Flotna prodaja u velikom porastu. Hyundai Srbija isporučila prvih 10 od ukupno 24 vozila IONIQ 6 kompaniji AstraZeneca u saradnji sa ALD Automotive.

Ulaganja u saobraćajnu infrastrukturu sve više dobija na značaju u Srbiji, a jedini pravi dokazi su nam broj registrovanih električnih vozila. Usavršena tehnologija koja omogućava brže punjenje baterije, manju potrošnju i veći domet, doprinose većem interesovanju za ekološka vozila. Rezultat je i prodaja 24 vozila  modela IONIQ 6 kompaniji ALD Automotive za potrebe kompanije AstraZeneca, koja se obavezala da cela flotna vozila bude električna do 2025 godine. Vozila marke Hyudai IONIQ 6 od sada su sastavni deo voznog parka kompanije i sigurni smo da će i druge ekološki svesne kompanije slediti ovaj primer.

Prednost električnih automobila je jeftinije održavanje vozila i potrošnje energije, pa će, kako je najavljeno i cena vožnje ovim električnim automobilima biti niža.

IONIQ 6 sa autonomijom vožnje od 429 km do 614 km (sa baterijom 53 kWh ili 77,4 kWh), naprednim sistemima i tehnološkim inovacijama prepoznata je kao sigurno i bezbedno vozilo za potrebe kompanije u daljem razvoju.

Izuzetne električne performanse koje omugućavaju da se baterija od 10% do 80% napuni za samo 18 minuta su samo jedan od mnogih inovacija koje poseduje IONIQ 6.

Pogon na sva četiri točka i 325 KS omogućava ubrzanje od 5,1 s do 100 km/h.

“Srećni smo što velike korporacije prepoznaju kvalitet i pouzdanost naših vozila. IONIQ 6 je Svetski automobil godine 2023. i ne čudi što se velike kompanije odlučuju da u svoj vozni park uvrste IONIQ 6. Imali smo viziju da postavimo standard ekoloških vozila i siguran sam da smo u tome i uspeli. Kompanije se sve više okreću ka zelenoj budućnosti i Hyundai ima šta da ponudi”, rekao je menadžer flotne prodaje u kompanijia Hyundai Srbija, Aleksandar Petrović.

Pored IONIQ 6, Hyundai Srbija ima u ponudi IONIQ 5 koji je Svetski automobil godine 2022, novu Konu Electric koja svojim futurističkim izgledom i performansama opravdava epitet jednog od najprodavanijih električnih modela.

Podsetimo da je u februaru ove godine, kompanija Hyundai Srbija isporučila 24 vozila Kona Electric somborskom taxi udruženju 025.

Hyundai Motor Company globalno sprovodi strategiju da do 2045. godine sva vozila u ponudi budu sa nultom emisijom gasova. Rezultati prodaje kako globalno, tako i lokalno pokazuju da je sve veće interesovanje za električna vozila.

 

Hyundai Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *