Kia s rekordnom evropskom prodajom u trećem kvartalu

Kia Motors je po podacima udruženja evropskih proizvođača automobila ACEA u Evropi zabeležila rekordnu prodaju u trećem kvartalu.

Povećanje prodaje od 14 odsto u 2016.
Kia je do kraja septembra u Evropi prodala 337.595 vozila (članice EU i EFTA). To predstavlja rast od 14 odsto u odnosu na isti period lane, kada je u Evropi zabeleženo 295.140 novoregistrovanih vozila Kia. Dvocifreni rast Kije je inače veći od rasta evropskog tržišta, koje je poraslo za 8%.

Veći tržišni udeo
I Kijin tržišni udeo se povećao – sa prošlogodišnjih 2,7% skočio je na 2,9%. Michael Cole, glavni izvršni direktor Kia Motors Europe, o rezultatima je rekao: “U 2016. smo predstavili novosti u nekim segmentima, gde dosad nismo bili prisutni, a u nekim smo ojačali naš položaj. Svaki naš novi model doprinosi našoj boljoj prodaji i povećanju tržišnog udela u Evropi. Naš planirani godišnji rast prodaje smo već promenili sa 9 na 12 odsto, a polako se približavamo ostvarenju našeg srednjeročnog plana tržišnog udela od 3 odsto.”

Sportage ruši sve rekorde
Prodaja Sportaga veća je nego ikad pre – do kraja septembra je širom Evrope našao 110.358 novih vlasnika (36% više nego u istom periodu prošle godine). Sportage je tako dobro primljen kod kupaca da je već sada premašio celu prošlogodišnju prodaju u Evropi, kada je bilo prodatih 105.317 primeraka.

kia-niro-medium

Stranke dobro prihvatile nove modele Niro i Optima
Pored Sportaga odlično se iskazao i najnoviji model iz Kije – hibridni krosover Niro. Od početka leta do sredine oktobra ga je već dobilo oko 5.000 Evropljana, a još 15.000 kupaca čeka na isporuku koja je predviđena do kraja godine. Niro strankama pored praktičnosti i atraktivnog izgleda prostranog krosovera nudi i vrlo štedljiv hibridni motor s vrlo niskim emisijama CO2 (samo 88 g/km).

kia-optima-sportswagon-gt-wgmx3872-medium

Sportwagon kao dodatni vetar u Kijina leđa
Gama modela Optima na leto se proširila karavanskom varijantom Sportswagon, priključnim hibridom (Plug-in Hybrid) i sportskom varijantom GT, zbog čega je povećana prodaja Optime za 181% u odnosu na isti period prošle godine. Da za Optimu u Evropi dolaze još bolji dani bilo je jasno u septembru kada je stigao karavan, koji je od ukupno prodata 6.193 primerka predstavljao dve trećine (66%) svih Optima. Prema predviđanjima će nove varijante Optime značajno povećati Kijinu prodaju u segmentu D, pogotovo kod flotnih kupaca.

 

Kia Motors PR

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *