Kia Motors Mexico slavi prvu godišnjicu delovanja u toj zemlji. Pritom su za kraj godine najavili početak proizvodnje hibridnog Nira, namenjenog tamošnjem tržištu. Tako će Kia ponuditi svoje prvo hibridno vozilo u Meksiku i time raširiti svoju ponudu. Kia je zahvaljujući vrhunskom kvalitetu svojih inovativnih i atraktivnih modela u Meksiku ispunila sve svoje ciljeve. Kia je sa 34.517 prodatih vozila u zadnjih 12 meseci – toliko vremena brend tamo posluje – postala 9. najprodavaniji brend.
„Ova godina je za sve u Kiji bila puna izazova i izvanrednih dostignuća, jer smo premašili sva naša očekivanja,“ rekao je o rezultatima Seong Bae Kim, predsednik i izvršni direktor Kia Motors Mexico i dodao: „Veoma smo radosni i ponosni što smo ne samo premašili naše prve prodajne planove nego smo i uspješno postavili mrežu zastupnika širom zemlje, koji svim našim strankama pružaju vrhunske usluge.“
Jedan od Kijinih strateških stubova u toj zemlji sa 120 miliona stanovnika je stabilizacija prodajno-servisne mreže, koju čine 73 zastupnika, čime pokrivaju 94% državne teritorije. Kao deo proslave prve godišnjice je Kia, inače najstariji korejski proizvođač automobila, u rekordnom vremenu otvorila 25 novih zastupnika u 21 novom gradu.
Kia Motors Mexico u 2016. godini očekuje 45.000 prodatih vozila, što znači da će premašiti tržišni udeo od 3 posto. Time bi se Kia do kraja godine predstavila kao vrlo konkurentan brend sa 7-članom gamom modela (Sportage, Sorento, Forte (Cerato), Rio, Optima, Soul i Niro).
„Imamo vrlo uspešnu godinu. To je zaista neverovatno dostignuće u delatnosti, gde se nadmeće više od 40 brendova,” kazao je Horacio Chavez, direktor poslovanja Kia Motors Mexico i dodao: „Kako god, idemo ususret novim izazovima i svaki dan radimo na potvrđivanju kvaliteta našeg brenda s najboljim proizvodima i uslugama, a sve s ciljem postići tržišni udeo od 5 posto u naredne četiri godine.“
Kia Motors PR