Opelovi koreni datiraju iz perioda pre više od jednog veka. Njegov strastveni, nemački inženjering je sažet pod sloganom “Wir leben Autos” i predstavlja novi vodeći princip. Pomenuti slogan obuhvata mnogo više od reference na nemačku autoindustriju. Karakterišu ga ljubav, velika strast i snažne emocije koje su usmerene na svaki automobil ovog brenda. Opel nije samo jedan od vodećih evropskih proizvođača automobila, već platforma autoindustrije u kojoj se živi za automobile. Taj stil se može osetiti kroz pregršt Opelovih svrsishodnih performansi, fascinantnih inovacija, modernih i atraktivnih dizajna i enormnu energiju koju je osetio svako ko je imao dodira sa nekim modelom Opel automobila.
Samouvereni kadar iz kompanije Opel ima za cilj da, zahvaljujući entuzijazmu, posvećenosti, velikoj odgovornosti, fokusom na detalje, inovativnim i održivim načinima, pozitivno utiče ili unese dodatnu energiju na korisnike svog brenda, kako bi automobili bili više od prevoznog sredstva u budućnosti.
Kompanija Opel poseduje 11 fabrika i četiri razvojna i test centra u par evropskih zemalja, sa centralom u Riselshajmu. Opel i njegov britanski sestrinski brend Vauxhall zapošljavaju oko 37. 000 ljudi, te je logičan sled okolnosti bio da ovakve korporativne konstrukcije iznedre kvalitetne i raznovrsne automobile.
Ovom prilikom ćemo posebnu pažnju posvetiti jednom od Opelovih automobila. Reč je o modelu Opel Astra. Početkom 90-ih prvi put se predstavio Opel Astra F Caravan i slovio je za najprodavaniji Opelov model ikada. Opel je svojom pojavom Astre F krenuo u pohod na osvajanje tržišta autoindustrije, i reklo bi se ozbiljno konkurisao Golfu, koji je u ovoj klasi služio kao reper ostalima.
Narednih godina Opel Astra je širila svoju paletu modela. U novom milenijumu je plasirala kompletno pocinkovani novi model – Opel Astra G Caravan, zatim najbrži kompaktni karavan ikada – Astra OPC Caravan, potom tzv. pobednički koncept sa adaptivnim prednjim svetlima i ogibljenjem – Opel Astra H Caravan i najzad prvi Sports Tourer – Opel Astra J Sports Tourer. Kod modela Opel Astra J Sports Tourer, vajarstvo se sjedinilo sa nemačkom preciznošću, dokazano je da koristan automobil može biti i vizuelno lep, čime je otelotvorena nova dizajnerska filozofija brenda Opel.
Inovacije po pitanju funkcionalnosti i dizajna nisu manjkale, te pravu esenciju Opelovih modela predstavlja najnoviji – Opel Astra K Tourer, koji je svetsku premijeru imao na Međunarodnom salonu automobila u Ženevi, krajem 2015. godine. Benefiti ovog automobila odnose se ne samo na čistu efikasnost zahvaljujući ekskluzivnoj upotrebi nove generacije motora, već predstavljaju kvantni skok u razvoju. Astra je nastavila Opelovu tradiciju uvođenja sistema i tehnologija, do sada rezervisanih samo za luksuzne modele iz viših klasa, te se novi Sports Tourer ističe IntelliLux LED® matričnim osvetljenjem, u C segmentu vozila. Zahvaljujući svetlosnoj tehnologiji, nosilac najrenomiranijeg priznanja u automobilskoj industriji “Automobil godine 2016” je nova Opel Astra. koja je ovim priznanjem napravila uvertiru nove ere u Opelu.
Novi Sports Tourer je u Opelove prodajne salone širom Evrope izložen od aprila 2016. Vama jedino preostaje da razmislite da li je baš ovaj novajlija Vaš izbor i odaberete svog Opel lepotana.