Lakša, efikasnija, agilnija i komfornija – Nova Opel Astra predstavlja novi standard u kompaktnoj klasi automobila. Evropski automobil godine, dobitnik nagrade Zlatni volan, automobil godine u Srbiji sada je u ponudi za samo 13.590€. Tokom maja, posetioce tržnih centara širom Srbije očekuje prijatno iznenađenje.
Nova Opel Astra, biće izložena u brojnim tržnim centrima širom Srbije, kako bi svi zainteresovani mogli da se upoznaju sa njenim neverovatnim odlikama iz premijum klase i zakažu test vožnju.
Da stvari budu još bolje, kupce izloženih automobila u tržnim centrima čeka i vredan poklon – novi iPhone SE sa 16 GB memorije*!
Posetite naše promocije:
Aviv Park, Zrenjanin:07-08.05.2016.
Delta City, Beograd:13-15.05.2016.
TC Stadion, Beograd :13-15.05.2016.
Big Centar, Novi Sad:13-15.05.2016.
Stop.Shop.Čačak:13-15.05.2016.
Stop.Shop.Niš:13-15.05.2016.
SC Ušće, Beograd:16-18.05.2016.
SC Ušće, Beograd:27-29.05.2016.
*Po jedan iPhone SE je obezbeđen za svaku promotivnu lokaciju i bide dodeljen kao poklon samo kupcu izložene nove Astre.
Više o Astri
Štednja tamo gde je potrebna: Nova arhitektura
Nova Opel Astra zadovoljava sve ove zahteve zahvaljujući svom uspešnom „fitnes“ programu. U zavisnosti od modela i nivoa opreme, Astra je od 120 do 200 kg lakša u odnosu na predhodni model. Svaka komponenta je proverena po pitanju dizajna i upotrebe lakih materijala. Masa „školjke“ je smanjena za 20 odsto, sa 357 na 280 kilograma. Pored toga, dodatne mere primenjene na šasiji su rezultirale sa dodatnih 50 kilograma uštede, što uključuje upotrebu čelika visoke i izuzetno visoke čvrstoće i smanjene mase, kompaktnih podšasija, kao i redukovanje mase na prednjoj i zadnjoj osovini.
Samo najbolje: novi pogonski portfolio
Agregati u novoj Opel Astri podržavaju ovu tvrdnju. Ispod haube svake nove Astre, nalazi se po jedan član potpuno novog porfolija motora. Izlazna snaga ide u rasponu od 70kW/95 ks do 147 kw/200 ks. Dizel i benzinski motori sa zapreminom do 1,6 l imaju tri zajedničke osobine: kombinuju vrhusku efikasnost sa izuzetnim odzivom i kulturom rada.
Gde se atletski dizajn susreće sa prostranošću: Savršena Astrina simbioza
Evolucija filozofije Opelovog dizajna „Gde se vajarsko umeće susreće sa nemačkom preciznošću“, nameće da nova Astra privlači pažnju više novom, izraženijom atletskom pojavom, nego mišićavim izgledom. Najprimetniji dizajnerski element je podeljeni C stub, koji kreira impresiju plutajućeg krova. Igra svetlosti i senki je dodatno naglašena horizontalnom prečkom iznad logoa marke, koja povezuje zadnja svetla. Astra ne izgleda manja, ona jeste manja. Sa ukupnom dužinom od 4,37 metara, gotovo je pet centimetara kraća u odnosu na prethodni model. Sa visinom od 1,46 metara, takođe je i 2,6 cm niža. Sve ovo je imalo uticaj na aerodinamiku i efikasnost, jer koeficijent otpora vazduha nove Astre iznosi ispod 0,30.
Manja spolja ali veća unutra – Opelovi inženjeri su odgovorni za ovo uspešno ostvarivanje nemogućeg. Međuosovinsko rastojanje možda jeste smanjeno za dva centimetra, ali je količina prostora unutar vozila porasla. U kombinaciji sa novodizajniranim sedištima, putnici na zadnjoj klupi mogu da uživaju u dodatnih 35 milimetara prostora u pojasu kolena. Pored toga, udaljenost između prednjih i zadnjih sedišta je takođe povećana, što poboljšava komfor i osećaj prostranosti. Visokokvalitetan kokpit i instrument tabla uspešno prenose karakteristike dizajna spoljašnjosti u enterijer, na taj način kompletirajući uvođenje nove generacije stajlinga u novu Astru. Glavnu karakteristiku čine čiste površine, što se reflektuje manjim prisustvom kontrolnih prekidača i dugmića, uz veliki kolor displej osetljiv na dodir, koji se nalazi na vrhu centralnog grebena.
Sjajna konektivnost
Svi novi modeli se drže sledećeg principa: Opel je demokratizovao tehnologije i inovativne sisteme iz viših segmenata, Opel čini inovacije priuštivim. Nova generacija IntelliLink info-zabavnog sistema svoju premijeru proslavlja zajedno sa novom Astrom. Obzirom da je kompatibilan sa Android Auto i Apple CarPlay sistemima, u potpunosti uvodi svet mobilnih telefona u automobil, i u C segment vozila.
Premijum tehnologije u kategoriji kompaktnih automobila: IntelliLux LED® i „kompanija“
Ovo je apsolutni novitet i izuzetna bezbednosna komponenta u novoj Astri. Opel je patentirao revolucionarno, potpuno LED matriks osvetljenje nove generacije, koje obezbeđuje vožnju bez neželjenih „blicanja“ zbog dugih svetala, što je sistem po prvi put prisutan u C segmentu, i to u novoj Astri. Novo osvetljenje se sastoji od 16 LED segmenata, po osam na svakoj strani vozila. LED matriks sistem automatski i konstantno prilagođava dužinu i distribuciju svetlosnog snopa, u svakoj saobraćajnoj situaciji. U tom procesu, funkcioniše zajedno sa Opel Eye prednjom kamerom.
Pored IntelliLux LED® sistema budući kupci Astre mogu da očekuju čitav niz bezbednosnih sistema, sistema asistencije i unapređenja komfora. Mnoge od ovih stvari su neprikosnovene u C segmentu. Asistencija detektovanja saobraćajnih znakova i držanja vozne trake sa sistemom upozorenja izlaska iz vozne trake, uz indikaciju udaljenosti na vozilo ispred sa sistemom upozorenja od opasnosti od sudara, ne samo da vožnju nove Astre čine komfornijom, već i bezbednijom. Tempomat sa limiterom brzine osigurava da se brzina kretanja održava u legalnim okvirima. Sistem napredne asistencije pri parkiranju doprinosi komforu i može da parkira automobil prostim pritiskom na dugme. Zadnja kamera se aktivira onog momenta kada je ručica menjača u poziciji za vožnju unazad. Detektor „mrtvog ugla“ prepoznaje objekte unutar radijusa od 3 metra sa obe strane vozila i iza vozila, u slučaju kada su skriveni od vidnog polja vozača. AGR sedišta, testirana i ergonomski sertifikovana, takođe predstavljaju izuzetnu komponentu. Ona nastavljaju Opelovu tradiciju vezanu za sjajna, ergonomska sedišta, a sada dolaze sa dodatnim poboljšanjima što se komfora tiče. Sa novom Opel Astrom se u ponudu stavljaju vozačka sedišta podesiva u čak 18 smerova. Ona poseduju funkcije masaže, ventilacije i podešavanja širine. Putnici pozadi takođe mogu da očekuju poboljšan komfor, sa dva grejana naslona, koja dolaze kao opcija.
Ukratko, nova Astra je zabavnija za vožnju nego ikada ranije.
Opel Srbija PR