Salon automobila – promoter svetske privrede

Približava se 20. mart i vreme kada treba da proverite zašto će Beogradski sajam biti „Mesto na kom muškarci plaču – od sreće“. Upravo tako glasi slogan Međunarodnog salona automobila, najstarije i najprestižnije izložbe automobilske industrije na ovim prostorima, koja će biti održana od 20. do 29. marta, najavljeno je na konferenciji za novinare.

U istom terminu sa 52. automobilskom smotrom održava se i Međunarodni sajam motocikala i bicikala – MOTOPASSION, deveti po redu. U halama 1, 2, 3, 4 i 5, na prostoru od 35 hiljada kvadra, predstaviće se više od 400 izlagača – proizvođača, uvoznika i distributera iz 26 zemalja, koji posluju na našem tržištu. Na Sajmu učestvuju i banke, leasing kompanije i osiguravajuća društva.

Prema rečima Zorana Lupšića, organizatora Salona automobila,  Beogradski sajam će i ovog proleća prirediti izuzetan sajamski spektakl i pravi praznik za ljubitelje automobila u saradnji sa strateškim partnerima – Udruženjem proizvođača drumskih vozila Srbije, Srpskom asocijacijom uvoznika vozila i delova i generalnim sponzorom – kompanijom DDOR.

bg 2015 msa
Posetiocima Međunarodnog salona automobila, stručnoj i širokoj publici, biće predstavljeno 50-ak premijera automobila, od kojih će, kao i svake godine, najveću pažnju privući modeli koji u Beograd dolaze sa tek završenog ženevskog Salona automobila.

Posle desetogodišnjeg programskog razdvajanja sajmova putničkih i privrednih vozila na dve manifestacije, koje su se u proteklom periodu naizmenično smenjivale pod pokroviteljstvom i po kalendaru asocijacije OICA, od ovogodišnje smotre Sajam automobila će svake godine obuhvatati sve vidove drumskog saobraćaja.

Na MOTOPASSION-u, posetioci će imati zadovoljstvo da prisustvuju premijeri velikog broja novih modela dvotočkaša na našem tržištu, ali i da pogledaju brojne već afirmisane modele motocikala. Pripremljena je i bogata ponuda dodatne opreme za motore i motocikliste.

Tradicionalno prisustvo svih svetskih lidera u industriji auto delova, garažno servisne opreme i prateće industrije učiniće ambijent i atmosferu ovog segmenta priredbe najdinamičnijim u poslovnom smislu.

Kroz različite zabavne i nagradne sadržaje Beogradski sajam je uspeo širokoj publici dodatno da približi ove dve manifestacije, a poslovnim posetiocima namenjeni su sadržaji iz stručnog pratećeg programa.

Pripremljena je i nagradna igra u kojoj će najsrećniji i najveštiji takmičari osvojiti dva automobila.

Izbor za MISS, Family day, ocenjivanje i nagrađivanje najuspešnijih učesnika, tradicionalno su prateće manifestacije koje skreću najveću medijsku pažnju.

Miloš Petrović, Ministarstvo privrede Republike Srbije:

– Beogradski sajam je promoter svetske privrede, tako da je cilj Ministarstva da ga podrži, zajedno sa svim kompanijama i partnerima koji na njemu izlažu. Sajam automobila predstavlja promociju automobilskog biznisa, a koliko je ovo tržište važno govori podatak da u Srbiji 20 kompanija zastupa 35 automobilskih brendova. U poslednjih desetak godina kod nas je najviše novca uloženo upravo u ovu privrednu granu – 1,97 milijardi evra, a realizovano je 58 projekata.

Đorđe Nestorović, Udruženje proizvođača drumskih vozila Srbije:

– Svojevremeno smo godišnje proizvodili 250 hiljada putničkih i teretnih vozila, ali se proizvođači sada ne nalaze u najboljoj situaciji. Platili smo danak tranziciji i privatizaciji i preživljavamo teške trenutke. Pošto privreda nije u nekoj naročitoj kondiciji, potrebno je da joj se posveti posebna pažnja i ozbiljno planiranje poteza. Trenutno, na primer, ima desetak zainteresovanih kupaca za Zastava kamione. Šanse se ne smeju propuštati i takvi poslovi se moraju brzo realizovati.

Milan Vukasović, Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova:

– Uprkos krizi koja traje već sedam godina, na beogradskom Salonu automobila pojaviće se praktično svi brendovi. Sve što je bitno u automobilskom svetu pravo iz Ženeve sa Salona automobila stiže na Beogradski sajam. Prošle godine prodato je 19.600 novih automobila, što je najmanji broj od početka krize. Uslovi za uvoz automobila se moraju relaksirati, jer ni najjači brendovi u ovom poslu ne mogu da opstanu bez pomoći državnih i finansijskih institucija. Do sada se vodila pojedinačna komercijalna borba, ali ako želimo kompletnu i uspešnu automobilsku industriju mora se nešto organizovano preduzeti.

Siniša Pratljačić, DDOR Novi Sad, regionalni direktor Beograd:

– DDOR Novi Sad je ponosan na tradicionalno poslovno partnerstvo sa Beogradskim sajmom i generalno sponzorstvo Salona automobila. Pod sloganom „Osigurajte pravo prvenstva“ za ovogodišnju manifestaciju smo pripremili niz promotivnih aktivnosti. Posetioce očekuju brojni popusti za sve vrste osiguranja, a u saradnji sa svojim partnerima (KIA i SAT Media Group) najveštijem posetiocu uručićemo novi model automobila KIA PRO CEED.

 

SERVISNE INFORMACIJE

Svečano otvaranje Salona automobila i MOTOPASSION-a je u petak, 20. marta u 11 časova. Radno vreme Sajma je od 10 do 20 časova.

Cena ulaznica je nepromenjena već godinama, tako da pojedinačne koštaju 300 dinara, grupne ulaznice su 200, a grupne ulaznice za đake i studente su 150 dinara (grupne ulaznice važe za uz overen spisak za najmanje 20 osoba). Parking se plaća 100 dinara na sat. Dnevna cena parking karte je 500 dinara.

Već tradicionalni „Family day“ zakazan je za četvrtak, 26. mart. Toga dana roditelji sa decom do 16 godina Sajam mogu obići uz porodičnu ulaznicu od 500 dinara.

 

Beogradski sajam

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.