Twingo slavi 30. rođendan i u tu čast Renault pokreće kampanju „Reinvent Twingo“

Okretan, kompaktan i pristupačan, Twingo savršeno odražava Renaultov koncept vozila za život (fr. voitures à vivre). Razigran, zabavan, vedar, praktičan i svestran… Brojne su ideje o Twingu, ali to ni ne čudi s obzirom da se uklapa u baš svaki životni stil!

Renault sada poziva javnost da uz pomoć veštačke inteligencije iznova kreira ovaj legendarni model. Prijavljene digitalne kreacije će se zatim koristiti za kreiranje pravog konceptnog automobila!

„Iako je nekada bila rezervisana samo za tehnološku elitu, veštačka inteligencija je sada dostupna svima u samo tri klika. Ova nova pristupačna tehnologija omogućava svima da pomere granice vlastite mašte. Uključivanjem najšire zajednice u ovaj kreativni proces želimo da odamo počast legendarnom Twingu. Uz pomoć veštačke i ljudske inteligencije ćemo proizvesti prvi konceptni automobil koji se direktno zasniva na dizajnerskim rešenjima javnosti”, dodao je Arnaud Belloni, direktor marketinga marke Renault na globalnom nivou.

 

BESPLATNI ALATI SU DOSTUPNI NA INTERNETU

U letu, pod vodom, u svemiru, izrađen od čokolade… Mogućnosti su neograničene! Od 1. februara do 31. mart 2023. šira javnost će imati priliku da stvori, zamisli i iznova osmisli Twingo uz pomoć generativnih alata zasnovanih na veštačkoj inteligenciji, kao što su Midjourney, Stable Diffusion i Dall‑E. Jednostavnim upisivanjem nekoliko ključnih reči, korisnici će moći da iskoriste ove visokoefikasne i lako pristupačne alate za generisanje slika kako bi stvorili neverovatna dizajnerska rešenja

Svoje kreacije će zatim moći da nam dostave tako što će ih podeliti na društvenoj mreži po vlastitom izboru uz navođenje hashtaga:

#ReinventTwingo

RENAULT POKREĆE INTERAKTIVNU KAMPANJU „REINVENT TWINGO”

Digitalna tehnologija predstavlja pravu vrednost u automobilskoj industriji, a Renault se i u tom području na brojne načine dokazuje kao pionir. Vrši vizuelne preglede na proizvodnoj liniji uz pomoć veštačke inteligencije, što omogućava veću reaktivnost i kvalitet proizvodnje, olakšava preventivno održavanje, optimizuje i prati potrošnju energije.

Sa novom kampanjom, brend jača svoju poziciju i postaje prvi proizvođač automobila koji kombinuje veštačku i ljudsku inteligenciju za proizvodnju konceptnog automobila. Prava Renaultlon!.

 

Renault Srbija

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *