Toyota Motor Europe (TME) je na ceremoniji u Kanu, Francuska, objavila pobednike ‘Ichiban’ evropskih nagrada za zadovoljstvo kupaca za 2013. godinu. Filozofija da je kupac na prvom mestu je oduvek ključan deo poslovanja Toyote. Na osnovu ovog principa, dodeljeno je ukupno 44 nagrade partnerima iz 32 zemlje, kao dokaz njihovih izuzetnih dostugnuća na polju zadovoljstva kupaca, kako u prodaji, tako i u postprodajnim uslugama.
Ocenjeni su rezultati približno 2.300 evropskih partnera prema veoma zahtevnim kriterijumima.
Toyota Centar Beograd nagrađen je za izuzetna dostignuća na polju zadovoljstva kupaca, kako u prodaji, tako i u postprodajnim uslugama. Nagradu je predao gospodin Didier Leroy, predsednik i generalni direktor kompanije Toyota Motor Europe, a primio ju je gospodin Miladin Vrbaški, generalni direktor kompanije Toyota Centar Beograd.
Govoreći na ceremoniji dodele nagrada, Didier Leroy, predsednik i generalni direktor TME, je rekao: „Odlična usluga se podrazumeva. Ličnim kontaktom, oči u oči, obračamo posebnu pažnju na potrebe i zahteve svakog kupca, individualno. Uz proizvode i usluge koji izazivaju emocije, moramo dopreti do srca svakog kupca.“
„Ichiban“ je japanska reč izvedena iz „Okyakusama Ichiban“ što znači „kupac na prvom mestu“, gde „Ichiban“ znači „prvi“ ili „broj jedan“. Od kada je 2007. ustanovljena godišnja „Ichiban“ nagrada Toyote Motor Europe, zadovoljstvo kupaca kod Toyotinih partnera je povećano za 47,5% u prodaji i 40% u postprodaji, a prema internom istraživanju zadovoljstva Toyotnih kupaca, sprovedenom u Evropi.
Toyota Srbija PR