u Hondinom salonu na Novom Beogradu, organizovana je prezentacija modela Civic, Civic Tourer i CR-V kao i aktuelne akcije „Staro za novo“, uz mogućnost test vožnje svih navedenih modela. Svi zainteresovani mogli su odmah da dobiju procenu vrednosti svojih automobila i konkretnu ponudu za kupovinu nove Honde, po najpovoljnijim uslovima.

Veliki broj zainteresovanih posetio je salon već od 10 časova, dok je u 13h održana prezentacija. Naš reporter je stigao nešto ranije i prvo bio iznenađen što je u prtljažniku Civic-a pronašao veš mašinu.

_MG_2790

Ovo je odličan prikaz koliko je Civic funkcionalan automobil, u koji se zaista može spakovati puno toga, a da to ne utiče na komfor putnika. Magična sedišta omogućavaju smeštaj velikih predmeta, poput kofera, iza prednjih sedišta, što u većini automobila nije moguće.

Slična situacija je bila i u ostalim izloženim modelima, pa se tako u modelu Civic Tourer mogla pronaći saksija sa cvećem, dok je bicikl smešten u CR-V mada je za ovaj model i očekivano da može puno toga da se smesti u njega, pogotovo sa oborenim sedištima.

Kao što je i najavljeno, oko 13 časova počela je prezentacija. Svi zainteresovani imali su priliku da čuju mnoge detalje o Hondinim vozilima koji se inače retko gde mogu pročitati ili čuti. Neko bi možda rekao i da su sitnice u pitanju, ali u skladu sa izrekom „sitnice čine život“, sasvim je jasno da svaka od tih sitnica u Hondinim automobilima ima svoju svrhu i čini nam život lepšim, ugodnijim, ali i bezbednijim, što je kod Honde veoma bitno. Koliko se o svemu vodi računa kad je Honda u pitanju, jasno govori podatak da su za LED sijalice koje se koriste na svim novim modelima kao dnevno svetlo, testirali 47 različitih modela sijalica i odlučili se za jedan model koji se pokazao kao najtrajniji i najpouzdaniji.

Direktor prodaje, gospođa Jelena Rogan, upoznala je sve prisutne sa aktuelnom akcijom „Staro za novo“ koja važi do 20. decembra tekuće godine i omogućava vlasnicima starijih vozila da menjaju svoje vozilo za novu Hondu, uz određene uslove. Osnovni uslov je da je automobil kupljen u Srbiji i da nije prešao više od 150.000km, dok godište nije bitno. Pored izuzetno atraktivnih cena za kupovinu, nude se i odlični uslovi za finansiranje putem kredita ili lizinga, a Honda Srbija dodatno obezbeđuje benefite za sve one koji se odluče da kupe novu Hondu na ovaj način.

_MG_2784

Za sve modele vlada veliko interesovanje, a posebno za model Civic, kao i CR-V sa 1.6 dizel motorom odličnih karakteristika, o kojem smo pisali ranije. Nas je ovaj put zainteresovao Civic Tourer, pa smo iskoristili priliku za jednu kraću test vožnju.

 

Civic Tourer smo detaljno predstavili, a sada se ukazala prilika i da se kratko upoznamo sa njim „u četiri oka“. Iako se na prvi pogled čini da je u pitanju samo „produženi“ Civic, napominjemo da model Tourer ima neka jedinstvena rešenja, koja ga izdvajaju ne samo od hatchback verzije već i od svih ostalih automobila. Naime, Civic Tourer je prvo serijsko vozilo na svetu sa sistemom adaptivnih zadnjih amortizera. Između ostalog, to je jedan od razloga zbog kojeg je cenovno rangiran iznad Civic-a, a prvi utisci govore da je to opravdano.

_MG_2822

Ispod haube test vozila nalazi se dobro poznati 1.8 benzinski motor, o kojem nećemo detaljnije govoriti ovaj put. Svakako, odličan izbor za ovaj model, mada smo sigurni i da je 1.6 i-DTEC takođe sjajan, pa izbor zavisi od toga šta kupac više voli, ali i od mogućnosti jer se za dizel motor doplaćuje razlika od 2.000 evra.

Benzinski motor, snage 142KS, odlikuje izuzetno tih i miran rad motora, tako da se uključivanje Idle Stop sistema na semforu i ne primećuje, sem kada obratite pažnju. Ovaj sistem se može i isključiti pritiskom na taster, ali nismo primetili da je sistem iritirajući kao kod nekih drugih automobila, već radi gotovo neprimetno i lako se navikne na njega. Civic Tourer se kao i Civic vozi veoma lako, sve je pregledno i lako dostupno vozaču, a nema ni onog osećaja da se vozi veliki automobil pa je neophodno dodatno obratiti pažnju. Prilikom parkiranja senzori odlično detektuju prepreke, pa ni parkiranje nije problem iako preglednost iza vozila nije baš najbolja.

Opšti utisak je svakako jako dobar, ali obzirom da je vreme za test bilo dosta kratko, obećavamo da ćemo se uskoro družiti sa ovim modelom na duže pa ćemo moći detaljnije da ga ocenimo.

Za kraj, iako je sezona dvotočkaša prošla, ljubitelji motocikala mogu u Hondinom salonu da vide veliki izbor raznih modela, pa i da obave kupovinu za sledeću sezonu.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.