Opel je otkrio svoj novi kultni amblem, ‘Blitz’, koji će se pojaviti na svim budućim vozilima već od 2024. On će nastaviti da čini centralni element Opel Compass-a, jedne od glavnih karakteristika filozofije dizajna proizvođača automobila iz Riselshajma, dok istovremeno nastavlja da ponosno sedi u centru lica brenda Opel Vizor. Munja – ili „Blitz“ na nemačkom – usko je povezana sa strujom i idealan je amblem koji simbolizuje Opelov pristup eri elektromobilnosti.
„Naš „Blitz“ je aktuelniji nego ikada ranije. To ne samo da simbolizuje našu posvećenost demokratizaciji inovacija i mobilnosti, već takođe prenosi našu posvećenost da postanemo potpuno električni brend u Evropi do 2028. Ove godine ćemo već imati 15 elektrifikovanih modela u našem portfoliju i možemo sa ponosom reći da je Opel električni “, rekao je generalni direktor Opela Florian Huettl.
„Blitz je ikona naše odvažne i čiste filozofije. Oštar, samouvereni novi ‘Blitz’, preseca čisti noseći prsten, dajući našem amblemu progresivan, moderan izgled. Ponosno se nalazi u centru našeg kompasa, što je naš ključni princip grafičkog dizajna. Kompas je okosnica naših prednjih, zadnjih i unutrašnjih elemenata dizajna“, rekao je Mark Adams, Vice President dizajna.
Nemački proizvođač automobila postepeno će uvoditi novi ‘Blitz’ u svoj portfolio proizvoda u narednim godinama, počevši sa prvim serijskim vozilom koje će imati novi izgled 2024. godine. Međutim, izvršni direktor Opela Florian Huettl najavio je da će novi amblem biti istaknut već ove godine. “IAA Mobility je jedan od najvećih sajmova automobila na svetu i stoga savršena lokacija za ponosno predstavljanje novog „Blitz-a“ velikoj međunarodnoj publici. Štaviše, planiramo i brojna iznenađenja. Posetioci u Minhenu biće oduševljeni“, rekao je on.
Opel Srbija