SEAT prodaja porasla za 25% u tri godine

U okviru ovogodišnjeg skupa „Encuentros SEAT“, španska marka svodi bilans: 2015. je SEAT S.A. prodao više od 400.000 vozila i time u roku od tri godine povećao prodaju za 25 procenata. Kako bi i ubuduće ostvario rast prodaje, SEAT će ove godine tržištu predstaviti prvi kompaktni SUV u istoriji kompanije, čime će i dalje ostati veran faktoru uspeha „kvalitetu“.

SEAT je 2015. godinu okončao s povećanjem prodaje treću godinu zaredom. Po prvi put je od 2007. u jednoj godini prodato više od 400 000 vozila (400 037; +2.4%), što je jednako rastu od 25 procenata još od 2012. godine (321 000 vozila). Ovo je najbolji prodajni rezultat u poslednjih osam godina.

SetRatioSize900650-Martorellfacilities

Pod naslovom “Kvalitet: faktor uspeha španske industrije”, predsednik Upravnog odbora marke SEAT S.A. Luka de Meo (Luca de Meo) jutros je predstavio rezultate na skupu povodom prvog izdanja “Encuentros SEAT” u 2016. godini. Porast prodaje rezultat je oporavka tržišta u Španiji (77 200 vozila; +14.3%) i Italiji (15 900; +22.1%), petog uzastopnog rasta u Njemačkoj (87 800; +3.8%) i uspeha na tržištu Meksika (24 100; +13.2%), koji je ujedno i četvrti uspeh po veličini za SEAT. Osim toga marka SEAT je postigla svoj do sada najbolji prodajni rezultat u državama kao što su Švajcarska, Češka Republika, Danska, Turska, Izrael, Tunis i Maroko.

SetRatioSize900650-12-SEAT-Leon-TGi

Gledajući modele, prodaja Leona porasla je za 4,4% (ukupno: 160 900 vozila), koji je ponovo bio najprodavaniji model marke SEAT. Međutim, Alhambra je postigla najveći porast (17,2 %) i time drugi najbolji prodajni rezultat u svojoj istoriji (27 000). Ibiza je takođe napredovala, uz porast od 2,4%, što ukupno iznosi 153 600 isporučenih vozila.

Porast prodaje, uz uspeh modela Audi Q3, povećao je proizvodnju u Martorelu (Martorell) za 7,8% (ukupno: 477 077 vozila), postigavši tako najveći broj od 2001. godine. Pogon u Martorelu proizvodi najviše vozila u Španiji i beleži rast šestu godinu zaredom. U periodu između 2009. i 2015. godine proizvodnja je porasla za 60%.

Kada je reč o 2016. godini, Luka de Meo je naveo da će “najvažniji trenutak godine biti predstavljanje prvog kompaktnog SUV-a u istoriji marke”, koji u Srbiju stiže na jesen. Tokom 2016. i 2017. godine pridružiće mu se još tri nova modela. “SUV je na putu da postane treći veliki oslonac marke SEAT, zajedno sa modelima Leon i Ibiza, što će nam omogućiti pokrivanje najbrže rastućeg segmenta proteklih godina”, rekao je predsednik Upravnog odbora marke SEAT.

SetRatioSize900650-ESC9893

Kvalitet – faktor uspeha

U nastavku, Žoakin Sera (Joaquín Serra), direktor odeljenja za kvalitet marke SEAT, u svojoj prezentaciji je istakao da u ostvarivanju odličnog kvaliteta leže mogućnosti za poboljšanje konkurentnosti marke. “Dizajn, kvalitet i ekonomičnost ključni su elementi. Odeljenje za kvalitet je uključeno u celokupni ciklus proizvodnje automobila, od dizajna i razvoja vozila do proizvodnje komponenti kod dobavljača i domaće proizvodnje, pa sve do postprodajnih usluga. Izazov za čitav tim ljudi odgovornih za kvalitet je da SEAT postane prepoznatljiva marka sa izuzetnim proizvodnim kvalitetom”

Seat Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *