TAG Heuer i Abarth limitirana serija !

Povodom Sajma automobila u Briselu 2016. godine Tag Heuer je na press konferenciji 12. januara predstavio automobil “Abarth Competizione by TAG Heuer“ specijalnu seriju „595 Competizione by TAG Heuer“ limitirane serije od samo 30 primeraka.

Ovo je model koji slavi dinamiku Tag Heuer satova i Abarth brenda. Svaki automobil ima ugraviran Carrera Chronograph TAG Heuer, a konstrukcija samog automobila razvijena je u saradnji sa vrhunskim timom „Garage Italia Customs“. Sam automobil je inspirisan sportskim i elegantnim luksuznim satom i dostupan je u svim Abarth prodavnicama širom Belgije i Luksemburga.

Saradnja je ostvarena pod vođstvom direktora Tag Heuera, Žan Klod Bivera i vlasnika divizije satova LVMH, a realizacija je izvedena u saradnji sa Garage Customs Italia kojom je rukovodio Lapo Elkan. Tako je stvoren najsavršeniji model Abarth automobila.

Njegov 1.4 litarski motor razvija snagu od 180 konjskih snaga i 250 nm obrtnog momenta zahvaljujući novoj turbini i Record Monza izduvnom sistemu.

Abarth-TagHeuer-BMS2016-1

Model „595 Competizione by TAG Heuer“ kreiran je za one koji su adrenalinski zavisnici i vole ubrzanje od 0 do 100km za samo 6.7 sekundi, a to mu obezbeđuju moćne i bezbedne kočnice Brembo sistema. Ovo je inače prvo partnerstvo brenda Abarth takve vrste. Međutim automobilizam i moto trke su deo nasleđa ili takoreći genetike Tag Heuera. Da li je neophodno da apostrofiramo da je ovaj luksuzni švajcarski časovničarski brend podržavao najveće timove Formule 1, mnogobrojne sportiste, ostvario saradnju sa mnogim legendarnim brendovima automobila?-ć

Svako vozilo “prati” TAG Heuer Carrera automatic chronograph sat sa ugraviranim logom škorpiona.

Ova serija sadrži sledeću luksuznu opremu: specifičnu dvobojnu alumnijumsku foliju, aluminijumske felne od 17 inča, crvena kočiona klješta, kožna crna sedišta, Interscope zvučni sistem, navigaciju, specifičnu identifikacionu pločicu sa oznakom limitrane serije, eksterne pločice sa oznakom Tag Heuer, kao i držač kjučeva Tag Heuer.

Automobil se isporučuje sa izvanrednim i ekskluzivnim TAG Heuer Carrera Automatic Chronograph satom prečnika 41 mm koji je opremljen tahometrom, a personalizovan je ekskluzivnim Abarth logom na brojčaniku 9, čuvenim škorpionom, koji je takođe ugraviran i na poleđini sata. Sedišta su izrađena od perforiranih kožnih remena sa crvenim šavovima koja asociraju na trkački um.

Abarth 595 „Competizione by TAG Heuer“ je limitirana serija izrađena u svega 30 primeraka pretežno namenjenih nemačkom tržištu, a dostupan je u verziji hatchback (bez gepeka) po ceni od 27,790 €.

Abarth – Sve veći brend: Abarth brend nastavlja da raste, sa više od 600 prodatih vozila u Belgiji od početka 2015. godine, što je povećanje od 56% u odnosu na prethodnu godinu. Abarth sada predstavlja 10% prodaje Fiata 500 na tržištu Belgije. Popularnost Abarth brenda ne prestaje da raste i sada već imaju 22 ovlašćena distributera širom Belgije i Luksemburga. Mopar podela FCA originalnih delova, dodatna oprema i servis za održavanje, pružaju dodatne mogućnosti Abarth vlasnicima. Nekoliko kompleta je dostupno za svakog vlasnika Abartha. Dakle, bilo da kupac želi da poveća performanse vozila, Record Monca je dostupan za rezervne delove. Koni FSD amortizeri ventili poboljšavaju upravljanje, dok će sistem Brembo kočnica Big Brake „usporiti“ ostale eventualne konkurente Abarth-a. Svi dodatna oprema može da se montira u odabranim franšiznim servisima koji pružaju održavanje.

TAG Heuer, švajcarski proizvođač satova, pionir je kada je u pitanju izrada časovnika još od 1860. godne. Od tada, Tag Heuer uvek pomera granice konstruišući neverovatne satove za one koji vole izazove. Ova tehnička stručnost pre svega ogleda se u izuzetnoj preciznosti posebno u stvaranju izuzetnih hronografa. Pod vođstvom Žan Klod Bivera, direktora brenda i predsednika LVMH divizije satova, svi modeli satova otkrivaju novu dinamiku. TAG Heuer je jedina časovničarska marka na svetu koja je u stanju da komunicira u četiri segmenta: umetnost, lifestyle, sport i nasleđe. Tag Heuer ambasadori, Red Bull trkački tim Formule 1, glumac Kris Hemsvort, živa fudbalska legenda Ronaldo, trendi IT devojka Kara Delevinj, ikone elektronske muzike Dejvid Geta i Martin Gariks, američki kvoterbek Tom Brejdi, Džeremi Lin, Li Jifeng, GEM… svi oni imaju zajedničke vrednosti ovog brenda, a to su želja za izazovima, ambicija i timski duh, što doprinosi da Tag Heuer prevazilazi klasičnu tradiciju časovničarske industrije. Tag Heuer moto „Dont Crack Under Pressure“, što znači „Ne pucaj pod pritiskom“, je više od obične tvrdnje: to je jednostavno stanje uma.

 

PR tekst

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *