U Grand Motors, istovremeno kada i kod drugih ovlašćenih uvoznika u Evropi, stigla su prva vozila iz sasvim nove generacije Transita, najvećih modela među lakim komercijalnim vozilima Ford.
Podsećanja radi, pre dve godine Ford je započeo temeljnu modernizaciju u programu lakih komercijalnih vozila – uvođenjem sasvim novih familija, koje su dobile i nove nazive, pa je oznaka Transit (bez drugih dodataka) rezervisana za najveće modele, ukupne mase od 2.900 do 4.700 kg, korisne nosivosti do 857 do 2.281 kg i zapremine tovarnog prostora od 9,5 do 15,1 kubni metar. Vozila u Transit familiji se nude s međuosovinskim rastojanjima od 3.300 i 3.750 mm, a pokreću ih tri moderna, ekonomična i agilna dizel motora od 2,2 litra sa 100, 125 ili 155 KS.
U Srbiji, kao i na većini evropskih tržišta, najtraženija Fordova laka komercijalna vozila su u van (furgon) verzijama. Otuda su prvi primerci novog Transita koji su stigli u Grand Motors upravo sa ovakvim tipom karoserije, i to u verzijama sa najvećom zapreminom tovarnog prostora od 15,1 m³ i korisnim nosivostima od 1.195, odnosno 2.281 kg – 350 LWB EF i 470 LWB EF. Za oba vozila je zajedničko to što su sa dužim međuosovinskim rastojanjem (3.750 mm) i sa pogonom na zadnje točkove (neke varijante Transita se mogu dobiti i s pogonom na prednje točkove). Transit 350 LWB EF pokreće motor od 125, a 470 LWB EF od 155 KS, oba motora su „sparena“ sa šestostepenim ručnim menjačem.
Prvi novi Transiti na srpskom tržištu se nude po promotivnim cenama, nižim za 1.990, odnosno 2.100 evra. Verzija 350 LWB EF ima trenutnu cenu od 22.220 evra bez PDV-a (budući da su ovo vozila koja se koriste za obavljanje delatnosti, PDV je povratan), dok 470 LWB EF uz promotivni popust košta 24.460 evra bez PDV-a. Obe verzije imaju paket opreme Trend.
Transite, kao i ostala Fordova nova laka komercijalna vozila, osim sasvim novog dizajna i mehanike, krasi i potpuno drugačija, automobilski, bogato i vrlo funkcionalno opremljena unutrašnjost. Recimo, u paketu Trend su, između ostalog putni kompjuter, grejači vetrobrana, senzor nivoa tečnosti za pranje vetrobrana, elektropodesiv, preklopni, grejani spoljni retrovizori s integrisanim pokazivačima pravca, prednja svetla za maglu, manuelna klima, kožom obloženi ručlica menjača i kolo upravljača, podešavanje sedišta vozača u lumbalnom delu, tempomat sa ograničivačem brzine, daljinsko centralno zaključavanje…. Kupac crvenog Transita sa naših fotografija (470 LWB EF) se opredelio još i za tahograf, prednje i zadnje parking senzore i kuku za vuču.
Ford Srbija PR